راهنمای کامل انتخاب و خرید جعبه آتش نشانی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۲۴۳۴
راهنمای کامل انتخاب و خرید جعبه آتش نشانی
اگر بخواهید جعبه آتش نشانی استاندارد خریداری کنید می‌توانید به وب سایت تجهیزات آتش نشانی آتشران سر بزنید. این مجموعه با ساخت جعبه‌های آتش نشانی استاندارد توانسته است خدمات حیاتی را به مشتریان و افراد ارائه دهد.

به گزارش برنا، شاید تا به امروز در مورد کاربردهای فراوان استفاده از جعبه آتش نشانی شنیده باشید. این جعبه به عنوان یکی از تجهیزات مناسب برای اطفاء حریق در ساختمان‌های مختلف است که در صورت نیاز مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. این ابزار حیاتی برای بسیاری از واحدهای صنعتی و ساختمان‌های مختلف کاربردی است. خرید جعبه فایر باکس مناسب و باکیفیت باعث می‌شود تا طول عمر محصول خریداری شده افزایش پیدا کند. جعبه آتش نشانی به عنوان یکی از اولین تجهیزات اطفاء حریق مورد کاربرد بسیاری از افراد قرار دارد. طبق اعلام آتشران از فایرباکس برای پاک‌سازی فضای داخلی یک محیط ساختمان که دچار آتش سوزی شده است و جلوگیری از برگشت شعله استفاده می‌شود. اگر بخواهید در مورد راهنمای کامل انتخاب و خرید جعبه آتش نشانی بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

شناخت جزئیات باکس آتش نشانی

شناخت متعلقات جعبه آتش نشانی به شما کمک خواهد کرد تا ضمن آشنایی دقیق با جزئیات این جعبه، بتوانید در هنگام خرید فایرباکس انتخاب مناسبی داشته باشید. متعلقات فایر باکس شامل شیلنگ آتش نشانی، قرقره، نازل آتش نشانی، شیر فلکه، کوپلینگ و هیدرانت است که در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

شیلنگ آتش نشانی

از متعلقات جعبه آتش نشانی می‌توان به شیلنگ اشاره کرد که انتخاب جنس مناسب آن دارای اهمیت است. با بررسی انجام شده می‌توان گفت که شیلنگ‌های آتش نشانی به دسته بندی مختلف تقسیم بندی شده که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به شیلنگ برزنتی، شیلنگ منجید دار و شیلنگ ضد اسید اشاره کرد. هر کدام از شلینگ های بیان شده دارای خصوصیات مخصوص به خود است که افراد در صورت نیاز می‌توانند آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنند.

قرقره آتش نشانی

در جعبه فایر باکس، قرقره آتش نشانی وجود داشته که به شکل توپ برنجی با شیلنگ فشار قوی است که برای ساختمان‌های امروزی ضروری به نظر می‌رسد. در واقع شیلنگ آتش نشانی بر روی یک قطعه مدور به نام قرقره پیچیده می‌شود و در صورت نیاز افراد می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند. جعبه آتش نشانی به عنوان یک جعبه بسیار حیاتی شناخته می‌شود که در ساختمان‌های امروزی بسیار کاربردی است و افراد جهت خرید آن باید یک مجموعه معتبر را انتخاب کنند.

نازل آتش نشانی

جعبه آتش نشانی

نازل آتش نشانی به عنوان یکی دیگر از متعلقات جعبه آتش نشانی محسوب می‌شود که به دلیل داشتن تنوع زیاد، برای محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نازل‌ها با توجه به نوع عامل خاموش کنندگی، فشار مورد نیاز، نوع پخش آب به دسته بندی مختلف تقسیم بندی می‌شود. از جمله نازل آتش نشانی می‌توان به نازل ساده، فوگ نازل پلاستیکی، نازل شیردار سه حالته، نازل سه حالته تمام فلزی و غیره اشاره کرد.

شیر فلکه آتش نشانی

در باکس آتش نشانی شیر فلکه وجود داشته که به عنوان یکی از تجهیزات مهم شناخته می‌شود. این وسیله دارای کاربردهای فراوان است و در اطفاء حریق مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت‌های مختلفی شیر فلکه آتش نشانی را تولید کرده که افراد با شناخت معتبرترین شرکت می‌توانند ضمن صرفه جویی در هزینه‌های خود بهترین انتخاب را داشته باشند. انتخاب شیر فلکه مناسب که طبق استانداردهای جهانی ساخته شده باشد باعث افزایش کارایی آن خواهد شد.

اگر بخواهد جعبه آتش نشانی باکیفیت را خریداری کنید بهتر است به دنبال یک تولیدی معتبر باشید. کیفیت مناسب این جعبه‌ها باعث می‌شود تا طول عمر بیشتری داشته باشد و استحکام جعبه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

کوپلینگ و هیدرانت

کوپلینگ و هیدرانت به عنوان یکی از انواع اتصالات موجود در جعبه آتش نشانی است که در مدل‌های مختلف نظیر مدل آلمانی و انگلیسی موجود است. از مدل آلمانی معمولاً برای مصارف خانگی استفاده می‌شود. مدل انگلیسی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد برای استفاده از پتروشیمی و پالایشگاه‌های مختلف کاربرد دارد. از انواع شیر هیدرانت آتش نشان می‌توان به هیدرانت زمینی و هیدرانت ایستاده (هیدارنت تر و هیدرانت خشک) اشاره کرد.

خرید جعبه آتش نشانی

هر یک از متعلقات بالا به عنوان محصولات موجود در جعبه آتش نشانی شناخته می‌شود که افراد و سازمان‌های مختلف جهت خرید بهترین فایرباکس باید به نکات گفته شده توجه کنند تا بتوانند یک انتخاب هوشمندانه داشته باشند. جهت انتخاب و خرید جعبه فایر باکس باید بتوانید محصولی را انتخاب کنید که توسط یک تیم باتجربه و متخصص تولید شده باشد. نوع مواد به کار رفته و کیفیت آن در هنگام خرید دارای اهمیت است.

در هنگام خرید جعبه آتش نشانی باید به بدنه آن توجه کنید تا طول عمر محصول خریداری شده افزایش پیدا کند. قفل و لولای مرغوب و متناسب به عنوان یکی از عواملی است که باعث جلوگیری از مستهلک شدن زودهنگام جعبه فایر باکس خواهد شد. خرید جعبه آتش نشانی از یک تولیدی و فروشگاه معتبر می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شود. جهت خرید باکس آتش نشانی پیشنهاد ما، تجهیزات آتش نشانی آتشران است.

معرفی تجهیزات آتش نشانی آتشران

شرکت آتشران با نام تکنونلز در سال 1353 فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرده است. آتشران به عنوان یکی از معتبرترین و پیشروترین شرکت‌های داخلی در زمینه تولید، واردات، مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌ها و تجهیزات حفاظت حریق، مطرح و مورد اطمینان همگان است. اگر بخواهید جعبه آتش نشانی استاندارد خریداری کنید می‌توانید به وب سایت تجهیزات آتش نشانی آتشران سر بزنید. این مجموعه با ساخت جعبه‌های آتش نشانی استاندارد توانسته است خدمات حیاتی را به مشتریان و افراد ارائه دهد.

جعبه آتش نشانی

فایرباکس‌های آتشران در شرایطی تولید می‌شوند که دارای استحکام کافی هستند که این امر به نوبه خود باعث افزایش عمر مفید جعبه خواهد شد. علاوه بر داشتن استحکام مناسب، محصولات این مجموعه دارای زیبایی‌های منحصر به فرد است. در طراحی فایرباکس های موجود در تجهیزات آتش نشانی آتشران، از بهترین قطعات استفاده می‌شود تا خیال مشتریان از کیفیت محصولات خریداری شده راحت باشد.

جعبه‌های آتش نشانی آتشران به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند تا چنانچه طبق ابعاد و شکل شماره محل فایرباکس در دیوار تعبیه گردد می‌توان محل مورد نظر را کاشی و یا سنگ کاری و لوله و شیر فلکه ورودی آب را در محل جعبه نصب و پس از اتمام عملیات ساختمانی جعبه آتش نشانی را به‌راحتی نصب و مورد بهره برداری قرارداد تا بدین‌وسیله از گزند عملیات ساختمانی و صدمه دیدن فایرباکس مصون بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز