بهترین رستوران های کیش کدام اند؟

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۳۷۰۲
بهترین رستوران های کیش کدام اند؟
یکی از سؤالاتی که در سفر به هر مکانی ذهن را به خود مشغول می کند و باید به آن پاسخ داد این است که " کجا غذا بخوریم ؟" در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش برنا، وقتی صحبت از گذراندن تعطیلات پیش می آید یکی از اولین مقاصدی که به ذهن ما ایرانی ها می رسد، جزیره زیبای کیش می باشد. کیش این نگین زیبا که به آرامی در دامان خلیج فارس جلوه گری می کند، یکی از بهترین مکان های تفریحی در ایران است که هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان می باشد. اما شاید یکی از سؤالاتی که در سفر به هر مکانی ذهن را به خود مشغول می کند و باید به آن پاسخ داد این است که " کجا غذا بخوریم ؟" در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست رستوران های کیش

در سفر به جزیره کیش خواهید دید که رستوران ها و کافه های بسیار زیادی با کیفیتی عالی در این جزیره خدمات خود را به مهمانان عرضه می کنند. سبک های مختلف این رستوران ها که شامل رستوران های مدرن و لاکچری ، رستوران های سنتی ، رستوران با سبک اروپایی ، رستوران های دریایی ، رستوران با موزیک زنده ، رستوران با ویو دریا ، فود کورت ها و فست فود ها و … می شود، جواب گوی سلیقه سختگیر ترین مهمانان در تور کیش خواهد بود. این که شما در سفر به کیش کدام یکی از بهترین رستوران های کیش را انتخاب می کنید به سلیقه شخصی شما و همراهانتان و هزینه ای که می خواهید بپردازید، باز می گردد.

از بینظیر ترین رستوران های کیش می توانیم به لیست زیر اشاره کنیم:

رستوران کرال کیش ، رستوران بام رویایی ، رستوران شاندیز صفدری ساحلی ، رستوران شاندیز مرجان ، رستوران شاندیز VIP، رستوران قصر سفید ، رستوران رویال استار ، رستوران سالود ، رستوران میر مهنا ، رستوران کوه نور ، رستوران توتی فروتی ، رستوران فودلند ، رستوران دارچین ، رستوران پایاب کیش ، فودکورت دامون ، بومرنگ کیش و … .

تعداد رستوران های کیش آنقدر زیاد است که در تور کیش نمی توانید به همه آنها سر بزنید و ما هم نمی توانیم در مقاله ای کوتاه همه آن ها را به شما معرفی کنیم . اما برای این که به جواب سؤال " در کیش کجا غذا بخوریم" برسید عجله نداشته باشید. فنجانی چای برای خودتان بریزید و در آرامش بیشینید و ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

رستوران های معروف کیش

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهند، برای صرف غذا در کیش به رستورانی بروند که پیش از این نام آن را شنیده باشند، باید چندین مسئله را در نظر داشته باشید.

1- نخستین مسئله این است که مشخص کنید به دنبال چه نوع غذایی هستید. ممکن است شما به رستورانی معروف بروید که غذای خوبی نیز سرو کند اما چون این غذا باب سلیقه شما نبوده، تصور کنید که به رستوران خوبی نرفته اید. واقعیت این است که تعریف بهترین رستوران از فردی به فرد دیگر متفاوت به می باشد . پس در درجه اول به جای اینکه به سؤال " در کیش کجا غذا بخوریم" فکر کنید بهتر است ببینید چه غذایی را دوست دارید، میل کنید. به عنوان مثال از طرفداران فست فود هستید و یا غذاهای سنتی ایرانی را ترجیح می دهید، می خواهید ماهیچه بخورید یا صرف غذاهای دریایی در هر شرایطی برایتان لذت بخش است.

2- دومین مسئله این است که مشخص کنید که دوست دارید در چه محیطی غذا بخورید. در تور کیش خواهید دید بهترین رستوران های جزیره در محیط های متفاوتی مانند رستوران با ویو دریا , رستوران با موزیک زنده , رستوران یا فودکورت , رستوران با دیزاین داخلی لاکچری و شیک یا مدرن غذای خود را سرو می کنند. این که شما دوست دارید در تور کیش به کدام یک از این رستوران ها بروید. به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. تقریباً می توانیم بگوئیم که تمام رستوران های کیش عالی هستند. این رستوران ها مجبورند کیفیت خود را حفظ کرده و حتی بالاتر بروند تا بتوانند مشتریان را به خود جذب کنند.

رستوران هایی با کیفیت عالی در کیش

تعداد رستوران های خوب کیش کم نیستند. شما می توانید در تور کیش حتی رستوران های ارزان قیمتی پیدا کنید که غذای با کیفیتی را سرو می کنند. اما خب حقیقت این است که رستوران با دکوراسیون شیک و مدرن غذاهای خود را با قیمتی ارزان عرضه نخواهد کرد یا این که رستورانی کوچک با دکوراسیونی ساده غذای فوق العاده گرانی به مشتریان خود نمی دهد. می توان گفت به دلیل توریستی بودن جزیره کیش و رقابت زیاد بین رستوران های کیش، تقریباً تمام آن ها غذای با کیفیت و با مواد عالی و درجه یک ارائه می دهند.

فوق العاده ترین رستوران های کیش با قیمت مناسب و ارزان

شاید شما هم به دنبال سفری مقرون به صرفه به جزیره کیش باشید، یکی از مواردی که می تواند سبب شود هزینه شما در تور کیش کمتر شود رفتن به رستوران هایی است که غذایی با کیفیت و با قیمت ارزان سرو می کنند. یکی از بهترین مکان هایی که در جزیره  کیش می توانید غذایی با کیفیت و ارزان قیمت پیدا کنید، ایوان مروارید است.

رستوران ها و فست فودهای خوب زیادی در ایوان مروارید هستند که می توانید برای صرف غذا به آن ها مراجعه کنید. این رستوران های جزیره کیش غذای با کیفیت را با قیمتی مناسب و ارزان برای مشتریان سرو می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم در تور کیش فکر نکنید قیمت ارزان به معنی غذای بی کیفیت است و سری به رستوران های این مجموعه بزنید.

شیک ترین رستوران های کیش با موزیک زنده

اگر شما هم در تور کیش می خواهید به رستورانی بروید که در کنار سرو غذای با کیفیت ، موسیقی زنده نیز اجرا می کنند ادامه مطلب را بخوانید. رستوران های زیادی در جزیره کیش هستند که در آن ها موزیک زنده اجرا می شود. از رستوران های کیش با موزیک زنده می توان از رستوران های شاندیز صفدری , رستوران شاندیز VIP کیش , شاندیز مرجان , رستوران کرال , رستوران میر مهنا , رستوران سالود کیش , رستوران کوه نور و رستوران بام رویایی یا همان رستوران کف شیشه ای و …  نام برد. در تور کیش می توانید در حالی که در عالی ترین رستوران های کیش که نام بردیم غذایی با کیفیت نوش جان می کنید ، از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

انتخاب رستوران در کیش

در تور کیش باید این نکته را در نظر داشته باشید که صرف غذا در رستوران های کیش که هم غذای خوشمزه و با کیفیتی سرو می کنند، هم دکوراسیونی شیک و اصطلاحاً لاکچری دارند و هم در مکانی خاص قرار دارند، می تواند گران تمام شود.  البته نظر افراد در این مورد با هم فرق می کند و این مسئله به بودجه شما برای رستوران گردی در جزیره کیش بستگی دارد. این که چه مبلغی را برای خوراک و غذا در تور کیش کنار گذاشته اید ، یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین رستوران کیش می باشد.

شاید نتوانسته باشیم بهترین رستوران جزیره کیش را به شما معرفی کنیم اما امیدواریم با مواردی که در این مقاله ذکر کردیم به شما در انتخاب بهترین رستوران جزیره که برای شما مناسب است ، کمک کرده باشیم.

باز هم می گوئیم که تقریباً تمام رستوران های جزیره کیش غذایی خوب و با کیفیت سرو می کنند و این که شما چه رستورانی را در کجای کیش و با چه دکوراسیونی انتخاب می کنید کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز