رپورتاژ؛

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب طلایاب

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۸۴۰۴
تشخیص اورجینال بودن فلزیاب طلایاب
09900240991 در این مقاله به بررسی و نحوه اصل بودن فلزیابها و ردیاب ها می‌پردازم و شماره های زیر می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند. 09900240991

به گزارش برنا، حتما همه شما دوست دارید محصولی را که تهیه کرده اید اصل باشد و تولیدی شرکت های معتبر در زمینه ی فلزیاب باشد تا بتوانید با اطمینان خاطر از فلزیاب خود نهایت استفاده رو بکنید و به هدفتون برسید. در ابتدا ما به طریقه اصل بودن محصولات یک شرکت معتبر در زمینه فلزیاب می پردازیم.

فلزیاب طلایاب

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب و طلایاب

اسم شرکت معتبری که شاید بیشترتون حداقل یک بار نامش رو شنیده باشید، شرکت لورنز آلمان است که تا کنون فعالیت های با ارزشی در زمینه ارائه فلزیاب داشته و محصولات بی عیب و نقص و با کیفیتی تولید کرده است. محصولات شرکت لورنز را می توان به گونه ای معرفی نمود که اگر در عرصه ی فلزیاب اولین نباشد بدون شک یکی از بهترین های دنیاست.

در رابطه با محصولات شرکت لورنز قبلا توضیح دادم . باز هم توضیح مختصری درباره برخی از محصولات می دهیم. محصول اول دیپ مکس ایکس ۳ که تولید آن قریب به هفت سال است که متوقف شده است.

فلزیاب طلایاب

دیپ مکس ایکس ۵ که سه سال است تولید نمی شود.

دیپ مکس ایکس ۶ که تولید آن هم سه سال است که متوقف شده و تولید نمی شود و اگر در مورد این سه محصول ذکر شده محصول سال و تازه پیدا کردید شک نکنید که تقلبی است.

مدل های غیر اورجینال این محصولات عمق کاوش و تفکیک لازم را ندارند و عمق زنی آنها به بیشتر از نیم متر هم نمی رسد.

اگر بازهم از استادان و افراد باتجربه اهل فن در این مورد سوال کنید می بینید که همه فلزیاب ها و دیگر محصولات شرکت لورنز را قبول دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات و سایر محصولات می توانید با مشاورین ما بصورت رایگان مکاتبه کنید09900240992.

فلزیاب طلایاب

یکی دیگر از موارد تشخیص اصل بودن دستگاه فلزیاب شماره سریال آن است که آن هم چندان قابل اطمینان نیست چون شما فرضا یک پول تقلبی را در نظر بگیرید آن هم همانند پول اصل دارای شماره سریال است. و دست جاعلان تا جایی دراز شده که حتی شماره سریال تقلبی نیز بر روی محصولات حک می کنند.

درحال حاضر شرکت های مهم ماینلب استرالیا و نوکتا ترکیه هستند محصولات این شرکت های

(جی پی ایکس5000)gpx5000

(جی پی زد7000)gpz7000

(سی تی ایکس 3030)ctx3030

(ایترک)itrak

(ایمپکت پرو)Impact pro

اکسترا 705

ونکویش

سمپلکس

کلاهبرداری شرکت های تقلبی

افرادی هستند که با نادیده گرفتن وجدان خود و چشم پوشی از انسانیت دست به کار هایی می زنند و محصولات تقلبی ارائه میدهند و موجب شکست عزیزان می شوند و آنها را متحمل پرداخت هزینه ی فراوانی بدون بدست آوردن نتیجه میکنند که البته پرداخت هزینه تنها مشکل افراد مورد سو استفاده قرار گرفته نیست بلکه افراد شیاد و متقلب باعث می شوند که این دوستان دیگر به هیچکسی اعتماد نکنندو حتی به افراد درستکار نیز شک کنند.

البته کمبود اطلاعات دوستان در این مورد و همچنین جا نیفتادن این دانش در تصور افراد این زمینه زا برای افراد سودجو بوجود آوره است . که هر کسی میتواند با تقویت اطلاعات خود در زمینه فلزیاب دست افراد متقلب را رو کند و توانایی تشخیص سایت ها و افراد متقلب را از سایت ها و اشخاص معتبر و درستکار با توجه به ادعاهای آنها بدست آورد. که این کار هم چندان سخت نیست شما می توانید با خواندن و توجه به مقالاتی که در سایت ها فلزیاب منتشر میشود اطلاعات مهم و با ارزشی بدست آورید.

همیشه سعی کنید با خود شرکت گفت و گو کنید یا از وب سایت ها و افراد معتبر دارای نمایندگی مشاوره بگیرید چون اگر از خود شرکت ها مشاوره بگیرید آنها نمایندگان خود را به شما معرفی می کنند و اگر نمایندگی ای در انجام کار خود کاهلی کند آنرا اعلام میکنند چون کاهلی همین نمایندگی باعث زیر سوال رفتن اعتبار این شرکت می شود

شرکت جویندگان غرب 09900240991

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز