بهترین اپلیکیشن‌های اسباب کشی دنیا و ایران

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۰۴۷۰
بهترین اپلیکیشن‌های اسباب کشی دنیا و ایران
سامانه اسباب کشی نوبار اولین شرکتی است که در ایران به شکل تخصصی خدمات اسباب کشی و حمل بار را به شکل کاملا آنلاین ارائه می‌دهد.

به گزارش برنا، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های اسباب کشی حالا تاریخ دور و درازی دارند. البته‌ی قصه‌های خیلی قدیمی آن‌ها معمولا از شرکت‌های سنتی آغاز می‌شود. این شرکت‌ها که روز به روز با نیت بهبود خدماتشان فعالیت می‌کردند  با همه‌گیر شدن اینترنت و موبایل‌های هوشمند رو به ارائه خدمات آنلاین آوردند. در این مقاله نگاهی به چند نمونه خارجی و یک نمونه ایرانی خواهیم انداخت تا ببینیم این خدمات تا چه حد آسان، به روز و موثر هستند.

u-haul ایده‌ای برای پاسخ به یک نیاز

سم شوئن بنیانگذار u-haul وقتی هشتاد سال پیش از نیروی دریایی اخراج شد و تصمیم گرفت به همراه همسر و پسر کوچکش به شهر خودش برگردد. در طول اسباب کشی متوجه مشکلات متعددی شد که یک فرد طی جابجایی با آن روبروست. او به درستی متوجه یک نیاز گسترده در کشور آمریکا شد و تصمیم گرفت به کمک همسرش و با راه‌اندازی یک کسب و کار خانوادگی پاسخ مناسبی به این مشکل بدهد.

u-haul در آغاز یک شرکت سنتی حمل و نقل و اسباب کشی بود که با خودروهای یک دست و یک شکل اقدام به جابجایی اسباب و اثاثیه می‌کرد. اما امروز u-haul با بیش از پانصدهزار نصب فعال اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی یکی از پرطرفدارترین اپ‌های اسباب کشی در جهان است.

u-haul به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن اسباب کشی آمریکا حالا به زبان عامیانه مردم نیز وارد شده است به طرزی که مردم به جای استفاده از عبارت اسباب کشی از u-haul استفاده می‌کنند. این شرکت خدماتی چون ارائه‌ی خودروهای متفاوت و مجهز، خدمات بسته‌بندی و کارگران حمل بار را ارائه می‌دهد.

سامانه اسباب کشی نوبار

Dolly تقاضا بر اساس نیاز

دالی دومین اپلیکیشن پرطرفدار در آمریکاست. این اپلیکیشن با بیش از صدهزار نصف فعال  در گوگل پلی، و سابقه انجام بیش از 1 میلیون جابجایی دومین اپلیکیشن محبوب در آمریکاست. دالی با تنوع بخشیدن به خدماتش کاربران زیادی جذب کرده است.

خدمات عمده Dolly شامل اسباب کشی برای آپارتمان‌ها و خانه‌ها، اسباب کشی شرکت‌های کوچک، حمل و جابجایی زباله‌های نسبتا بزرگ و نخاله‌های ساختمانی، پخش و ارسال خرید برای مغازه‌های خرده فروشی و ... است. درواقع دالی با تمرکز بر نیازهای در حجم کوچک و سرعت بالا سهم مخصوصی از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده است.

امکان زمابندی درخواست‌ها و همچنین انجام درخواست‌های خاص، مثل جابجایی آثار هنری، یکی دیگر از ویژگی‌هاییست که Dolly را از رقبایش متمایز کرده است.

Lugg جابجایی هرچیزی فقط با لمس یک دکمه

لاگ بیش از پنجاه هزار نصب فعال در گوگل پلی دارد. خدمات لاگ بسیار شبیه Dolly است با این تفاوت که راحتی و سرعت ثبت سفارش را در اولیت قرار داده است. لاگ همچنین با ارائه خدمات باربری و تمرکز روی تنوع خودروهای موجود توانسته نظر مشتریان را به خودش جلب کند. اگرچه که lugg فاصله‌ی زیادی با رقیبی همچون u-haul دارد اما تقاضای بالا در حوزه حمل و نقل و اسباب کشی سبب شده است حتی با اختلاف ده برابری تعداد کاربران lugg همچنان یک شرکت موفق به شمار رود.

سامانه اسباب کشی نوبار

نوبار، اولین سامانه اسباب کشی، و حمل بار تخصصی با قیمت ثابت

سامانه اسباب کشی نوبار اولین شرکتی است که در ایران به شکل تخصصی خدمات اسباب کشی و حمل بار را به شکل کاملا آنلاین ارائه می‌دهد. نوبار با تاکید روی ارائه قیمت ثابت راه حل مناسبی را برای مشکل عمده‌ی مشتریان ارائه داده است. شرکت‌های سنتی حاضر در بازار ایران با هر سابقه و هرنوع از خدمات یک ضعف بزرگ دارند، قیمت متغییر و ناعادلانه خدمات. نوبار با به کارگیری روش‌های نوین و هوشمند قیمت‌گذاری این مشکل را حل کرده است.

خدمات نوبار نیز بسیار گسترده است. شما می‌توانید برای اثاث کشی، کارگران حمل بار و کارگران فنی، بسته‌بندی، کرایه وانت بار و نیسان روی نوبار حساب کنید. تمام خدمات این شرکت هم از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن در دسترس شماست.

نوبار خدمات گسترده‌ای در زمینه اسباب کشی منزل دارد. در واقع نوبار با نگاهی تخصصی به فرآیند اسباب کشی، تمام نیازمندی‌ها را در نظر گرفته است. از ماشین مناسب، تا کارگران بسته بندی، حمل، چیدمان و فنی در کنار امکان حضور ناظر اسباب‌کشی، امکان رزرو روزهای آینده و همچنین ضدعفونی کامل بار و ماشین حمل بار.

خدمات اسباب کشی آنلاین در ایران در اول راه خود است. اما رشد روزافزون تکنولوژی و شرکت‌های مبتنی بر آن نوید بخش آینده‌ی روشنی است. شما فکر می‌کنید پلتفرم‌های آنلاین حمل و نقل در ایران چقدر با نمونه‌های خارجی فاصله داشته باشند؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز