آیا ویپ می تواند راهی تضمینی برای ترک همیشگی سیگار باشد؟!

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۳۴۸۲
آیا ویپ می تواند راهی تضمینی برای ترک همیشگی سیگار باشد؟!
دستگاه های ویپ پاد، جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ترک سیگار هستند که به فرد سیگاری این امکان را می دهند از دو حالت کاملا متفاوت یعنی ویپ و پاد سیستم و تعداد زیادی از تنظیمات (که نشان از هوشمند بودن دستگاه هستند و باعث شخصی سازی می شوند) در یک دستگاه استفاده کند.

به گزارش برنا، متاسفانه سیگار یکی از معضلاتی است که زندگی بسیاری از ما را تحت تاثیر خودش قرار داده و به دنبال راهی برای کنار گذاشتن آن هستیم.

بوی بد، دود اذیت کننده، رنگ زرد دندان ها، مشکلات ریوی و تنفسی و سرطان تنها بخشی از مضرات سیگار است. مطمئنا همه افراد سیگاری از ضررهای این عادت با خبرند و از حرفایی مثل:

  • چرا ترک نمی کنی؟
  • میدونی آخرش سرطانه؟
  • چرا این کار و با زندگیت میکنی؟
  • و...

کلافه و خسته شده اند. در واقع خودشان هم می خواهند آن را کنار بگذارند اما خب به هر حال ترک سیگار به این راحتی ها هم نیست و مثل گذر از هفت خوان رستم است!

به جرات می توان گفت تمام افراد سیگاری حداقل برای یک بار هم که شده تصمیم به ترک سیگار گرفته و تا حدودی موفق بوده اند اما تحت شرایطی خاص مثل یک موضوع ناراحت کننده یا فشار کاری باز به نقطه شروع برگشته اند! هر راهی که قبلا امتحان کرده اید و نتیجه بخش نبوده را فراموش کنید زیرا خوشبختانه طی چند سال اخیر روشی بهتر و واقعا تاثیرگذار برای ترک عادت سیگار کشیدن ابداع شده است.

روشی 100% مطمئن برای خداحافظی با سیگار و قلیان!

با این روش می توانید خیلی راحت و طی یک مدت زمان کوتاه، برای همیشه پاکت سیگار و فندک تان را دور بیندازید و در حفظ سلامت خودتان و اطرافیان تان چند قدم به جلو حرکت کنید. این راهکار بر اساس تحقیقاتی که انجام شده 95 درصد کم ضرر تر از سیگار است و باعث می شود برای همیشه حتی اگر خواستید هم نتوانید به سیگار لب بزنید! 

دستگاه های ویپ پاد، جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ترک سیگار هستند که به فرد سیگاری این امکان را می دهند از دو حالت کاملا متفاوت یعنی ویپ و پاد سیستم و تعداد زیادی از تنظیمات (که نشان از هوشمند بودن دستگاه هستند و باعث شخصی سازی می شوند) در یک دستگاه استفاده کند. حالا شاید بپرسید که اصلا منظور از ویپ و پاد سیستم چیست و چه تفاوتی میان آن هاست؟

ویپ و پاد سیستم

ویپ چیست؟

ویپ ها دستگاه های الکترونیکی هستند که معمولا به وسیله یک یا دو باتری خارجی (در برخی دستگاه ها هم توسط باتری داخلی) و یک مایع با طعم دلخواه به نام جویس کار می کنند. این دستگاه ها تنها با جویس های با درصد نیکوتین پایین سازگارند، دارای حجم بخار زیادی هستند و کام دهی آسانی دارند به همین دلیل استفاده از این دستگاه ها بیشتر شبیه کشیدن قلیان است.

ویپ و پاد سیستم

پاد سیستم چیست؟

پاد سیستم دستگاه های الکترونیکی هستند که به وسیله باتری (معمولا باتری اکثر آن ها داخلی است) و جویس هایی با طعم دلخواه و با درصد نیکوتین بالا که اصطلاحا سالت نیکوتین نام دارند کار می کنند و در مقایسه با ویپ ، دارای حجم بخاری کمتر و کام دهی سفت تری هستند. طراحی این دستگاه ها به طوری انجام شده که نیکوتین بیشتری را به فرد استفاده کننده منتقل و حسی مشابه سیگار کشیدن را برای فرد تداعی می کنند.

با این توضیحات می توان درک کرد که هر کدام از این دستگاه ها بیشتر برای چه افرادی مناسب هستند و می توانند مفید و کاربردی باشند.

  • پس اگر فقط اهل کشیدن قلیان هستید می توانید برای ترک آن سراغ ویپ ها بروید.
  • اگر فقط سیگار می کشید می توانید یک پاد سیستم تهیه کنید.
  • اگر هم جزو افرادی هستید که علاوه بر سیگار، قلیان هم می کشید و در تلاشید هر دو این عادت ها را ترک کنید، دستگاه های پاد ماد یا ویپ پاد که دوکاره هستند و می توانند هم مثل ویپ و هم مثل پاد سیستم کار کنند به مراتب برای شما مناسب ترین و به صرفه تر گزینه هستند.

در واقع شما می توانید با خرید یک دستگاه پاد ماد چند نشان را با یک تیر بزنید و با یکبار هزینه دستگاهی داشته باشید که هم مثل سیگار و هم مثل قلیان برای تان کار کند.

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم تهیه پاد ماد مساوی است با:

ترک عادت سیگار و قلیان کشیدن و خداحافظی با بوی بد، پوسیدگی و رنگ زرد دندان، تنگی نفس و از همه بدتر سرطان با یک دستگاه کوچک و مقرون به صرفه!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز