معرفی کارامدترین و پرفروش ترین روغن های هیدرولیک

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۴۷۵۴
معرفی کارامدترین و پرفروش ترین روغن های هیدرولیک
خرید و فروش انواع پرفروش ترین روغن های صنعتی در فیداراویل از جمله : روغن هیدرولیک ۶۸ , روغن هیدرولیک ۴۶ و.. با بهترین کیفیت ها را به راحتی انجام دهید.

به گزارش برنا، در خودرو های دارای فرمان مکانیکی وجود روغن هیدرولیک ضروری محسوب میشد چرا که نبود این روغن ها موجب چرخش سخت در این فرمان ها میشد. اما امروزه با استفاده از فرمان های هیدرولیکی و همچنین استفاده از روغن هیدرولیک ها این عمل بسیار ساده تر شده که نتیجه استفاده از آن، سهولت حرکت فرمان و روان شدن سیستم می باشد. وظیفه اصلی روغن های هیدرولیک آن است که قدرت و روان کنندگی را به فرمان خودرو و قسمت های دیگر هیدرولیکی ماشین انتقال دهند. یعنی مانند یک سیال عمل می کند و موجب حرکت قطعات و ایجاد سرعت در حرکت آنها می شود. استفاده از روغن هیدرولیک در خودرو هایی که دارای قطعات هیدرولیکی هستند ضروری محسوب می شود چرا که در صورت نبودن این روغن، قطعات نمی توانند به خوبی کار انجام داده و به حرکت در بیایند. 

نکته قابل توجه آن است که ابدا نباید دو روغن متفاوت را در مخزن های خود جا دهید و حتما پیش از ریخت روغن جدید، روغن کهنه ی موجود در مخزن را خالی نموده و سپس به این عمل دست بزنید. 

 زمانی که شما اقدام به چرخش فرمان میکنید این روغن با شتاب به فرمان شما منتقل شده و در نتیجه نرمی فرمان شما را به دنبال دارد. فراموش نکنید که در مواقع مناسب اقدام به تعویض این روغن ها کنید تا موجب اصطکاک نشود زیرا در غیر این صورت در طول عمر ماشین تاثیر می گذارد. 

روغن های هیدرولیک به دو دسته تقسیم می شوند؛ روغن سنتتیک و روغن نفتی که هرکدام از اینها برای عمل انتقال قدرت از دو عامل فشار و‌ جریان بهره می گیرند. همچنین نا گفته نماند که این روغن ها تنها در خودرو های سواری کاربرد نداشته و در تمامی اعمالی که دارای قطعات برای چرخش یا حرکت هستند نیز به کار می رود. مثلا در صنایع و خودرو های سنگین همچنین جرثقیل ها برای ایجاد سهولت در حرکت از این روغن ها استفاده می شود. 

روغن هیدرولیک ۶۸: 

به طور کلی روغن هیدرولیک ۶۸ همراه پایه معدنی تولید شده که دارای ویژگی هایی نظیر مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون و پایداری حرارتی می باشد. همچنین از ورود لجن  به نازل ها نیز جلوگیری میکند تا موجب بسته شدن آنها نشود. این روغن ها در سیستم های گردشی و هیدرولیکی به کار می روند که در صنعت نیز استفاده بسیاری از آنها می شود. از دیگر قابلیت های این محصولات می توان به تفکیک آسان آب و‌ هوا از یکدیگر و قابلیت ایجاد نکردن کف نیز اشاره کرد که همگی اینها این محصول را به محصولی با کیفیت و‌ پر مصرف تبدیل می کند تا نه تنها در خودرو ها بلکه در لوازم صنعتی نیز کاربرد گسترده ای داشته و مورد استفاده اکثریت قرار گیرد. به دلیل پیشرفت صنعت استفاده از این موارد یک مسئله ضروری بوده که حال با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دارد. 

روغن هیدرولیک

طول عمر بالا، خاصیت خنک کنندگی، خاصیت فیلترینگ، جدا کردن آب از روغن و... از هزاران ویژگی روغن هیدرولیک ۶۸ بوده که از آن در روغن کاری کردن قطعات موتور ها و حفاظت از موتور با جلوگیری از اصطکاک نیز بهره گرفته می شود.

روغن هیدرولیک ۴۶: 

روغن هیدرولیک ۴۶ نوعی مایع غیر قابل فشرده سازی بوده که وظیفه اصلی آن انتقال قدرت و‌نیرو در انواع ماشین آلات و وسایل  دارای قطعات هیدرولیکی به کار می رود. روغن های هیدرولیکی به صورت عمده در زمینه انتقال قدرت استفاده می شوند اما روغن هیدرولیک ۴۶ در زمینه هایی چون درزگیری، ماده ای خنک کننده و روان کننده نیز در قطعات به کار می رود.  همچنین این محصول به دلیل جذب کردن مایعات هیدرولیکی می تواند برای محیط زیست نیز کم ضرر باشد زیرا به دلیل وجود استر های مصنوعی قابلیت تجزیه شدن را دارند. همچنین به دلیل داشتن خاصیت ضد سایش، پایداری حرارتی بالا، مقاوت بالا در برابر فرسایش و‌ خوردگی و همچنین فشار بسیار عالی که داردامروزه بسیار مورد توجه و استفاده در صنعت و قطعات هیدرولیکی واقع شده که کارکرد هر یک از این ها را با سهولت همراه می کند.

روغن هیدرولیک

این روغن در موارد دیگری نظیر روان کننده های هواپیما چرخ دنده ها و سیستم های روانکار متمرکز نیز به کار میرود که همگی نشان از کیفیت و مزایای این روغن های هیدرولیکی می باشد.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل یکی از باتجربه ترین شرکت ها در زمینه ی فروش انواع روغن های هیدرولیک با بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها همراه با ارسال به تمام شهرها بوده . که در این زمینه همواره در پی رضایت مشتریان خود می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز