قورباغه و ملکه گدایان را رایگان ببینید

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۰۴۸۳
قورباغه و ملکه گدایان را رایگان ببینید
سریال قورباغه و ملکه گدایان رایگان از وبسایت دانلود فیلم زردفیلم آماده دانلود برای کاربران عزیز شده است.

به گزارش برنا، قورباغه و ملکه گدایان جدیدترین سریال های نمایش خانگی هستند که به تازگی از این هفته منتشر شده اند. سریال قورباغه و ملکه گدایان رایگان از وبسایت دانلود فیلم زردفیلم آماده دانلود برای کاربران عزیز شده است. قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی در ژانر معمایی اکشن همانند فیلم قبلی اش مغزهای کوچک زنگ زده درباره ی مواد مخدر است و ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در ژانر عاشقانه اجتماعی تقریبا همانند سریال قبلی این کارگردان به نام مانکن است.

سریال قورباغه

قورباغه را میتوان شاهکار هومن سیدی و درخشندگی صابر ابر و نوید محمدزاده دانست. چرا که هر یک از این بازیگران با حضورشان در فیلم باعث فروش بیشتر یک فیلم می شود و چه بسا جمعشان در یک سریال جمع باشد. سریالی با حال و هوای افیونی و گنگ و گیچ کننده است که سابق بر این هم در کارهای سیدی مشاهده کرده بودیم. قسمت اول با شروع گرم و جوان پسند و با پایان عجیب و غافل گیر کننده اش، توانسته است که مخاطب را برای دنبال کردن قورباغه ترغیب کند. فیلمبرداری سریال از اوایل سال ۹۸ شروع شد و با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه متوقف شد، پس از مدتی مجدداً فیلمبرداری سریال از سر گرفته شد و حالا با اتمام فیلمبرداری و تدوین، اولین قسمت آن روز چهارشنبه سوم دی منتشر شد. برای دانلود بر روی دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

تقلید هایی نیز در این سریال مشاهده می شود به عنوان مثال تیتراژ آغازین سریال به شدت یادآور سریال‌هایی چون True Detective است. نمایش چهره‌ها موسیقی آرام و جذابی که در پس زمینه این تیتراژ وجود دارد، هر تماشاگری را یاد تیتراژ این سریال تاریک و کارآگاهی جذاب می‌اندازد. موضوع جذاب تر برداشت آزاد هومن سیدی از فیلم نفرت که یکی از بهترین فیلم های سینما فرانسه است. سریال را دیدنی تر کرده.دوستانی که عاشق سریال های هالیوودی هستند حتما سریال Fargo را تماشا کرده اند بی شک این قسمت از سریال شباهت زیادی به فارگو نیز دارد. 

کارگردان : هومن سیدی

مدیر گروه کارگردانی و برنامه ریز: حسین خضوعی

مدیر فیلمبرداری : پیمان شادمانفر

آهنگساز: بامداد افشار

لوکیشن: ایران، تایلند

سریال قورباغه

 

سریال ملکه گدایان

درست است که ملکه گدایان در رقابت با قورباغه قرار گرفته اما ژانر های اثر قابل مقایسه نیست و به ما اجازه ی برتر بودن سریالی از سریال دیگر را نمیدهد اما بی شک پس از موفقیت سریال مانکن این بار با کسب تجربه ی زیاد حسین سهیلی زاده از نمایش خانگی باید منتظر مجموعه ی بی نظیری از این کارگردان باهوش داشته باشیم. چون همانطور که در مانکن ثابت کرد بسیاری از خط قرمز های سینمای ایران را میتواند رد کند و موضوعی جدید را وارد نمایش خانگی کند. حضور باران کوثری و همکاری مجدد با فرزاد فرزین در نقش های متفاوت را می توان به عنوان نقطه قوت سریال به حساب آورد. همچنین خلاصه داستان آن آمده است: امروز تو ، می تونه فردای من باشه هیچکس از سرنوشت خبر نداره. برای دانلود بروی روی دانلود سریال ملکه گدایان کلیک کنید

مضمون سریال بسیار شبیه به مانکن است، نوع فیلمبرداری و کیفیت تصویر و فضای نسبتا لاکچری و تیراندازی ها و یک مافیا با بازی فرزاد فرزین گویای این مسئله است. اما داستان کاملا متفاوتی نسب به آن دارد. باران کوثری، رویا نو نهالی، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی و فرزاد فرزین از جمله بازیگران این سریال زیبا هستند.

تعداد قسمت ها : ۳۰ قسمت

مدت زمان هر قسمت : ۶۰ دقیقه

کارگردان: حسین سهیلی زاده

سریال ملکه گدایان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز