مهم ترین نکاتی که باید در مورد سئو سایت خود بدانید

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۶:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵۷
مهم ترین نکاتی که باید در مورد سئو سایت خود بدانید
در این مقاله ، ما برخی از مهم‌ترین معیارهای سئو را برای ردیابی به اشتراک خواهیم گذاشت. خواهید آموخت که معنی آن‌ها چیست و چگونه آن‌ها را در تجارت خود استفاده کنید. ما همچنین نکات و ابزارهای مفیدی را برای درک اطلاعات جمع آوری شده ارائه خواهیم داد.

به گزارش برنا، بهینه سازی موتور جستجو یا سئو سایت مجموعه تکنیک‌هایی است که در طراحی وب و ایجاد محتوا برای افزایش دسترسی و بهبود رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو استفاده می‌شود. وقتی این تکنیک‌ها به درستی انجام شود، باید رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو بهبود یابد و بازدید وب سایت شما نیز به دنبال آن افزایش می‌یابد. به همین دلیل دانستن اینکه استراتژی سئو سایت شما تا چه اندازه می‌تواند تفاوت ایجاد کند، بسیار ضروری است. خوشبختانه ، ردیابی معیارهای وب سایت شما و تجزیه و تحلیل روندهایی که پیدا می‌کنید به شما کمک می‌کند نحوه تعامل کاربران با محتوای شما را بفهمید. دانستن مهم ترین معیارهای سئو برای ردیابی - مانند بازدید از صفحه ، نرخ پرش و تبدیل - به شما کمک می‌کند تا ارزیابی کنید کدام یک از استراتژی‌ها باید اصلاح شوند و کدام یک از آن‌ها برای اجرای خانگی تأثیرگذار است.

در این مقاله ، ما برخی از مهم‌ترین معیارهای سئو را برای ردیابی به اشتراک خواهیم گذاشت. خواهید آموخت که معنی آن‌ها چیست و چگونه آن‌ها را در تجارت خود استفاده کنید. ما همچنین نکات و ابزارهای مفیدی را برای درک اطلاعات جمع آوری شده ارائه خواهیم داد.

چرا شما نیاز به پیگیری KPI های مناسب سئو سایت دارید؟

پیگیری داده‌های جستجوگرها و بررسی آماری آن‌ها اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهند و اکثر بازاریابان به طور فعال در سئو سرمایه گذاری می‌کنند ، و همچنین داده‌هایی را که نتیجه می‌گیرند ردیابی می‌کنند. بدون شناسایی شاخص عملکرد کلیدی مناسب (KPI) برای وب سایت شما ، استراتژی سئو شما به صورت "پرواز کور" خواهد بود. این موضوع به این دلیل است که معیارهای سئو به شما می‌گویند که دقیقاً عملکرد کمپین‌های شما چگونه است ، چه کلمات کلیدی پاسخ مناسبی را دریافت می‌کنند و از کدام روش‌ها می‌توانید اتلاف وقت خود را متوقف کنید.

وقتی معیارهای سئو سایت خود را به طور مناسب ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید ، به نقاط داده خاصی دسترسی پیدا خواهید کرد که می‌توانند تصمیمات شما را اصلاح کنند و منجر به افزایش هدایت ، تبدیل و موارد دیگر شوند. تنها کاری که برای شروع نیاز دارید این است که بدانید کدام یک از اعداد از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

مهم ترین نکاتی که باید در مورد سئو سایت خود بدانید

رتبه بندی کلمات کلیدی

اولین و مهم ترین معیار سئو سایت خوب رتبه بندی کلمات کلیدی است. رتبه بندی کلمات کلیدی نشان می‌دهد که وب سایت شما در نتایج موتور جستجو برای کلمات و عبارات خاص چگونه است. هرچه رتبه سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط بالاتر باشد ، دید بیشتری برای مخاطبان شما خواهد داشت. این بدان معنی است که برای بهبود این معیار ، می‌خواهید تحقیق کنید تا مشخص کنید که مخاطب هدف شما کدام اصطلاحات و عبارات را جستجو می‌کنند.

بک لینک

بک لینک‌ها پیوندهای وب سایت شما از سایت دیگر هستند و نقش کلیدی در سئو سایت دارند. بسیاری از بک لینک‌ها مانند نقل قول‌ها عمل می‌کنند ، توجه دارند که اطلاعات از کجا آمده و خوانندگان را به منبع اصلی ارجاع می‌دهند. موتورهای جستجو تمایل دارند که سایتهایی را که تعداد زیادی بک لینک دارند ترجیح دهند ، مخصوصاً اگر از منابع با کیفیت بالا باشند. ایجاد بک لینک می‌تواند مشکل باشد زیرا شما کنترل مستقیمی بر روی لینک دادن به سایت خود ندارید. بیشتر ابزارهای موجود در زمینه بک لینک در ردیابی بک لینک‌های موجود و استفاده از این اطلاعات برای ایجاد استراتژی‌های محتوای بهتر متمرکز هستند. به عنوان مثال ، Linkody ابزاری خاص برای بک لینک است که بسیاری از ویژگی‌های مفید را ارائه می‌دهد. فقط به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از گرفتن بک لینک می‌شود ، کیفیت به اندازه کمیت اهمیت دارد. بنابراین گرچه دیدن تعداد کلی بک لینک‌ها در حال افزایش است ، شما می‌خواهید مطمئن شوید که بیشتر از آن‌ها از وب‌سایت‌های مرتبط و دارای رتبه بالایی برخوردار هستند.

سئو سایت + طراحی سایت

ترافیک جستجوی ارگانیک

ترافیک جستجوی ارگانیک شامل بازدیدکنندگانی است که از طریق نتایج موتور جستجو به وب سایت شما می‌رسند تا کانال‌های دیگر مانند رسانه‌های اجتماعی ، تبلیغات پولی یا بک لینک. یکی از ساده ترین راه‌ها برای ردیابی این نوع ترافیک ، استفاده از Google Analytics است.

جستجوی ارگانیک بسیار مهم است زیرا کاربرانی که سایت شما را از این طریق می‌یابند معمولاً با هدف خاصی جستجو می‌کنند. در حقیقت ، 51٪ از کل ترافیک وب از طریق جستجوی ارگانیک حاصل می‌شود و بیش از 40٪ درآمد نیز به طور متوسط از این طریق است. به عبارت دیگر ، رشد این معیار یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهبود تبدیل‌ها است. تولید ترافیک ارگانیک نیاز به تاکتیک‌های تیزبینانه سئو سایت و هدف یابی موثر مخاطبان دارد. این بدان معنی است که پیگیری این معیار در طول زمان امری حیاتی است ، بنابراین می‌توانید بلافاصله ببینید چه راهکارهایی کار می‌کنند و کدام یک باید اصلاح شوند.

تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو

در مورد داده‌های ترافیک ارگانیک شما چیزهای بیشتری وجود دارد تا اینکه تعداد کاربران شما را از طریق جستجوی کلمات کلیدی پیدا کنند. در واقع ، Google Analytics تجزیه و تحلیل دقیق این ترافیک را ارائه می‌دهد.

این آمار شامل اینکه چند کاربر جدید از کلمات کلیدی خاص استفاده کرده اند ، چه مدت صفحات را مشاهده کرده اند و اینکه آیا برای سایت شما درآمدزایی داشته اند. کسب اطلاعات در مورد اینکه ترافیک ارگانیک شما از کجا تأمین می‌شود و آنچه که آن‌ها انجام می‌دهند ، شما را قادر می‌سازد تا مشکلات را برطرف کنید (مانند میزان بالای ترافیک ارگانیک با تعداد کم تبدیل نتیجه).

سئو سایت + طراحی سایت

اکنون که به این موضوع فکر کرده اید که کدام معیارها برای سئو سایت بسیار مهم هستند ، تهیه یک طرح جامع تجزیه و تحلیل وب باید آسان تر باشد. گوگل آنالیتیک در هنگام جستجوی اطلاعات کلیدی مانند نرخ تبدیل ، سرعت صفحه ، رفتار کاربر و سایر موارد ، مکانی عالی برای شروع است. اگر به دنبال طراحی سایت و مدیریت حرفه ای سایت خود توسط افراد متخصص و باتجربه هستید و می‌خواهید ضمن افزایش میزان بازدید وب سایت خود، نرخ تبدیل مناسبی نیز داشته باشید، می‌توانید به همکاران ما در شرکت آنی آی تی گستر اعتماد کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز