مهم‌ترین نکات در خرید سیسمونی

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۶۳۳۴
مهم‌ترین نکات در خرید سیسمونی
اگر منتظر فرزندتان هستید و برای خرید وسایل گوگولی نوزادتان خیلی ذوق دارید با ما همراه باشید. نی نی بان در این مطلب همه نکاتی را که باید درباره خرید سیسمونی کامل بدانید، گرد آوری کرده است.

به گزارش برنا، خرید سیسمونی همیشه هیجان انگیز است. البته هم هیجان انگیز است و هم خیلی پر هزینه و وقت گیر. اگر منتظر فرزندتان هستید و برای خرید وسایل گوگولی نوزادتان خیلی ذوق دارید با ما همراه باشید. نی نی بان در این مطلب همه نکاتی را که  باید درباره خرید سیسمونی کامل بدانید، گرد آوری کرده است.

لباس نوزاد پسر و دختر

برای این که بهترین جنس لباس برای نوزاد خود انتخاب کنید، همیشه باید در خرید لباس سیسمونی نوع مواد استفاده شده در لباس را بررسی کنید. بطور کلی اکثر جنس لباس های نوزادی از جنس نخ پنبه و نخ تولید می شوند. لباس نوزادی بستگی به کیفیت محصول دارد که ارزان قیمت یا گران قیمت باشند. خرید اینترنتی انواع لباس بافتنی و پیراهن بچگانه ، کاپشن، جلیقه و پالتو ، بچگانه کلاه و پیشبند بچگانه ، دستکش کودک و نوزاد ، لباس کودک و نوزاد ، جوراب و پاپوش کودک و نوزاد براسا سایز صفر و د یگر اندازه ها در سایت کافه راهنما معرفی می شوند.

سیسمونی لوازم بهداشتی نوزاد

استفاده لوازم بهداشتی مناسب برای نوزاد مهم ترین نکات زندگی می باشد. پس بزرگ کردن کودکان یکی از تجربه های خوش زندگی است که می تواند برای شما شادی داشته باشد. نوزادان و کودکان خردسال به مراقبت دقیق و توجه لازم دارند تا بتوانند در زندگی به رشد سلامتی خوبی برسند. به عنوان والدین ، ​​این مهمترین مسئولیت ما است که همه نیازهای سلامت جسمی ، روحی و عاطفی کودک را برآورده کنیم. سلامتی بزرگترین و با ارزش ترین هدیه ای است که می توانیم به بچه هایمان هدیه کنیم. مراقبت های بهداشتی کودکان با افراد بالغ متفاوت است و لازم است که شیوه های صحیح را درک و پیروی کنید.

پس در خرید لوازم بهداشتی نوزاد دقت کنید که مهم ترین آنها انواع کرم نوزاد، پوشک بچه ، پودر بچه،دستمال مرطوب نوزاد ، خشک کن پارچه ای نوزاد ، تشک یا زیرانداز تعویض نوزاد ، وسایل حمام نوزاد ، دندان گیر نوزاد ، مسواک انگشتی و دیگر وسایل های ضروی بهداشی سیسمونی نوزاد در زیر و برای خرید و مشاهده لیست قیمت کامل ارین محصولات بر روی دکمه زیر کلیک شود.

وسایل اتاق خواب نوزاد

هنگام خرید سیسمونی یا وسایل اتاق خواب نوزاد باید به بی خطر و استانداد بودن محصولات دقت کنید تا با کیفیت ترین محصولات را برای اتاق کودک خود انتخاب و خرید کنید.

وسایل سیسمونی برای اتاق خواب کودک در لیست زیر می باشد :

  1. سرویس خواب نوزاد: سرویس خواب شامل تخت نوزاد، تشک نوزاد، ملحفه، گهواره، کمد، دراور و موارد شبیه با این وسایل ها می باشند که بستگی به هزینه یا مبلغی دارد و بر اساس نیازتان می‌توانید محصول مد نظر خود را خریداری کنید.
  2. بالش نوزادی: بالش نوزاد بستگی به مواد و جنس به کار رفته دارد، نازکی و سخت بودن آن انواع با انواع مدل طراحی شده است. و جهت استفاده در کودکان بالای یک سال مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. پشه بند نوزادی: این مدل محصول برای مناطق شرجی و فصل‌های گرم سال لازم است. تا نوزادان از حشرات موذی در امان باشند.
  4. پتوی نوزاد: پتوی نوزاد را براساس فصل تولد نوزاد خریداری شود. در فصل گرم از پتو نازک تر و در فصل گرم از پتوی دولایه استفاده شود تا از سرما و سرما جلوگیری کنید.

و در ضمن در لیست سیسمونی اتاق خواب کودک، موارد دیگر انواع لوستر، چراغ خواب، پرده و لوازم ایمنی کودک شامل انواع محافظ و دوربین کنترل در اتاق خواب نوزاد یا بچه بسته می شود.

اسباب بازی نوزاد

بچه ها همیشه نیاز به بازی دارند از سنین نوزادی به بالا تا بتوانند سرگرم شوند. از جمله مهم ترین آنها جغجغه است که هنگام گریه نوزاد او را آرام میکند و برای تقویت شنوایی بسیار موثر است. بعد از جغجغه انواع عروسک برای دختر یا بر عکس انواع ماشین شارژی برای برای در میان سیسمونی قرار داده می شوند. و دیگر مدل اسباب بازی در زیر لیست شده است.

خرید سیسمونی

وسایل تغذیه نوزاد

وسایل تغذیه نوزاد در لیست سیسمونی شامل شیشه شیر، پستانک و ظرف غذای کودک در زیر توضیح داده شده است.

  1. شیشه شیر: این وسیله یکی از کاربردی ترین است که هنگام خردن شیر و یا آب ، آب میوه خوردن و دیگر مورد استفاده قرا میگیرد و نوزاد به آسانی از شیشه شیر به عنوان خوردن تغذیه مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. پستانک: پستانک در بعضی از کودکانی که نا آرام هستند و زیاد گریه می کنند. استفاده میشود و از طریق این محصول آرام می شوند و به صورت موقت می مکند چون اکثر نوزادها مکیدن را دوسن دارند.
  3. ظرف غذای کودک: بعد  6 ماهگی نوزاد باید به آن غذا داد که در اینجا انواع ظرف غذا برای نوزاد و کودک در لیست سیسمونی پیشنهاد داده می شود.

وسایل حمل و نقل نوزاد

صندلی ماشین کودک: این مورد یکی از نیازهای اساسی است که برای امن و ایمن ماندن کودک در هنگام حرکت خودرو کاربرد دارد و دو نوع است به صورت سایبان دار بدون سایبان در بازار عرضه می شوند.

آغوشی: اگر به دنبال حمل آسان بچه خود هستید از بیمارهای کمر درد و سایر جلوگیر شود رنج نبرید. و به راحتی نوزاد خود را حمل کنید. برای راحتی شما محصول آغوشی را پیشناد می کنیم.

کالسکه: این نوع وسیله برای حمل کودک در هنگام بیرون رفتن یا خرید می توانید با اینوسیله کودک خود را به راحتی حمل کنید و بدون مشکل و بدون دردسر از حمل کودک خود راحت شود.

کریر نوزاد: اگر نمی توان نوزاد را در آغوش بگیرید و یا از کالسکه نوزاد استفاده کنید این محصول کریر نوزاد بهترین جایگزین است. البته بسیاری از والدین بجای کریر از کریکات یا سبد حمل نوزاد هم مورد استفاده قرار می گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز