عوامل اصلی و فرعی در قیمت قالیشوی کرج کدامند؟

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۱۳۹۷۹
عوامل اصلی و فرعی در قیمت قالیشوی کرج کدامند؟
برای دریافت قیمت شستشوی فرش در قالیشویی کرج می توانید از قالیشویی بانو کمک بگیرید. کارشناسان این مرکز در هر زمانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. شما می توانید با حداقل قیمت فرش های دستبافت، ماشینی و موکت های خود را با فناوری به روز قالیشویی بانو شستشو دهید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

به گزارش برنا، با افزایش هزینه های دولتی برای تحریک اقتصاد و شروع مجدد مشاغل به دنبال همه گیر ویروس کرونا، پیش بینی می شود تقاضا برای خدمات قالیشویی کرج، به دلیل افزایش نیازهای بهداشتی و تمیز کردن های مکرر، افزایش یابد. اما باید توجه داشته باشید که با وجود نوسانات زیاد بازار در دوران کرونا این صنعت نیز دچار تغییرات فراوانی گشته است.

با وجود اینکه بسیاری از قالیشویی ها از جمله قالیشویی کرج از جدیدترین فناوری مدرن شستشو استفاده می کنند، اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد. استفاده از فناوری های جدید، مواد و تجهیزات با کیفیت کار ما را به تدریج آسان کرده است. با این حال، موارد دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر خدماتی که ارائه می دهیم و در نتیجه ، سودآوری تأثیر بگذارد. بسیاری از این موارد، مانند افزایش نرخ مصرف سوخت خودرو ها، افزایش حقوق نیروی کار، افزایش قیمت مواد شوینده و نیز هزینه های نگهداری کارخانه و ماشین آلات باعث شده تا این صنعت با مشکلات زیادی روبرو باشد.

همانطوری که گفته شد عوامل مختلفی در قیمت قالیشویی تاثیر می گذارد. عوامل اصلی را می توان به شرح زیر ذکر کرد:

  • افزایش حقوق نیروی کار
  • افزایش قیمت مواد شوینده
  • متر مربع (مساحت) فرش، موکت
  • نوع الیاف مورد استفاده در فرش
  • ماشینی یا دستباف بودن فرش
  • بافت فرش
  • لکه های موجود بر روی فرش

 قالیشویی کرج

 بهترین مرکز

یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت قالیشویی کرج، قیمت مواد شوینده است، موادی که با شیوع بیماری کرونا در دنیا به شدت افزایش پیدا کرده است. مواد شوینده و ضد عفونی کننده به دلیل استفاده بیشتر در قالیشویی نقش بسیار مهمی در این صنعت دارند. همچنین علاوه بر تاثیر نوسانات بازار در قیمت قالیشوی عوامل دیگری نیز مانند، مساحت فرش و نوع آن نیز تاثیر زیادی بر قیمت آن خواهد داشت، یعنی ابعاد فرش. هرچه متر مربع فرش بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

محاسبه چند متر مربع فرش آسان است. وقتی ابتدا عرض و سپس طول فرش خود را اندازه گرفتید، می توانید بفهمید که فرش شما چند متر مربع است. مثلا؛ فرشی به عرض ۲ متر و طول ۳ متر ۶ متر مربع است. به طور کلی، برچسب های پشت فرش شامل اندازه فرش است. با این حال، ممکن است برچسب با گذشت زمان برداشته شود یا غیر قابل خواندن باشد. در چنین شرایطی می توانید اندازه فرش خود را مانند بالا محاسبه کنید.

قالیشویی کرج

تعمیر

انواع الیاف فرش و تأثیر آنها بر قیمت شستشو؟

افرادی که مجبور به استفاده از خدمات حرفه ای قالیشویی کرج هستند، معمولاً نگران هزینه آن هستند. آنها به این فکر می کنند که چقدر قرار است برای خدمات شستشوی فرش هزینه کنند؟ و این نگرانی ها منطقی است زیرا این خدمات معمولاً بیش از حد پرداخت می شوند. برای جلوگیری از پرداخت هزینه زیاد برای شستشوی فرش، باید برخی از عواملی را که می تواند روی قیمت خدمات نظافت تأثیر می گذارند را بدانید، بنابراین می توانید از آنها با موفقیت به نفع خود استفاده کنید.

الیاف ماده اصلی فرش است. نوع نخ مورد استفاده و ساخت فرش مهمترین ویژگی تعیین کننده کیفیت فرش است. البته این موضوع اهمیتی زیادی در شستشوی آنها دارد. اهمیت نخ الیاف در هنگام شستشو، به طور کلی با در نظر گرفتن بسیاری از عوامل مانند ساییدگی، لکه گیری، انتقال الکتریسیته ساکن، گزینه های رنگی و غیره نمایان می شود. در قالیشویی ها به خصوص قالیشویی کرج نوع فرش مهم است زیرا باید موقع شستشوی متناسب با جنس آن از مواد شوینده خاصی استفاده کرد.

به همین دلیل قیمت شستشوی فرش ماشینی با فرش دستباف متفاوت است و باید نرخ متفاوتی را برای شستشوی آن پرداخت کنید. معمولا به دلیل حساس بودن و گران بودن فرش دستباف از تکنیک های خاصی برای تمیز کردن آن استفاده می کنند تا آسیبی به فرش وارد نشود. همین عامل قمیت آن را نسبت به فرش ماشینی کمی گرانتر می کند.

قالیشویی کرج

  بهترین مرکز

برای دریافت قیمت شستشوی فرش در قالیشویی کرج می توانید از قالیشویی بانو کمک بگیرید. کارشناسان این مرکز در هر زمانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. شما می توانید با حداقل قیمت فرش های دستبافت، ماشینی و موکت های خود را با فناوری به روز قالیشویی بانو شستشو دهید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

مهمترین عواملی  که بر قیمت خدمات قالیشویی کرج تاثیر می گذارد؟

همانطوری که گفته شد در کنار عوامل اصلی و تاثیر گذار بر نوسانات بازار در قیمت قالیشویی، عوامل دیگر نیز وجود دارد که می تواند تاثیر جدی بر قیمت شستشوی فرش در قالیشویی ها بگذارد که عبارت هستند از:

۱- اندازه فرش شما؟

در واقع، متخصصان قالیشویی کرج همیشه اندازه فرش ها را برای تعیین نرخ در نظر می گیرند. آنها کل متر مربع را اندازه گیری می کنند، بنابراین می توانند هزینه را بر اساس اندازه فرش حساب کنند.

 بهترین مرکز

۲- وضعیت فرش؟

واضح است که هرچه فرش شما بیشتر کثیف باشد، هزینه تمیز کردن آن نیز بیشتر خواهد بود. هزینه تمیز کردن فرش های کمی خاکی بسیار کمتر خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید در حرفه شستشوی فرش پس انداز کنید، مرتباً با انجام جارو شویی فرش خود را تمیز نگه دارید.

۳- خدمات اضافی مرتبط با فرش؟

خدمات اضافی مانند از بین بردن لکه یا ترمیم فرش هزینه بیشتری خواهد داشت. اگر فرش شما دارای برخی از سوختگی ها، پارگی، تغییر رنگ یا لکه های سرسخت باشد، باید هزینه اضافی را به قالیشویی کرج بپردازید، بنابراین آنها می توانند وضعیت کلی فرش شما را بهبود ببخشند.

۴- چه شرکت نظافتی را باید انتخاب کنید؟

برخی از شرکت های شستشوی فرش قیمت بسیار کمی برای خدمات خود ارائه می دهند آنها را انتخاب نکنید، زیرا قیمت مشکوک پایین به معنای سازش با کیفیت است. شما نمی خواهید دو برابر برای یک سرویس پرداخت کنید. به همین دلیل، بهتر است یک شرکت نظافتی انتخاب کنید که قیمت متوسط ​​بازار را ارائه دهد. شما برای این کار می توانید با خیال راحت شرکتی مانند قالیشویی بانو کرج ​​را انتخاب کنید که خدماتی مناسب و باکیفیت اما با قیمت کمتر به شما ارائه می دهد.

قالیشویی در مهرشهر می تواند خدمات مختلف و نیز ارزان قیمتی به شما ارائه دهد. اگر ساکن مهر شهر هستید می توانید از خدمات  قالیشویی کرج در مهرشهر بهره مند شوید.

  1. https://www.homeadvisor.com
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز