هنگام سفر به کیش در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۴۸۴۶
هنگام سفر به کیش در کدام هتل‌ها اقامت کنیم؟
در ادامه این مطلب ویژگی‌های هتل‌های خوب و و سالم کیش را که برای اقامت حرف ندارند، معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید درصورتی‌که در تور کیش شرکت می‌کنید، تورهایی را برگزینید که محل اقامت آن‌ها هتل‌های برتر زیر باشند.

به گزارش برنا، اولین و مهم‌ترین مساله برای سفر وجود آگاهی از شرایط هتل و محل اقامتی است که خانواده یا گروه دوستان باید در طول مدت اقامت خود از آن‌ها استفاده کنند. این مساله به‌قدری مهم است که وجود یک محل اقامت مناسب می‌تواند سرنوشت مسافرت را به خوب یا بد شدن تغییر دهد. به‌دلیل اهمیت و حجم بالای مسافرانی که به شهر کیش می‌روند و اغلب هم همین دغدغه را دارند، در ادامه این مطلب ویژگی‌های هتل‌های خوب و و سالم کیش را که برای اقامت حرف ندارند، معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید درصورتی‌که در تور کیش شرکت می‌کنید، تورهایی را برگزینید که محل اقامت آن‌ها هتل‌های برتر زیر باشند.

ویژگی‌های هتل‌های خوب

طبیعتا هتل، آپارتمان یا سوئیت و مهمانسرا همه برای مسافران ساخته می‌شوند و این مسافر است که باید بسته به میزان قدرت هزینه‌ای که دارد آن‌ها را انتخاب کند. بااین‌حال هیچکس دوست ندارد که چه در شرایط بد مالی و چه در شرایط خوب مالی هزینه‌ای بپردازد که در قبال آن خدمات دریافت نکند یا با کیفیت نباشند. پس مهم‌ترین ویژگی یک هتل را می‌توان کیفیت آن دانست. عوامل متعددی هستند که روی کیفیت یک هتل اثر می‌گذارند؛ از موقعیت مکانی مناسب گرفته تا معماری طراحی وسایل مدیریت عوامل جرایی و...

هتل‌های کیش از آن دسته از هتل‌های کشور هستند که در بیشتر مواقع نمرات خوبی از بازرسان هتل می‌گیرند. همین موضوع نشان‌دهنده میزان کیفیت آن‌ها در ارائه خدمات است و البته کمی روی قیمت تور کیش موثر می‌شود.

مخصوصا در جزیره کیش، هتل‌ها موقعیت مکانی خاصی باید داشته باشند تا دل مسافران را بیشتر جذب خود کنند. اگر تجربه اقامت در هتل‌های کیش را داشته باشید، مطمئنا تاکنون متوجه منظور من شده‌اید. مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، انتظار دارند که هتل اتاق‌هایی با ویوی دریا و ساحل دراختیار آن‌ها بگذارد. پس این نکته یکی از فاکتورها است؛ هتل‌هایی که با ویو و کانسپت دریا هستند.

عامل دیگر موثر بر کیفیت، نمای داخلی و خارجی هتل است. هتل‌های زشت و قدیمی هیچگاه باب میل مسافران نبوده و نیستند. اتاق‌هایی با وسایل شکسته و دیوارهای ترک خورده چشمان هیچکس را نوازش نمی‌دهد. پس طبیعی است اگر مردم برای هتل نوساز یا بازسازی شده اهمیت بیشتری قائل باشند و حاضر شوند پول بیشتری برای تور کیش بپردازند.

عامل سوم که روی ذهن و فکر مسافر اثر بسیار زیادی می‌گذارد، رفتار و برخورد خدمه هتل با مسافران است. به‌جرات می‌توان گفت هتلی که همه فاکتورهای کیفیت را داشته باشد اما خدمه آن رفتار صحیحی با مسافران نداشته باشند، هیچگاه موردتوجه مسافران نیست. شرکت‌هایی که تور کیش از تهران یا از هر شهر دیگری برگزار می‌کنند، تلاش خود را برای انتخاب هتل خوب به کار می‌برند؛ اما گاهی شرکت‌های بزرگ‌تر مثل علی بابا با هتل‌های بهتر و بزرگ‌تر قرارداد امضا می‌کنند.

عامل‌های دیگر شامل کیفیت غذا، امکانات، خدمات رفاهی هتل و... می‌شوند. مثل اینکه در هتل دستگاه‌های اداری وجود دارد یا نه؟ خودپرداز در هتل قرار گرفته یا نه؟ شرایط غذا و کیفیت آن به چه شکلی است؟ یا آیا هتل استخر، باشگاه ورزشی، کافه و... دارد؟ این دست مسائل نیز می‌توانند خاطرات خوبی از دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی در هتل‌ها بسازند که برای دفعات دیگر مسافرت اثر زیادی در انتخاب محل اقامت برای مسافر دارند. در هتل‌هایی که در ادامه مطلب معرفی می‌کنیم، اغلب فاکتورهای گفته شده بالا با درجه کیفی خوبی رعایت شده است.

هتل ترنج کیش

به‌جرات می‌توان از هتل ترنج به‌عنوان بهترین هتل از نظر موقعیت مکان نام برد. این هتل دوست‌داشتنی که روی دریا ساخته شده نمونه خارجی ندارد و تنها هتل روی دریا آسیا به‌حساب می‌آید. از جمله دیگر ویژگی‌های هتل ترنج می‌توان به سوئیت‌های زیبا و با معماری چوب و نمای کف دریا اشاره کرد. به نظر من چشم‌نوازترین زمان در این هتل وقتی است که در جکوزی‌های پشت‌بام هتل، نمای زیبایی از دریا را مشاهده می‌کنید و موهیتو می‌نوشید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل‌های کیش است که علاوه‌بر نوساز بودن، ساختمان بسیار زیبایی هم دارد. در طراحی و ساخت داخل و بیرون این هتل از عناصر فرهنگی بهره گرفته شده است. آن‌ها سعی کرده‌اند از ساختمان‌های پرسپولیس ایده‌برداری کنند و ساختمان هتل را شبیه به پرسپولیس بسازند. این مساله و بزرگی نمای ساختمان باعث شده تا هتل داریوش به مکانی دیدنی در جزیره کیش تبدیل شود.

زیربنای زیاد هتل پرسپولیس باعث شده تا این هتل انواع امکانات و بخش‌های تفریحی و رفاهی را داشته باشد؛ از انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها گرفته تا استخر و جکوزی و سالن‌های ورزشی. از محوطه بزرگ و زیبای هتل گرفته تا آبشارهای مصنوعی و پارک تفریحی برای کودکان. همه این ساختمان‌ها زیرمجموعه هتل زیبا و با عظمت داریوش هستند. این هتل در تور کیش با قیمت بسیار بالایی رزرو می‌شود. نمونه‌هایی ار تور کیش از تهران وجود دارد که این هتل زیبا را رزرو می‌کنند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در آن‌ها یا رزرو همین هتل از سایت علی بابا به این جزیره دوست‌داشتنی بروید.

هتل پانوراما

روبروی برج دیپلمات کیش هتل بلند و بزرگی به نام پانوراما ساخته شده که به‌جرات می‌توان از آن به‌عنوان هتلی بی‌نقص و بی‌عیب یاد کرد. هتل پانوراما با تنوع بسیار زیادی که دارد، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. هتل پانوراما امکانات رفاهی و متنوع کاملی دارد؛ در این هتل امکاناتی نظیر آتلیه، سالن زیبایی، صرافی، فروشگاه و... ارائه می‌شود.

تور کیش + هتل پانوراما

تورهای برگزارکننده گردشگری در کیش

شهر کیش همیشه موردتوجه شرکت‌های مسافربری بوده است. طبق شرایط کنونی تورهای زیادی هستند که مسافران را به‌صورت گروهی به این شهر می‌برند. بااین‌حال شما می‌توانید برای کم شدن قیمت تور کیش خود به این شهر دوست داشتنی بروید. بهترین روش برای رزرو هتل‌های به‌نام کیش رزرو آنلاین آن‌ها است. با شرکت در تور کیش از مشهد، تهران و سایر شهرها که توسط دفترها مختلف برگزار می‌شوند، همه چیز مسافرت را آماده داشته باشید و به سفر بروید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز