چطور تور استانبول را ارزان قیمت بخریم؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۰۰۳۱
چطور تور استانبول را ارزان قیمت بخریم؟
تور استانبول را می توان یکی از محبوب ترین تور ها به خارج از ایران دانست که در اکثر مواقع پس از تصمیم به سفر خارجی در اولویت پیشنهاد ها قرار می گیرد.

به گزارش برنا، تور استانبول را می توان یکی از محبوب ترین تور ها به خارج از ایران دانست که در اکثر مواقع پس از تصمیم به سفر خارجی در اولویت پیشنهاد ها قرار می گیرد. راحتی سفر با تور استانبول سبب شده تا تقاضا کننده برای این نوع تور بالا رود. از این رو قیمت تور استانبول نیز نسبت به گذشته افزایش یافته و ممکن است کمی هزینه ها را برای گردشگران سنگین کند.

سفر به وسیله تور استانبول با توجه به وضعیت امروزه دلار و یورو در جهان، قیمت های هنگفتی را می طلبد. با توجه به همین موضوع ممکن است برخی با دیدن هزینه های بسیار بالا، از سفر خود منصرف شوند. ما در این مقاله سعی داریم تا راه های پیشنهادی برای سفر با هزینه مناسب را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه شوید.

اقامت در چه هتل هایی باعث کاهش در هزینه های تور استانبول می شود؟

تور استانبول پکیج کامل از یک سفر فوق العاده به شهر توریست پذیر استانبول می باشد که تمامی عوامل سفر مانند پرواز، هتل و ... را برای گردشگران فراهم می کند. یکی از راه حل هایی که می تواند بسیاری از هزینه های سفر را برای گردشگران کاهش دهد، انتخاب هتل قیمت مناسب در استانبول است.

 

تور استانبول وبازدید از قلعه روملی استانبول

برای انتخاب اقامتگاه در تور استانبول می بایستی به دنبال هتل هایی باشید که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در وضعیتی مطلوب قرار داشته باشند. زیرا صرفا پرداخت هزینه سنگین نمی تواند اقامتی دلنشین و راضی کننده را برای شما عزیزان رقم زند. در این بین پیشنهاد می شود تا هتل های چهار ستاره و یا سه ستاره را مورد انتخاب قرار دهید، زیرا این هتل ها در کنار قیمت نسبتا مناسب امکانات ایده آلی را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

مطلب مرتبط : بهترین زمان سفر به استانبول

آیا می توان با تور زمینی به استانبول سفر کرد؟

بهترین راه برای کاهش بسیار در هزینه های تور استانبول، زمینی سفر کردن به این شهر می باشد. حال ممکن است این سوال در ذهن شما نیز پیش آید که آیا سفر زمینی از ایران به ترکیه و استانبول ممکن است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت بله، امکان سفر به صورت زمینی به وسیله قطار برای گردشگران مقیم ایران به استانبول ممکن می باشد، اما شرایط آن ممکن است گاهی این نوع سفر را کمی سخت جلوه دهد.

تور استانبول با قطار دارای معایب و مزایایی می باشد که باعث می شود برخی از افراد به این نوع تور علاقه نشان دهند و اکثر گردشگران نیز سفر هوایی را انتخاب نمایند. سفر با قطار زمان زیادی از وقت شما را در طول راه خواهد گرفت که ممکن است گاهی این طولانی شدن سفر برای شما طاقت فرسا باشد.

تور استانبول با قطار

تور استانبول با قطار به چه صورت انجام می شود؟

تور استانبول به وسیله قطار به صورت مستقیم از ایران امکان پذیر نمی باشد. افرادی که قصد سفر با این نوع تور را دارند می بایستی به وسیله رزرو قطارهای موجود به شهر وان ترکیه سفر کنند و پس از رسیدن به این شهر، با اتوبوس یا لنج راهی شهر استانبول  شوند.

اگرچه زمان زیادی برای سفر با تور زمینی استانبول صرف خواهد شد، اما تجربه بازدید از دیدنی های راه نیز می تواند لذت سفر شما را دو چندان کند. به عنوان مثال شهر وان یکی از تاریخی ترین و سرسبز ترین شهر های ترکیه است که در سفر با قطار می توانید ساعاتی را در این شهر از زیبایی های آن لذت ببرید.

کاهش هزینه های تور استانبول در برخی از ایام

زمان انتخاب سفر با تور استانبول نیز یکی دیگر از عواملی است که می تواند در کاهش هزینه ها نقش بسزایی داشته باشد. مانند سفر در زمستان که به دلیل کمبود گردشگر قیمت های هتل ها و پرواز ها به پایین ترین نرخ خود خواهند رسید. بنابراین اگر از محدودیتی زمانی برخوردار نمی باشید و یا سرمای هوا برای شما چندان آزار دهنده نیست، سفر در زمستان می تواند زمانی مناسب برای تور استانبول محسوب شود.

تور استانبول به صورت زمینی و هوایی

از چه سایتی رزرو تور استانبول را با کمترین قیمت انجام دهیم؟

سایت های مختلفی با قیمت های متفاوت برای رزرو تور استانبول وجود دارند که می توانند شرایط سفر به این شهر را برای شما فراهم کنند. اما با این حال باید برای رزرو تور به دنبال سایتی معتبر باشیم تا در صورت پرداخت هزینه های بالا، دچار مشکلی نشویم.

سایت پرشین هتل یکی از معتبر ترین سایت های موجود با پشتیبانی 24 ساعته است که سفری با اطمینان خاطر را برای شما رقم می زند. تخفیفات ویژه برای رزرو تور استانبول با انتخاب این سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت که از دیگر راه ها برای کاهش هزینه به حساب می آید. برای مشورت با کارشناسان حرفه ای و با تجربه، کافی است با شماره تلفن 02143000020 تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز