هتل های ۴ ستاره کیش

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۷۴۰۷
هتل های ۴ ستاره کیش
در ادامه دو مورد از بهترین هتل‌های چهار ستاره آن را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، با ما همراه باشید تا با روشی برای رزرو هتل کیش هم آشنا شوید.

به گزارش برنا، کیش یکی از جزایر ایران است که بخشی از استان هرمزگان محسوب می‌شود. جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند پلاژ آقایان و بانوان، درخت سبز، کوه نور، ساحل مرجانی و... در کیش قرار دارد و به‌همین دلیل افراد بسیاری برای برای بازدید از آن‌ها به این جزیره سفر می‌کنند. تعدادی زیادی از هتل های کیش نزدیکی این مکان‌ها ساخته شده است که در ادامه دو مورد از بهترین هتل‌های چهار ستاره آن را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، با ما همراه باشید تا با روشی برای رزرو هتل کیش هم آشنا شوید.

هتل آرامیس

این هتل سال 1388 افتتاح شد. ساختمان هتل آرامیس چهار طبقه بوده و 64 اتاق و سوئیت دارد. این هتل به‌دلیل قرارگیری در موقعیت ‌مکانی عالی اقامتی ایده‌آل برای مهمانان خود فراهم می‌آورد. کسانی‌که قصد تخلیه اتاق‌های این هتل را دارند، باید تا ساعت 12 آن را تخلیه کنند و عوامل پس از دو ساعت نظافت اتاق را به مهمانان بعدی تحویل خواهند داد. طبق قوانین هتل، اعراب خارجی نمی‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌های هتل رایگان است.

امکانات هتل آرامیس

در هرکدام از اتاق‌های این هتل امکاناتی مانند روم‌سرویس، مبلمان، کمد لباس، یخچال، دراور، لوازم بهداشتی، صبحانه، آب رایگان، سیستم اعلام و اطفای حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و... قرار دارد. درصورتی‌که خوراکی‌های موجود در مینی‌بار اتاق را میل کردید، باید هزینه آن را به هتل پرداخت کنید.

بخشی از ساختمان هتل آرامیس به نمازخانه، لابی، رستوران، فضای سبز، کافی‌شاپ، پارکینگ و سفره‌خانه سنتی اختصاص داده شده است. لابی هتل حدود 50 نفر ظرفیت داشته و در آن امکاناتی از قبیل لاندری، خدمات پرینت، فتوکپی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر، باربری و دستگاه واکس‌کفش دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. هتل آرامیس پارکینگ مسقف ندارد؛ اما مهمانان می‌توانند خودروهای خود را در محوطه بیرونی آن پارک کنند. رستوران آرامیس با 200 نفر ظرفیت در لابی قرار دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود. اگر درطول شبانه‌روز قصد میل‌کردن میان‌وعده داشتید، می‌توانید به کافی‌شاپ هتل بروید و میان‌وعده موردنظر خود را سرو کنید.

موقعیت مکانی هتل آرامیس

هتل آرامیس در منطقه خوبی از جزیره کیش واقع شده و دسترسی آسان برای رسیدن به جاذبه‌های مهم این جزیره را فراهم می‌کند. این هتل در محدوده میدان پردیس و نزدیک به مراکز خرید پردیس 1 و 2 قرار گرفته است. همچنین با اندکی رانندگی می‌توانید به کوه‌نور، ساحل، شهر باستانی حریره، اسکله تفریحی، پارک میرمهنا و دیگر اماکن مهم کیش بروید. اگر هزینه بالای اقامت برای شما اهمیتی ندارد، ما از بین هتل های کیش آرامیس را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا علاوه‌بر امکانات قابل‌قبول دسترسی آسانی برای بازدید از همه مناطق جزیره برای مهمانان فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید : هتل سهند تبریز

هتل های 4 ستاره کیش + هتل آریان

هتل آریان

یکی‌دیگر از هتل‌های چهار ستاره جزیره کیش آریان است. این هتل که از قدیمی‌ترین هتل‌های ساخته شده در این منطقه محسوب می‌شود، سال 1378 افتتاح شد. ساختمان هتل آریان سه طبقه بوده و در طبقات آن 67 اتاق ساخته شده است. سال 1393 به‌منظور افزایش و بهبود خدمات، تعمیراتی روی ساختمان هتل آریان انجام شد. این هتل با سطح امکانات قابل‌قبول و پرسنلی دوره‌دیده و حرفه‌ای، اقامتی شیرین و به‌یادماندنی به شما هدیه می‌دهد.

امکانات هتل آریان

امکاناتی مثل آباژور، چای‌ساز، مبلمان، لوازم بهداشتی، روم‌سرویس، آویز لباس، کمد، تلوزیون، یخچال، اینترنت، مینی‌بار و... در هر اتاق این هتل قرار گرفته است و مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

قسمت‌هایی از هتل آریان به فضای سبز، مجموعه ورزشی، سالن کنفرانس، لابی، رستوران، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاص داده شده است. سفره‌خانه سنتی این هتل همه فصول سال در فضای باز به مهمانان سرویس ارائه خواهد داد. در مجموعه ورزشی هتل، میز بیلیارد و تعدادی مبل برای استراحت تعبیه کرده‌اند. رستوران آریان با 120 نفر ظرفیت در لابی هتل قرار دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و فست‌فود سرو می‌شود. بخشی از طبقه سوم این هتل به سالن کنفراس تخصیص داده شده است. این سالن 28 نفر ظرفیت داشته و در آن امکانات کامل برای برگذاری جلسات وجود دارد.

نشانی هتل آریان

این هتل در محدوده میدان امیرکبیر و روبروی شهربازی واقع شده است. این محدوده مرکز جزیره کیش به‌شمار می‌رود و به‌همین دلیل از هتل آریان می‌توانید با کمی رانندگی یا پیاده‌روی به مهم‌ترین اماکن این جزیره بروید. این هتل فاصله کمی با مراکز خرید سارینا، پانیذ، مروارید، زیتون و پردیس دارد و به‌سادگی می‌توانید برای خرید به این پاساژها مراجعه کنید.

بهترین روش برای رزرو هتل کیش

یکی از بهترین روش‌ها برای رزرو بلیط، هتل و تور مراجعه به سایت‌های اینترنتی است. شرکت‌های زیادی برای ارائه این خدمات تاسیس شده‌اند که علی بابا بزرگ‌ترین آن‌ها به‌شمار می‌رود. اگر قصد سفر و رزرو هتل را داشتید، می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کرده و از این روش محل اقامت موردنظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

در این مطلب دو مورد از بهترین هتل های کیش را به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید می‌توانید از روش گفته شده نسبت به رزرو هتل کیش اقدام کنید. اگر تجربه سفر به این جزیره و اقامت در هتل‌های آرامیس یا آریان را داشته‌اید، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز