معرفی پنل اس ام اس ملی پیامک و وب سرویس پیامکی

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۱۵۲۹۰
معرفی پنل اس ام اس ملی پیامک و وب سرویس پیامکی
لزوم استفاده از وب‌سرویس پیامکی بیشتر و بیشتر شد ه است، ما هم می‌خواهیم دربارۀ همین سرویس خدماتی بیشتر صحبت کنیم!

به گزارش برنا، یکی از راهکارهای موثر و مهم در افزایش درآمد، راه‌اندازی وبسایت فروش آنلاین است. همین افزایش آمار خریدهای آنلاین هم در سال‌های گذشته بحث اعتماد مشتری و فروشنده را مطرح کرد و بسیاری از وب‌سایت‌های فروش آنلاین خواستند تا هم اطلاعات مخاطبانشان را به خوبی حفظ کنند و هم در مسیر خرید اینترنتی با اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه کنار مشتری باشند!

برای همین لزوم استفاده از وب‌سرویس پیامکی بیشتر و بیشتر شد، ما هم می‌خواهیم دربارۀ همین سرویس خدماتی بیشتر صحبت کنیم!

شروع کار، راه‌اندازی وبسایت

اگر بوتیک لباس دارید و اوضاع درآمدتان هم بد نیست، آیا راه‌اندازی وبسایت فروش را بیشتر می‌کند؟ قطعا بله!

شما اگر کسب‌وکارتان را به دنیای دیجیتال منتقل کنید، قطعاً بیشتر دیده می‌شوید و فضایی که برای تبلیغات و فروش دارید چندین برابر می‌شود! از طرف دیگر، هزینه‌های لازم برای تبلیغات ناچیز می‌شود. حالا همۀ کاربران به جای مراجعه می‌توانند اینترنتی هم خرید کنند و شما هم اینترنتی برای کارتان تبلیغ می‌کنید که هزینۀ آن یک‌چهارم روش‌های سنتی است! اما شاید بپرسید با راه‌اندازی وبسایت چرا پنل پیامکی لازم داریم؟

استفاده وب‌سایت‌ها از پنل پیامکی

ارسال پیامک خودکار از طریق وبسرویس باعث ایجاد یک ارتباط دوطرفه بین صاحبان کسب و کار و مشتریان آن‌ها می‌شود، ارتباطی کم هزینه و بدون نیاز به ابزاری خاص، تنها با داشتن یک دستگاه گوشی و چند قطعه کد. اگر بخواهیم این پل ارتباطی را با راه‌هایی همچون پوش نوتیفیکیشن و یا ارسال پست الکترونیک مقایسه کنیم مشخص می‌شود که این روش نیازمندی‌های کمتری داشته و هم از نظر زمانی و هم از نظر رسیدن پیام به دست مخاطب دارای مزیت است.

وب سرویس به شما این امکان را می دهد تا با کاربران و مشتریان وب‌سایت ارتباطی هوشمند و دوطرفه برقرار کنید. به این ترتیب سایت می‌تواند از طریق سامانه برای مشتری پیامک بفرستد، اس ام اس مشتری را دریافت و تحلیل کند، پیامک‌های قبلی را مدیریت کند. این کار از هدر رفتن زمان و انرژی کاری جلوگیری می کند و هزینه زیادی هم ندارد.

 

سامانه وب‌سرویس ملی پیامک

وب‌سرویس ملی پیامک یکی از بخش‌های مهم سامانه پیامکی برای کسب‌وکارهایی است که وبسایت یا اپلیکیشن دارند و می‌خواهند که پنل پیامکی هم استفاده کنند تا بتوانند دریافت و ارسال هر اس ام اس را مدیریت کنند. اما وب‌سرویس ملی پیامک چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از وب‌سرویس ملی‌پیامک

وبسرویس ملی پیامک دو روش ارسال (Soap و REST) را در اختیار شما قرار می‌دهد. تا کاربران بر اساس نیازی که در ارسال‌های خود دارند یکی از این متدها را انتخاب کنند. همچنین نمونه کدهای مختلفی برای زبان‌های برنامه‌نویسی و فریم‌ورک‌ها (مانند php، asp.net، python، Laravel، Node.js و...) گردآوری شده  و بصورت کامل در گیت‌هاب ملی پیامک ارائه شده است. علاوه بر این برای سیستم‌های مدیریت محتوا مطرح و پرکاربرد همچون وردپرس، whmcs و ... نیز افزونه‌های اراسال پیامک آماده شده است.

اطلاع‌رسانی و یادآوری

اطلاعیه‌ها، اخبار، جدیدترین رویدادها، ثبت سفارش و تمامی مواردی که کاربران پس از خرید یا ثبت‎نام در سایت باید از آن مطلع شوند، از طریق پیامک به آن‌ها ارسال می شود.

از طرف دیگر می‌توانید یادآوری‌هایی مانند موعد پرداخت هزینۀ سالیانه سرویس‌ها یا حق شارژ عضویت در سایت را از همین طریق برای مخاطب بفرستید.

تائید حساب و ورود به سیستم

امنیت بالا یکی دیگر از مزایای وب‌سرویس است. هر کاربری که بخواهد در سایت شما عضو شود، نیاز به حساب کاربری، رمز عبور و کد تائید دارد. ارسال همۀ این پیام‌ها با استفاده از وب‌سرویس پیامکی است. حتی اگر کاربر رمز عبورش را فراموش کند و رمز عبور جدید بخواهد، ارسال این رمز را به صورت اس ام اس با وب‌سرویس می‌توانید انجام دهید. در تمام این موارد وجود معماری REST ابزاری برای برقراری امنیت در ارسال و دریافت اطلاعات خواهد بود که وبسرویس ملی پیامک از آن پشتیبانی خواهد کرد.

حالا اگر کاربری همۀ کارهای مدیریت وبسایت و اپلیکیشن را به ملی پیامک بسپارد، از چه خدماتی بهرمند می‌شود؟

خدمات وب‌سرویس ملی پیامک به کاربران

ملی پیامک هر امکاناتی را که شما برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌ها و کاربران سایت خود نیاز دارید، در اختیارتان قرار می دهد که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات
  • دریافت اعتبار حساب کاربری
  • دریافت وضعیت تحویل پیامک
  • بررسی پیامک های دریافتی
  • دریافت لیست پیامک‌های دریافتی/ارسالی در یک بازه زمانی خاص
  • ارسال پیامک با استفاده از تمام ماژول‌های داخل پنل
  • ارسال پیامک تکی و انبوه
  • امکان حذف یا اضافه کردن بانک شماره
  • انتقال پیامک‌های دریافتی در پنل کاربری به یک آدرس اینترنتی خاص
  • گزارش کامل ارسال‌های بانک شماره
  • دریافت اطلاعات دفترچه تلفن و مدیریت گروه‌های دفترچه تلفن

همچنین در حال حاضر نیز سامانه ملی پیامک با ایجاد یک سامانه مانیتورینگ جدید در وبسرویس خود که کنسول ملی پیامک نام دارد، امکان بررسی و عیب یابی در خطاهای وبسرویس را نیز فراهم کرده است تا کاربران در کمترین زمان به مشکلات پیش آمده در استفاده از وبسرویس غلبه نموده و براحتی امکان استفاده از وبسرویس را  داشته باشند.

ثبت‌نام پنل ووب‌سرویس ملی پیامک

ملی پیامک با بیش از ده سال سابقه در زمینۀ ارائه پنل‌های ارسال پیام کوتاه با استفاده از وب‌سرویس پیامکی به همۀ فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیش‌های ارائه‌دهندۀ محصولات این امکان را داده تا هر لحظه کنار مشتری باشند و هر موردی مانند فاکتور خرید، تائیدیه پرداخت، کد پیگیری خرید و ... را برای مخاطب ارسال کنند.

علاوه‌بر وب‌سرویس، ملی پیامک پلاگین و افزونه‌های کاملی را هم برای استفاده آسان‌تر از پیامک روی نرم افزارهای آماده نیز ارائه می دهد. برخی از سیستم‌های وردپرس مانند ووکامرس، edd، گراویتی فرم، contact form 7 وwhmcs  (7 و 8)، جوملا، اپن کارت، پرستاشاپ همگی برای کاربران  قابل استفاده است. پس اگر شما هم مدیر، توسعه‌دهنده وب‌سایت و اپلیکیشن یا استارتاپ هستید، می‌توانید برای مدیریت، ارسال و دریافت اس ام اس‌های مخاطب از خدمات وب‌سرویس پیامکی "ملی پیامک" استفاده کنید.

برای دسترسی به تمام این خدمات و دریافت این سرویس به صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com بروید و روی گزینه ثبت‌نام کلید کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم وب‌سرویس صحبت کنید تا برای مدیریت وب‌سرویس پیامکی و بهبود عملکرد وب‌سایت شخصی‌تان شما را بهتر راهنمایی کنند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز