ارور e۱ در ماشین ظرفشویی ال جی و نحوه رفع این کد خطا

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۰۸:۴۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۲۶۴۸
ارور e۱ در ماشین ظرفشویی ال جی و نحوه رفع این کد خطا
در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل نمایش ارور e1 در ماشین ظرفشویی ال جی و همچنین نحوه تعمیر و رفع کد خطا e1 بپردازیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل نمایش ارور e1 در ماشین ظرفشویی ال جی و همچنین نحوه تعمیر و رفع کد خطا e1 بپردازیم.

ماشین ظرفشویی یک ماشین برقی است، که ظروف کثیف را شستشو می دهد، یکی از برند های معروف این دستگاه ال جی می باشد، که در این ماشین ظرفشویی اروری به نام e1 وجود دارد که این ارور دلایل مختلفی دارد، که ما در این مقاله قصد داریم این دلایل را به شما عزیزان عرض کنیم و همچنین نحوه به نحوه رفع ارور E1 در ظرفشویی ال جی نیز می پردازیم. لازم به ذکر است که این مقاله توسط تعمیرگاه کرج سرویس بعنوان نمایندگی ال جی در کرج تهیه شده است.

در ماشین ظرفشویی ال جی اروری به نام ارور e1 می باشد، که این ارور به این معنی است. که پمپ در حال کار فشار کافی از ماشین ظرفشویی دریافت نمی کند.

در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی ال جی، کد ارور یا خطای e1 به این معنی است، که آب به ظرف تخلیه ماشین ظرفشویی نشت می کند. و یک سنسور مانند سیل فعال شده است.

اصلی ترین دلیل این خطا نشتی شیلنگ تخلیه می باشد، برخی از راهکار ها برای درست کردن ماشین و رفتن این سنسور در ادامه آمده است، که با مطالعه آن حتمی به شما کمک زیادی می کند.

دلایل نمایش کد خطا یا ارور e1 در ماشین ظرفشویی ال جی:

شاید ماشین ظرفشویی ال جی به درستی نصب نشده باشد، از مواد شوینده خیلی زیاد و بیش از حد استفاده کرده اید، ظرف ها را درست نذاشته اید و در روند شستشو مشکلی به وجود آمده است، در ظرف تخلیه نشتی وجود دارد، موتور شناور مشکل دارد، در مونتاژ مخزن مشکل وجود دارد و یا موتور مخزن ایرادی دارد.

برای خلاص شدن از کد خطای e1 در ماشین ظرفشویی ال جی می توانید چند مرحله را انجام دهید:

اگر شلنگ تخلیه در زیر پایه باشد، ممکن است، باعث تخلیه سریع و زود شود، که این باعث می شود، کد خطای e1 در ماشین ظرفشویی ال جی دریافت کنید. پس اطمینان حاصل کنید که شیلنگ 10 یا اگر امکان دارد 12 اینچ با پایه فاصله داشته باشد. اگر فاصله کافی بین شلنگ و پایه وجود نداشته باشد، مانع از تخلیه سیفون آب به وان ظرفشویی می شود. همچنین از سلامتی شلنگ اطمینان حاصل کنید، که شکستگی یا نشتی نداشته باشد. در صورت وجود مشکل در شلنگ حتمی باید شیلنگ تخلیه تعویض شود، تا این کد نمایش داده نشود.

درب ماشین ظرفشویی را بررسی کنید، و از نبودن نشتی و هر چیز دیگری اطمینان داشته باشید، که این مشکل باعث نمایش ارور e1 می شود.

مهر و موم درب را به خوبی بررسی کنید، حتما باید دستگاه خاموش باشد که شما مهر و موم را بررسی کنید، بررسی کنید که مهر و موم لاستیک شکسته نشده باشد و یا هیچ شکاف کوچکی بین سطح وجود نداشته باشد، حتی کوچکترین شکاف باعث نشتی و نمایش ارور e1 می شود. اگر مهر و موم دچار مشکل شده باشد، باید از درب آن را تعویض کنید.

مرتب نبودن و نامنظمی ظروف در ماشین ظرفشویی این امر واضح است، اما خیلی از افراد به آن دقت نمی کنند. که این کار نه تنها باعث نمایش خطای e1 در ماشین ظرفشویی می شود، بلکه خطای دیگری نیز نمایش داده می شود.

همچنین اطمینان داشته باشید، که ظروف بزرگ اعم از کاسه، قابله آب ندارند، که خود این مسئله باعث ایجاد مشکل خواهد شد.

به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید، زیرا در آن توضیح داده شده است، که چگونه ظروف را به درستی بگذارید تا تقسیم وزن بشود، اگر ظروف اطراف وان صحیح قرار نگرفته باشد، این می تواند منجر به تجمع بیش از حد آب شود، و منجر به نمایش ارور e1 شود.

اگر از شوینده اشتباه برای مثال شوینده لباس و.. استفاده کنید، یا از مقدار کمی از شوینده استفاده کنید، نیز باعث نمایش کد e1 در ماشین ظرفشویی ال جی می شود، استفاده از شوینده نامناسب باعث ایجاد کف و لجن زیاد می شود که باعث می شود، خطوط مونتاژ موتور و ماشین ظرفشویی مسدود شود. پس فقط از شوینده های نوشته شده در دفترچه راهنما استفاده کنید تا ارور e1 نمایش داده نشود، همچنین اطمینان حاصل کنید، که شوینده برای ماشین های ظرفشویی اتوماتیک در نظر گرفته باشد.

اگر همه این گزینه ها را بررسی کرده اید، اما هنوز ارور e1 نمایش داده می شود. پمپ مخزن، سنسور شناور و مجموعه های مخزن را بررسی کنید، در صورت وجود مشکل. خرابی، نشتی و.. حتما باید قطعه تعویض شود، در اکثر موارد بهترین شکل برای تعویض قطعه و رفع این مشکل تماس با کارشناسان شرکت ال جی می باشد.

به ویژه اگر با تعمیرات، تعویض قطعه، خطوط آب و خطوط لوله کشی آشنایی ندارید، حتمی با کارشناسان شرکت ال جی تماس بگیرید، تا با شما در ارتباط باشند، و اگر نیاز به تعویض باشد، به شما خدمت رسانی بکنند.

در پایان اینکه اگر بعد از خواندن این مقاله مشکل ظرفشویی ال جی شما حل نشد می توانید جهت حل مشکل ظرفشویی خود با تعمیرگاه کرج سرویس بعنوان مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی در کرج و تهران تماس حاصل نمایید. بدین منظور می توانید به وب سایت این مرکز تعمیراتی به آدرس www.karajrepair.ir مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز