قیمت درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایبان برقی مغازه

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۱۵۵۲
قیمت درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایبان برقی مغازه
اگر شما قصد نصب درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی و همچنین سایبان مغازه دارید می توانید با مراجعه به وب سایت دیده بان قیمت تک تک این محصولات را با توجه به ابعاد درب فروشگاه خود به دست بیاورید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یکی از سایت های که در زمینه تجهیز کردن و بالا بردن ایمنی مغازه ها فعالیت می کند مجموعه دیده بان است.

اگر شما قصد نصب درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره برقی و همچنین سایبان مغازه دارید می توانید با مراجعه به وب سایت دیده بان قیمت تک تک این محصولات را با توجه به ابعاد درب فروشگاه خود به دست بیاورید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای با نام های درب اتوماتیک ،  درب سکوریت اتوماتیک ،  درب شیشه ای خودکار نیز در بازار شناخته می شود.

 و البته اندکی گران قیمت می باشد.  از مزیت های این درب ها می توان به بهینه سازی مصرف سوخت خط و کمتر استفاده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در فصل تابستان و زمستان اشاره کرد.

 از مزیت های دیگر این درب ها زیبایی فروشگاه ارزش افزوده ای که برای فروشگاه ایجاد می شود و جنبه لاکچری بودن فروشگاه می باشد.

دربهای اتوماتیک شیشه ای امکانات بسیار بالایی دارد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حالت اتوماتیک
  • حالت قفل برقی
  • حالت تمام باز
  • حالت نیمه باز زمستانی
  • حالت قفل از بیرون و اتوماتیک از داخل

 

درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایبان برقی دیده بان

حالت اتوماتیک

 حالت اتوماتیک به این صورت است که با استفاده از چشمی های نصب شده در دو سمت درب اتوماتیک به محض اینکه شخصی جلوی درب می آید در باز می شود. و پس از عبور از میان درب مجدداً بسته می شود.  چشمی های درب اتوماتیک رادار نیز نامیده می شود.

 حالت قفل برقی

 حالت قفل با استفاده از ریموت کنترل انجام می شود.  یعنی در هنگام بستن فروشگاه با استفاده از ریموت کنترل درب اتوماتیک را بسته و قفل می نمایید به این صورت دیگر کسی نمی تواند وارد مغازه شما بشود.

 حالت تمام باز

 وقتی درب اتوماتیک بر روی حالت اتوماتیک تنظیم شده باشد اگر در وضعیت تمام باز باشد در  به صورت کاملاً باز باز و بسته می شود.

 حالت زمستانی یا نیمه باز

 در صورتی که در بر روی حالت زمستانی تنظیم شده باشد ، درب کاملا باز نمی‌شود و به جهت بهینه سازی تبادل حرارتی به صورت نصف باز و بسته می شود.  به این حالت حالت زمستانی یا PARTIAL OPEN  میگویند.  البته در صورت استفاده از کولر گازی جهت بهینه سازی در مصرف برق می توان از حالت زمستانی در فصل تابستان نیز به خوبی بهره برد.

حالت قفل از بیرون و اتوماتیک از داخل(یک طرفه)

 در این حالت وقتی  شخصی از سمت داخل به سمت بیرون حرکت کند زمانی که رادار داخلی متوجه حضور شخص شود درب را باز می کند تا بتواند خارج شود.  ولی اگر کسی از تنم بیرون بخواهد وارد شود رادارها خارجی عملکرد نخواهد داشت و در باز نمیشود.

 این امکان به خصوص در پاساژها و مراکز خرید در هنگام شب که قصد خارج کردن مشتریان و تعطیل کردن دارند بسیار کاربردی است

 همچنین در بانکها و یا ادارات پس از پایان تایم کاری درب اتوماتیک را بر روی حالت یکطرفه به سمت خارج می گذارند تا اشخاصی که داخل هستند خارج شود ولی شخصی از بیرون نتواند وارد شود.

کرکره برقی مغازه

یکی دیگر از امکاناتی که مجموعه دیده بان برای مغازه ها ارائه می‌دهد که همانا کرکره‌ برقی می باشد.

 کرکره برقی یکی از مدرن ترین حفاظ ها برای مغازه ها به شمار می آید که تقریباً همه مردم با آن آشنایی دارند.

 

درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایبان برقی دیده بان

 کرکره برقی در واقع نسخه به روز شده و موتور دار شده کرکره های سنتی قدیمی باشند.  شرکت های قدیمی نیز ایمنی بسیار خوبی داشتند ولی به دلیل استفاده از فنر و بالا پایین شدن بادی روی دست پس از مدتی که محور و روزهای آن زنگ میزد بالا پایین نمودن آن بسیار دشوار بود و عملاً پس از  دوسال کردن صبحانه آن  می‌گذشت حرکت دادن آن توسط یک نفر امکان پذیر نبود.

 امروزه کسبه و مالکان مغازه ها با استفاده از کرکره برقی علاوه بر زیبا نمودن فروشگاه خود  رفاه بسیار زیادی نیز ز برای خود فراهم می کنند و ایمنی را به همراه رفاه و زیبایی در کنار هم دارند.

 در چند مورد فروشگاه های بوده است که پس از اینکه مستاجر قبلی آنها تخلیه نموده مدت ها اجاره نرفتند. و بسیاری از مستاجرانی که به املاک مراجعه می‌کردند می‌گفتند که این فروشگاه در ظاهر بسیار قدیمی دارد و ما آن را اجاره نخواهیم کرد.  ولی بعد از تعویض کارت‌های قدیمی با کرکره برقی همان مغازه سریعاً اجاره رفته است. 

 مطمئن باشید در بحث فروش و یا واگذاری سرقفلی مغازه نیز در صورتی که مغازه به کرکره برقی و جهت شده باشد ظاهر بسیار بهتری خواهد داشت و قیمت بالاتری به فروش می‌رود.

سایبان مغازه

یکی دیگه از از محصولات قابل ارائه مجموعه دیده بان سایبان مغازه می باشد.

 این سایه بان در دو نوع سایبان برقی و سایبان دستی ارائه می شود.

 البته شکل هر دوی این سایبان ها به یک صورت و در واقع به صورت بازوی می باشد.

درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایبان برقی دیده بان

در گذشته سایه بان هایی که استفاده می شد سایبان تلسکوپی نام داشتند بند و ایراد اصلی این ترتیب آن ها در این بود که بخش زیادی از نمای جدایی ویترین و مغازه را می پوشاندند.  امروزه دیگر از سایبان های تلسکوپی استفاده نمیشود مگر اینکه دیزاین و نمای بیرونی فروشگاه جنبه کلاسیک داشته باشد و بخواهند از المان های کلاسیک مانند سایبان تلسکوپی قدیمی استفاده کنند.

 ولی سایبان های مدرن بازویی علاوه بر فراهم نمودن سایه به مراتب بهتر از سایبان های تلسکوپی،  شکل ظاهری بسیار زیبایی نیز دارند و در صورت نصب برای مغازه ظاهرا این فروشگاه را بسیار مدرن و شیک می‌کنند.

 از جمله مواردی که سایبان های برقی و یا دستی برای مغازه نصب میشود  می‌توان به  رستوران ها،   کافه ها،  هایپر ها و میوه فروشی ها و مانند آن اشاره کرد.

 در بالا اشاره شد که سایبان مغازه به دو شکل دستی و برقی است،  تفاوت این دو مدل چیست؟

 مدل دستی یک قلاب دارد که با چرخاندن آن سایبان بالا و پایین میشود،  معمولاً برای چرخاندن این قلاب از یک فلز هندل شکل استفاده می شود.

اما سایبان برقی دیگر نیاز به هندل ندارد و با استفاده از یک ریموت کنترل بالا و پایین می شود.  موتور این سایه بان آنچنان گران نیست و بسیاری از افرادی که اقدام به خرید سایبان دستی می کنند،  پس از مدتی پشیمان میشوند و طی تماس تلفنی خواستار نصب سیستم موتور و ریموت کنترل بر روی سایبان مغازه خود می شوند. توصیه می شود از ابتدا سایبان برقی را خریداری شود.  امروز که پاییز سال ۹۹ می باشد قیمت موتور حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می باشد پس  سایبان برقی اندازه یک موتور از سایبان دستی گرانتر است.

سایر کاربردهای سایه بان

نصب سایبان مغازه به همان شکل و فرم بازویی در بسیاری از موارد در سایبان برقی پارکینگ ، سایبان برقی خودرو،  سایه بان تراس و بالکن،  سایبان آلاچیق ویلا و  همچنین سایبان آلاچیق و روف گاردن مورد استفاده قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز