مرکز تماس علی‌بابا در گرگان یکساله شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۷۷۰۲
مرکز تماس علی‌بابا در گرگان یکساله شد
بعد از گذشت یک سال از فعالیت مرکز تماس در شهر گرگان، روابط عمومی شرکت علی‌بابا، پلتفرم رتبه یک بازار آنلاین گردشگری از دست‌آورد‌های این مرکز گفته است.

به گزارش برنا، پاییز سال گذشته علی‌بابا از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک مرکز تماس در استان گلستان با هدف ارز‌ش‌آفرینی و تمرکز زدایی از تهران خبر داد و دیماه همان سال این مرکز با 60 پشتیبان شروع به کار کرد. حال بعد از گذشت یک سال از فعالیت این مرکز تماس در شهر گرگان، روابط عمومی شرکت علی‌بابا، پلتفرم رتبه یک بازار آنلاین گردشگری از دست‌آورد‌های این مرکز گفته است.

مهاجرت قشر جوان و متخصص به پایتخت برای اشتغال و حرکت در مسیر شغلی مطمئن امری تازه نیست و همواره در زمینه‌های متفاوتی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است. علی‌بابا نیز در سال گذشته در همین راستا و با هدف تمرکز زدایی، توزیع ثروت در کشور و همچنین بکارگیری نیرو‌های متخصص از نقاط دیگر ایران، تصمیم به اولین سرمایه گذاری در خارج از پایتخت و راه‌اندازی مرکز تماس گرگان گرفت. این مرکز تماس در دیماه 1398 با ۶۰ نفر پرسنل به طور رسمی فعالیت خود را برای پشتیبانی از مشتریان علی‌بابا به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آغاز کرد.

امروز تیم مرکز تماس گرگان 80 نفره است و این تیم پاسخگوی بخش قابل توجهی از تماس‌های ورودی پشتیبانی علی‌بابا هستند. لازم به ذکر است که این مرکز با آغاز شیوع ویروس کرونا در زمستان گذشته، همگام با تیم پشتیبانی مستقر در مرکز تماس تهران نقش موثری را در مدیریت بحران ناشی از این پاندمی ایفا کردند.

به گفته روابط عمومی علی‌بابا این دفتر به نوعی طراحی شده است تا ظرفیت 170 نیرو را داشته باشد و این سازمان قصد دارد همچنان با پیگری هدف خود در راستای اشتغال‌زایی خارج از پایتخت، تیم خود را در این مرکز توسعه و گسترش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز