مرکز معتبر فروش فلزیاب و گنج یاب

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۰۲۸۵
مرکز معتبر فروش فلزیاب و گنج یاب
شرکت فلزیاب آی کا پی وی ایران طراح و تولید کننده انواع سیستم های کاوشگر با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه ساخت، عیب یابی، تعمیر، بروزرسانی، خرید و فروش سیستم های معدن یاب، حفره یاب، فلزیاب، طلایاب و گنجیاب است.

به گزارش برنا، عرصه فلزیابی نیز مانند شغل های دیگر طرفداران خاص خود را داشته و از دیر باز تاکنون بعنوان یک کار و سرگرمی بسیار مهیج رواج داشته است. فلزیاب ها کاربرد های زیادی دارند و  با توجه به نوع تکنولوژی ساخت و کارایی آن برای مقاصد مختلفی  مانند گیت های امنیتی ، بازرسی بدنی ، پزشکی، راه و ترابری و همچنین کشف گنج و دفینه مورد استفاده قرار میگیرند. فلزیاب در زندگی روزمره ما نقش کم اهمیت اما در عین حال پرکاربرد دارد که می توان با بهره مندی از آن ها به اهداف خود رسید.

شرکت فلزیاب آی کا پی وی

شرکت فلزیاب آی کا پی وی ایران طراح و تولید کننده انواع سیستم های کاوشگر با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه ساخت، عیب یابی، تعمیر، بروزرسانی، خرید و فروش سیستم های معدن یاب، حفره یاب، فلزیاب، طلایاب و گنجیاب است. این شرکت انواع سیستم های بوقی پالسی (نقطه زن)، آنتن راداری (شعاع زن)، مگنومتر(سنسوری)، یون یاب ، شاقولی و… را تولید میکند که میتواند اطلاعات حاصل از تشخیص اهداف را بصورت فرکانسی و بوقی و تصویری برای اپراتور به اشتراک بگذارد. همچنین تیم فلزیابی این شرکت با طراحی سیستم های مکمل (ترکیبی از سیستم های کارکرد فوق) موفق به ساخت دستگاه هایی تحت عنوان فلزیاب مکمل شده اند که میتواند اهداف را از محیط های بسیار وسیع تشخیص دهد و موفقیت صد در صدی را برای کاوشگران به ارمغان آورد.

آشنایی با انواع سیستم های شرکت آی کا پی وی

فلزیاب شاقولی :

این مدل از فلزیاب به عنوان ساده ترین فلزیاب میتواند با استفاده حرکت دورانی موجب کشف فلزات گردد. این دستگاه فقط میتواند به وجود فلز مورد نظر در یک منطقه نزدیک جواب مثبت دهد. آلیاژ بکار رفته جهت ساخت شاقول تاًثیر بسزایی در تشخیص دارد. برای کارایی بیشتر در ساخت هر کدام از فلزیاب های شاقولی از جیوه و چندین مواد مخصوص دیگر استفاده شده است.

فلزیاب آنتن راداری ( شعاع زن ) :

فلزیابی است که با استفاده از پخش طول موج با فرکانس مربوطه از طریق شاخص ها (دسته ها) میتواند به کشف فلزات بینجامد. این دستگاه از دو طریق (خوراک خور یا تنظیم فرکانس) میتواند فلزات را در محدوده بسیار بزرگ کشف نماید. شاخک های موجود بر روی دسته با حرکت ۳۶۰ درجه ای خود میتواند مسیر حرکت را مشخص نماید. این دستگاه در مکان های باز و عاری از اشیاء فلزی مانند خانه پاسخگویی فوق العاده ای دارد. عمق کاوش در این فلزیاب ۳۰ متر بوده و میتواند تا شعاع ۲۰۰۰ متر فرکانس فلزات تعیین شده را جذب نموده و با قرار گرفتن شاخک ها به سمت فلز مسیر حرکت را مشخص نماید.

فلزیاب + گنج یاب

فلزیاب پالسی (بوقی) :

این دستگاه به عنوان محبوب ترین کاوشگر فلز چند دهه گذشته مورد استفاده قرار میگرفت که میتواند با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت پالس منعکس شده حاصل از وجود فلز به کشف فلزات می انجامد. این دستگاه شامل یک لوپ میباشد که بعنوان فرستنده و گیرنده پالس عمل میکند. جهت کاوش با طلایاب پالسی می بایست به صورت آهسته و پیوسته به سمت جلو حرکت کرده و با حرکت پویا ( حرکت افقی لوپ بر روی سطح زمین ) منتظر شنیدن صدای بوق حاصل از کشف فلز توسط دستگاه شویم.

فلزیاب + گنج یاب

اسکنر مگنومتر :

گنج یاب تصویری که شرکت IKPV در اختیار مشتریان خود قرار می دهد به صورت انحصاری توسط این شرکت تولید و عرضه میشود.اسکنر مگنومتر یک فلزیاب تصویری فوق حرفه ای بوده که میتواند با استفاده از نرم افزار  visualizer 3d  تصاویری زنده از فلزات دفن شده، حفره ها، تونل ها ( حتی در صورت پر بودن )، اتاقک، تابوت، مقبره، ساختار های زیر زمینی و … را در عمق نهایتا ۲۰ متری در اختیار اپراطور قرار دهد. این دستگاه میدان های مغناطیسی (یونیزه) ایجاد شده توسط فلزات قدیمی در زیر زمین را دریافت و با استفاده از نرم افزار ویژوآلیزر سه بعدی به تصویر مبدل خواهد ساخت، با روشن کردن دستگاه و تنظیم آن میتوان فیلمی زنده از زیر زمین را مشاهده کرد. این فلزیاب سنسوری در حال حاظر جزء پیشرفته ترین دستگاه گنجیاب تصویری بشمار میرود.

فلزیاب + گنج یاب

فلزیاب موبایلی :

همچنین با توجه به نیاز کاوشگران مدل موبایلی این اسکنر نیز طراحی شده که برای کار با آن به تلفن همراه کاوشگر و سنسور نیاز است تا بتوان از محیط مورد نظر بدون جلب توجه اسکن گرفت و توسط گوشی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. البته قابل ذکر است اسکنر موبایلی قابلیت لایواسکن را نداشته و برای این کار پیشنهاد میشود از اسکنر در مدل های دیگر که قابلیت کار با نرم افزار ویژوالایزر را داشته جهت بررسی دقیق تر استفاده شود.

یون یاب :

این دستگاه نیز یکی از محصولات انحصاری شرکت آی کا پی وی می باشد که میتواند یون های آزاد شده حاصل از وجود فلزات را تشخیص دهد، بعبارت دیگر این دستگاه قابلیت آن را دارد تا مسیر منتهی به اتاقک، سفید خانه، هواکش خزانه و … را پیدا کند. این دستگاه به همراه برخی از فلزیاب های این شرکت عرضه میشود که میتواند شما را یاری نماید تا به جواب مطلوب برسید. یون یاب بصورت تکی نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. این دستگاه میتواند به نوبه خود در رسیدن به اهداف بسیار بزرگ به کمک شما آید.

فلزیاب مکمل :

منظور از فلزیاب مکمل ترکیبی از انواع فلزیاب های پالسی، آنتن راداری، مگنومتر، یون یاب و شاقولی است که میتوان با استفاده از آنها در کنار یکدیگر محل دقیق فلزات دفن شده را از محلی بسیار عظیم مشخص نماید. باید توجه داشت که استفاده از فلزیاب مکمل تابع ترتیب خاصی بوده و جهت رسیدن به قابلیت های مورد انتظار میبایست از هر یک از دستگاه های موجود در زمینه حرفه ای خود استفاده شود تا موفقیت صد در صدی را برای شما به ارمغان آورد.

البته موارد بسیاری در عمق زنی دستگاه تاثیر داشته که جای نگرانی نیست، شما با مشاوره و آموزش کار با فلزیاب میتوانید دستگاه را متناسب با منطقه کاوش تنظیم نمایید تا بهترین کارایی را برای شما به ارمغان آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دنیای فلزیابی با فروشگاه فلزیاب ما در ارتباط باشید

تست دستگاه فلزیاب :

شرکت فلزیاب IKPV با ساخت زمین تست استاندارد، محیطی شبیه سازی شده از انواع شرایط اقلیمی ایران را طراحی و جهت به تصویر کشیدن قدرت دستگاه های تولیدی خود از آن استفاده میکند. محیط تعبیه شده از روی سطج زمین تا محل قرار گیری اشیاء فلزی یا اهنربا دارای ۱۰ سانت سیمان که حکم ساروج را داشته، تابوک ۲۰ سانتی که درون آن سنگ ریزه است، خاک طبیعی باغ که شامل املاح زیاد معدنی و ریشه درختان است و همچنین باکس چوبی است که اشیاء جهت تست در آن قرار میگیرد.

عمق زنی دستگاه های شرکت آی کا پی وی در بهترین شرایط

  • فلزیاب آنتن راداری : ۳۰ متر عمق ، ۲۰۰۰ متر شعاع
  • فلزیاب پالسی : ۱۲ متر عمق
  • فلزیاب مگنومتر : ۲۵ متر عمق

برای خرید دستگاه فلزیاب به کجا مراجعه کنیم؟

جهت مشاوره رایگان در زمینه خرید فلزیاب ، قیمت گنج یاب و کاتالوگ محصولات ما می توانید به دفتر مرکزی فلزیاب شیراز  به آدرس : شیراز – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21 مراجعه کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس : 09917579030  - 09193461273

نظر شما