راهنمای خرید و قیمت روز دستگاه آب تصفیه کن خانگی

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۲۴۴۵
راهنمای خرید و قیمت روز دستگاه آب تصفیه کن خانگی
ما در این سایت متنی را در مورد راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم تا با مطالعه آن قادر به خرید بهترین دستگاه تصفیه آب شوید.

به گزارش برنا، آبی که در منزل خود مورد استفاده قرار می دهیم همان طور که می دانید قبلا تصفیه شده است. با این وجود شاهد وجود آلاینده هایی در آن هستیم که ممکن است سلامتی ما را به خطر می اندازد. در این صورت بهترین کار برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از دستگاه تصفیه آب در هر خانه است. ما در این سایت متنی را در مورد راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم تا با مطالعه آن قادر به خرید بهترین دستگاه تصفیه آب شوید. دستگاه تصفیه آب خانگی دارای مدل ها و برند های بسیار متنوعی است که در بازار عرضه می شوند. هر یک از مدل های این دستگاه خصوصیات و کارکرد های مختص خود را دارند.

انواع دستگاه تصفیه آب

اگر بخواهیم تفاوت هر یک از مدل دستگاه‌های تصفیه آب از یکدیگر تشخیص دهیم باید به ویژگی هایی مانند تعداد مراحل تصفیه و تعداد فیلترها در دستگاه توجه کنیم. در حال حاضر در ایران دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات می باشد. این محصول توسط شرکت راد گستر نوین وارد ایران شده و به فروش می رسد. در ادامه به انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اشاره کردیه ایم تا بتوانید با ویژگی های هر یک آشنا شوید.

در این قسمت همانطور که اشاره شد به انواع سیستم های تصفیه ی آب می پردازیم. بهتر است آگاه شوید که هر یک از دستگاه های توصیه قادر به از بین بردن کامل سختی آب نیستند. بنابراین انتخاب بهترین دستگاه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

  1.  اسمز معکوس
  2.  اولترا فیلتراسیون
  3.  اشعه فرابنفش
  4. دستگاه‌های تصفیه آب RO+UV
  5.  تصفیه‌کننده آب گرانشی
  6.  سیستم تصفیه کننده آب چاه
  7. دستگاه یک تا سه مرحله ای ورودی ساختمان.
  8. دستگاه کلمنی رومیزی
  9. دستگاه زیرسینکی کیسی
  10. دستگاه سرشیری ظرفشویی

بهترین برندهای موجود در بازار ایران

حال که نوع دستگاه تصفیه آب را با توجه به کارایی آن انتخاب کرده اید، زمان آن است که با بهترین مارک دستگاه تصفیه آب آشنا شوید. ما بهترین برندهای موجود در بازار ایران را شناسایی کرده ایم، بنابراین با مطالعه این متن نیازی به گشتن در بازار نخواهید داشت. به طور کلی بهترین دستگاهی که در ایران می توانید تهیه کنید، برای کشور تایوان خواهد بود. دستگاه تصفیه آب آشامیدنی دارای برند های بسیار متنوع بیش از 60 برند است که در بازار به فروش می رسند.  در زمان فعلی سه برند تایوانی دستگاه تصفیه آب سافت واتر،دستگاه تصفیه آب سی سی کا و دستگاه تصفیه آب آکوا پرو در بازار ایران جز بهترین و معروف ترین برند ها محسوب می شوند. در ادامه به ویژگی های آن ها بیشتر خواهیم پرداخت.

دستگاه تصفیه آب خانگی

  • تصفیه آب سافت واتر

یکی از برند های قدیمی دستگاه تصفیه آب آشامیدنی، سافت واتر( Soft Water ) است که بسیار شناخته شده در سراسر دنیا است. این دستگاه به این جهت که قابل شناسایی مولکول‌های اشباع شده و نشده از هم است، مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته است.

  • تصفیه آب سی سی کا

از حرفه ای ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی می توان تصفیه آب سی سی کا ( cck ) را نام برد که آلودگی آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با این سیستم می توان سختی آب را کاهش داد و نیترات و نیتریت موجود در آب را از بین برد. این دستگاه دارای 8 فیلتر آب است که در 8 مرحله آب را تصفیه می کند.

  • تصفیه آب آکوا پرو

یکی دیگر از بهترین دستگاه های تصفیه آب، برند آکوا پرو ( Aqua Pro ) است که در ایران موجود است. این برند نیز ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا است. انواع مدل های تصفیه آب آکوا پرو از 6 الی 10 مرحله ای وجود دارد.

نکات مهم در خرید تصفیه آب

بدون شک انتخاب و خرید یک دستگاه تصفیه آب آشامیدنی که دارای کیفیت بالا و عمر طولانی باشد، اصلا کار آسانی نیست. زیرا در بازار  فعلی وجود سیستم های تصفیه آب در برند ها و مدل های مختلف ما را صد در صد سردرگم خواهد کرد. پس بهتر است قبل از اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب، در ابتدا تصمیم خود را بگیریم که این دستگاه را به چه منظوری تهیه خواهیم کرد. ما در این قسمت به شما عزیزان کمک خواهیم کرد براساس چند نکته کوچک بهترین مارک دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید. این نکات به صورت زیر است:

۱ – به دنبال محصولی باشید که دارای گواهینامه NSF باشید

بسیار مهم است که دستگاه تصفیه آب خانگی شما دارای گواهینامه بنیاد ملی بهداشت باشد. این گواهینامه به معنای این است که دستگاه شما بر طبق استاندارد های ایمنی بهداشتی ساخته شده است و تمامی تست ها و آزمایش های لازم روی آن تست شده است.

۲ – تحقیق در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش را فراموش نکنید

مطمئنا یکی از موضوعاتی که در انتخاب شما تاثیر گذار خواهد بود، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه است. در این مورد حتما از فروشنده سوالاتی بپرسید و در انتخاب خود لحاظ کنید.

۳ – در مورد سرویس دستگاه تصفیه آب حتما جستجو کنید.

معمولا لوازمی مانند دستگاه تصفه هر 6 ماه یک بار نیاز به سرویس و تعویض برخی از فیلتر های دستگاه و حتی قطعات آن دارند. در این مورد اطلاعات کافی به دست آورید که در صورت ایجاد هر گونه مشکل آیا فروشنده از مشتریان خود حمایت می کند یا خیر؟

۴ –توجه کنید که دستگاه شما مجهز به سوئیچ ها و تجهیزات محافظ پمپ باشد

حتما پیگیری کنید که دستگاه خریداری شده مجهز به سوئیچ ها و تجهیزات محافظ پمپ باشد. زیرا به هنگام در صورت مجهز نبودن دستگاه به محافظ پمپ امکان خرابی و کار نکردن در دستگاه شما افزایش می یابد.

۵ – فیلتر های دستگاه شما باید از چه نوع باشد؟

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب باید اطلاعات کافی در مورد آلاینده های موجود در آب مصرفی خود باشد تا بتوانید متناسب با آن دستگاه خود را تهیه کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

همان گونه که در قسمت های قبلی یز اشاره شده، محصولات تصفیه آب تایوانی از باکیفیت ترین محصولات در ایران است که طرفداران بسیاری نیز دارد. شرکت راد گستر نوین از اصلی ترین و مهم ترین نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران به شمار می رود. این شرکت بیشتر ده سال است که در این زمینه فعالیت دارد و توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. اگر قصد خرید و تهیه دستگاه تصفیه برای منزل خود دارید، شرکت راد گستر نوین بدون شک بهترین انتخاب برای شما است.

این شرکت این امکان را به شما می دهد که به صورت آنلاین اقدام به خرید دستگاه مدنظر خود کنید. هیچ محدودیتی در خرید آنلاین وجود ندارد و شخصی قادر از از سراسر ایران اقدام به خرید تصفیه آب کند. اگر می خواهید در هنگام خرید دستگاه خود با کلاهبرداری مواجه نشوید، این شرکت بهترین جا برای خرید است. گاهی دیده می شود کلاهبرداران دستگاه های تصفیه آب را با قیمتی خیلی بالا به فروش می رسانند. اگر به صفحه فروش محصولات این شرکت نگاهی بیندازید، قیمت دستگاه تصفیه آب در شرکت راد گستر نوین بسیار به صرفه خواهد بود. شما می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید دستگاه مدنظر خود کنید، فقط کافی است اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا هر چه زودتر محصول به شما تحویل داده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز