آیا واقعاً خرید دستمال کاغذی از بنک چی ارزانتر از همه جاست ؟

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۶۸۳۷
آیا واقعاً خرید دستمال کاغذی از بنک چی ارزانتر از همه جاست ؟
خرید دستمال کاغذی با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار به امری دشوار برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. بنک چی به عنوان بزرگترین مرکز فروش عمده دستمال کاغذی به صورت آنلاین مشغول است که شرایط خرید دستمال کاغذی را با تخفیف پلکانی شگفت انگیز برای مشتریان فراهم کرده است.

به گزارش برنا، خرید دستمال کاغذی ، همواره در سبد خانواده های ایرانی وجود دارد و برای رعایت بهداشت شخصی گزینه مطلوبی به حساب می آید اما انتخاب یک دستمال کاغذی مرغوب و با کیفیت به چالشی برای مصرف کنندگان تبدیل شده است؛ زیرا تنوع دستمال کاغذی در بازار محصولات بهداشتی به قدری زیاد است که انتخاب بهترین دستمال را برای افراد دشوار کرده است اما بنک چی به عنوان بزرگترین عمده فروشی کالاهای اساسی کشور، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا خرید آنلاین دستمال کاغذی مرغوب را با تخفیف شگفت انگیز انجام دهند.

دستمال کاغذی به عنوان یک کالای یک بار مصرف برای رعایت بهداشت فردی و تمیز کردن سطوح مختلف، توسط برندهای مختلف تولید می شود که باید از لطافت، دوام و قدرت جذب آب بالایی برخوردار باشد تا بتواند نیازهای مصرف کننده را برطرف کند؛ از این رو اغلب افرادی که قصد دارند به خرید عمده دستمال کاغذی اقدام کنند، به دنبال برندی با کیفیت از فروشگاهی معتبر هستند. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا راهنمای کامل و جامعی در ارتباط با خرید دستمال کاغذی عمده از فروشگاه آنلاین بنک چی در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

انواع دستمال کاغذی

همواره اغلب مصرف کنندگان این سوالات را در ذهن دارند که چگونه یک دستمال کاغذی مرغوب را از میان برندهای موجود در بازار انتخاب کنند؟ از کجا به خرید اینترنتی دستمال کاغذی با قیمت عالی اقدام نمایند؟ بنک چی به عنوان بزرگترین عمده فروشی آنلاین کالاهای اساسی و سوپرمارکتی کشور مشغول فعالیت است که انواع برندهای دستمال کاغذی نرم و لطیف را به صورت عمده و تعدادی با تخفیف ویژه به اقصی نقاط کشور ارسال می کند. دستمال کاغذی به عنوان یک کالای یک بار مصرف برای رعایت بهداشت شخصی و تمیز کردن سطوح مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا به صورت ساده، رنگی و فانتزی به بازار عرضه می شود.

در حال حاضر انواع دستمال کاغذی با توجه به نوع تولید و مصرف به دسته های مختلفی چون دستمال معمولی (100 برگ، 200 برگ و 300 برگ)، دستمال توالت، دستمال کاغذی رولی (آشپزخانه ای یا حوله ای)، دستمال کاغذی جیبی و دستمال کاغذی ماشین تقسیم می شود و این نیاز و سلیقه مصرف کنندگان است که در انتخاب و خرید دستمال کاغذی تاثیرگذار خواهد بود.

دستمال کاغذی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

اینکه خرید دستمال کاغذی را با چه هدفی انجام می دهید، نکته مهمی در انتخاب دستمال کاغذی محسوب می شود؛ زیرا باید جنس و کیفیت لایه های دستمال به گونه ای باشد که نیازهای مصرف کننده را برطرف کنند. از ویژگی های دستمال کاغذی مرغوب، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت جذب بالایی داشته باشد تا برای پاک کردن لکه از دستمال زیادی استفاده نشود.
  • دستمال کاغذی باید از خمیر الیاف سلولزی به رنگ سفید یا الوان تهیه شود تا برگ های آن از استحکام بالایی برخوردار باشند و شکل ظاهری آن در طی حمل و نقل تغییر نکند.
  • دستمال کاغذی باید کرپ شده باشد؛ یعنی چین خوردگی سطح آن به قدری باشد که سطح تماس و جذب آب را افزایش دهد.
  • دستمال کاغذی باید بدون پرز باشد.
  • ضخامت لایه های دستمال کاغذی باید به گونه ای باشد که لطافت، نرمی و مقاومت مناسبی را فراهم آورد.
  • قیمت دستمال کاغذی باید مناسب باشد تا بتوان از آن با خیال راحت استفاده کرد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستمال کاغذی

دستمال کاغذی از کالاهای مصرفی اساسی به حساب می آید که در هر زمان و مکانی به استفاده از آن نیاز خواهد بود. خرید دستمال کاغذی توسط مصرف کنندگان با اهداف مختلفی صورت می پذیرد و هر کدام از برندهای تولید کننده، محصول خود را با سطح کیفی و کمی متفاوت برای مصارف خاص به بازار لوازم بهداشتی کشور عرضه می کنند. قیمت دستمال کاغذی بر اساس فاکتورهای از قبیل برند سازنده محصول، حجم (تعداد برگ های دستمال کاغذی)، ضخامت لایه ها، ساده یا طرح دار بودن دستمال کاغذی، نوع بسته بندی و ... تعیین می شود؛ از این رو اگر به دنبال خرید دستمال کاغذی مرغوب و با کیفیت هستید، بنک چی به مشتریان در انتخاب و خرید آنلاین دستمال کاغذی با قیمت عالی خدمات لازم را ارائه می دهد. 

خرید دستمال کاغذی از بنک چی

راهنمای خرید اینترنتی دستمال کاغذی از بنک چی

همانطور که اشاره شد، امروزه انواع دستمال کاغذی با برندهای مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند. مشتریان خرید دستمال کاغذی، می توانند با توجه به نیاز و سلیقه شخصی به انتخاب دستمال کاغذی اقدام کنند. بنک چی به عنوان بزرگترین مرجع فروش عمده دستمال کاغذی کشور با برندهای مختلف مشغول فعالیت است؛ از این رو متقاضیان دستمال کاغذی، می توانند به صفحه اصلی سایت بنک چی مراجعه کرده و از ویژگی ها و قیمت روز محصول آگاهی کسب کنند. این فروشگاه انواع دستمال کاغذی با برندهای هوبار، اکتیو، بی تا، سافتلن، تنو، پاپیا و ... را در قالب دستمال کاغذی جعبه ای، دستمال کاغذی نایلونی، دستمال پذیرایی، دستمال حوله ای، دستمال کاغذی آشپزخانه ای با تخفیف پلکانی شگفت انگیز به سراسر کشور به صورت عمده و تعدادی ارسال می کند.

بنابراین اگر به دنبال خرید آنلاین دستمال کاغذی برای مصارف خانگی، رستوران، تالار و ... هستید، بنک چی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا با افزایش تعداد سفارش از درصد تخفیف بالاتری بهره مند شوند و سود بیشتری را تجربه کنند. فروشگاه آنلاین بنک چی، عرضه عمده و تکی انواع دستمال کاغذی را با بهترین بسته بندی و در سریع ترین زمان ممکن به سراسر کشور انجام می دهد. همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش با اولویت حفظ شان و جایگاه مشتری در کنار تخفیف پلکانی و همیشگی روی قیمت تمام شده کالا بیش از سایر فروشگاه های اینترنتی سبب شده است تا مصرف کنندگان خانگی و خرده فروشان تمایل داشته باشند، حداقل یک بار خرید دستمال کاغذی از بنک چی را تجربه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز