روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۰۶۰۷۷
روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام
در ادامه تعدادی از روش های جذب فالوور واقعی را به شما یاد می‌دهیم. 

به گزارش برنا، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب و کار ها نیز به تکنولوژی وابسته شده‌اند . حتما شما نیز تا کنون نام شبکه اجتماعی اینستاگرام را شنیده‌اید . این شبکه‌ی اجتماعی در سال‌های اخیر نقش بسیار مهمی در کسب و کار‌های آنلاین و یا غیر آنلاین داشته است و همین امر باعث شد تا فروشندگانی که قصد فروش محصولات خود را در فضای آنلاین دارند به فکر افزایش فالوور اینستاگرام بیفتند . فالوور اینستاگرام کمک می‌کند تا مقدار افرادی که با پیج فروشنده تعامل دارند بیشتر شود و سبب افزایش فروش آن کسب و کار شود.

در اینستاگرام روش‌های گوناگونی برای افزایش فالوور وجود دارد که بیشتر آن‌ها نیز کارآمد هستند البته روش هایی نیز برای افزایش فالوور فیک وجود دارد که اصلا آن ها را پیشنهاد نمی‌کنیم زیرا باعث بلاک شدن اکانت اینستاگرام شما می شود و  هم چنین دائمی نیستند و شما بعد از مدتی آن ها را از دست می دهید. در ادامه تعدادی از روش های جذب فالوور واقعی را به شما یاد می‌دهیم. 

تولید محتوای با کیفیت:

یکی از عواملی که سبب افزایش فالوور اینستاگرام و جذب فالوور واقعی شما می شود ، تولید محتوای با کیفیت است . فرقی ندارد که شما یک پیج کسب و کار آنلاین داشته باشید یا یک وبلاگ شخصی ، زمانی که محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید میتوانید مخاطبین زیادی را به سمت پیج اینستاگرام خود جذب کنید ، که این کار باعث افزایش فروش پیج کسب و کار شما و یا پربازدید شدن وبلاگ شخصی شما می شود . البته شما نیز میتوانید از طریق وبلاگ شخصی خودتان کسب درآمد کنید.

حتما با فالوور های خود تعامل داشته باشید:

یک قانون در اینستاگرام و در ارتباط با افزایش فالوور آن وجود دارد و آن هم این است که اگر به فالوور هایتان توجه کنید آن ها هم به شما توجه می کنند . الگوریتم اینستاگرام نسبت به نسخه های اولیه آن تغییرات زیادی کرده است در نسخه های قدیمی تر این برنامه پست ها به ترتیب زمان پست شدن به نمایش در می آمدند ، اما اکنون پست هایی به کاربر نمایش داده می شوند که بیشترین تعامل را با آن ها داشته باشید . پس اگر می خواهید پست هایتان زود تر برای مخاطبین نمایش داده شوند با آنها ارتباط داشته باشید . برای مثال در ارتباط با موضوعات مختلف از آن ها سوال بپرسید این کار باعث تعامل بیشتر با مخاطب و در نتیجه افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

از استوری غافل نشوید:

حدود دو سال پیش بود که اینستاگرام از قابلیت استوری رونمای کرد ، این قابلیت که در ظاهر قابلیت بی مصرفی بود بعد از مدت کمی مورد توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام قرار گرفت . استوری ها در اینستاگرام بیشتر از پست ها دیده می شوند و به دلیل قابلیت هایی مانند نظرسنجی بسیار مورد توجه قرار گرفتند ، با استوری گذاشتن در اینستاگرام تعامل خود را با مخاطبین افزایش دهید.

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور با استفاده از پیج های معروف:

بسیاری از پیج ها در اینستاگرام هستند که با دریافت مبلغی پیج شما را تبلیغ می کنند ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی امروزه یکی از راه های کسب درآمد از اینستاگرام شده است و بسیاری از افراد چه در ایران و چه در خارج از کشور با تولید محتوای جذاب و جذب کردن مخاطبین میلیونی ، به کسب درآمد مشغول شده اند.

استفاده از هشتگ برای جذب فالوور:

استفاده از هشتگ در اینستاگرام باعث می شود تا پست شما دسته‌بندی شود و دسترسی به آن آسان باشد ، فقط کافی است تا کلمه مورد نظر سرچ شود تا پست شما نمایش داده شود . این کار باعث رشد چشمگیر پیج شما و افزایش فالوور های آن می شود . هشتگ،‌ شما را به بقیه نشان می‌دهد. اما نه هر هشتگی‌ . اگر در کپشن‌ها و استوری‌های خودتان از هشتگ‌های مرتبط با کارتان استفاده کنید، افرادی که دنبال شما هستند ، پیجتان را سریع‌تر از حالت عادی پیدا می‌کنند.

در تولید محتوا ثبات داشته باشید:

یکی از اشتباه ترین کار هایی که می توانید در ارتباط با پیجتان انجام دهید ثبات نداشتن در تولید محتوا است . شما باید به طور منظم پست بگذارید . با فعالیت نامنظم در اینستاگرام ، نه تنها فالوور جذب نمی کنید بلکه همان تعداد فالوور را که به دست آورده اید از دست می دهید . برای فراموش نشدن برندتان به طور منظم محتوا قرار دهید، برندها مانند پیج‌های سرگرمی محتوای زیاد تولید نمی‌کنند، برخی کمتر و برخی بیشتر، ولی در تولید محتوا تعادل را رعایت می‌کنند و با روال ثابتی محتوا تولید می‌کنند. پس اگر به طور مثال هفته‌ای سه محتوا قرار می‌دهید، همیشه با همین روال حرکت کنید.

از ربات های افزایش و یا سایت خرید فالوور استفاده کنید

یکی از متداول ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از ربات های افزایش فالوور و یا خرید فالوور اینستاگرام از طریف سایت است . اما قبل از معرفی این روش باید این را بگوییم که یکی از راه های افزایش فالوور لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست های افراد دیگر در اینستاگرام است که بازدهی بسیار خوبی نیز دارد ، کار ربات اینستاگرام نیز همین است اما به جای این که شما تمام این کار ها را انجام دهید ربات افزایش فالوور به صورت اتوماتیک انجام می دهد . در این روش شما باید پیج هایی که می خواهید ربات در آنها فعالیت داشته باشد و برای شما فالوور جذب کند را به ربات معرفی کنید تا به جذب فالوور مشغول شود.

برای پست هایتان از لوکیشن استفاده کنید:

استفاده از تگ لوکیشن به شما این اجازه را می دهد تا فالوور های یک منطقه خاص را جذب کنید . این کار باعث می‌شود پست شما در جستجوها بیشتر دیده شود و طبیعتا احتمال دنبال شدن شما بیشتر می شود.

افزایش فالوور اینستاگرام

از عکس های با کیفیت برای پست گذاشتن استفاده کنید:

استفاده از عکس های باکیفیت در جذب فالوور تاثیر بسیار زیادی دارد . مهم نیست که پیج شما یک وبلاگ شخصی است یا یک پیج کسب و کار ، شما باید از عکس های صنعتی با کیفیت برای پست گذاشتن استفاده کنید . سعی کنید بیشتر عکس های شخصی و یا عکس های محصولات خود را با دوربین عکاسی بیندازید.

افزایش فالوور اینستاگرام

از  تیزر و ویدئو استفاده کنید

شما با استفاده از ویدئو گذاشتن در پیج خود هم می توانید فالوور جذب کنید و هم به تبلیغات در شبکه های اجتماعی بپردازید . اگر شما بتوانید تولید محتوای ویدئویی با کیفیتی داشته باشید به طور قابل توجهی فالوور های پیج شما افزایش پیدا می کند .

در کل جذب فالوور در اینستاگرام کار سختی نیست اما نیاز به صبوری زیادی دارد ، شما نمی توانید فالوور های پیج خود را یک شبه افزایش دهید. توجه داشته باشید که فعالیت زیاد و غیر معمولی در اینستاگرام باعث بلاک شدن پیج شما می شود.

نظر شما