دانلود قسمت ۳ سریال خوب بد جلف ، قسمت سوم خوب بد جلف رادیواکتیو

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۹:۵۴:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۳۳۰۱
دانلود قسمت ۳ سریال خوب بد جلف ، قسمت سوم خوب بد جلف رادیواکتیو
لینک دانلود قسمت سوم سریال کمدی و طنز خوب بد جلف در کنار قسمت سوم سریال سیاوش، قسمت هشتم سریال قورباغه و قستم ششم ملکه گدایان در این متن قید شده است.

به گزارش برنا، سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو – Khub Bad Jelf که با پخش قسمت های اول و دوم مورد استقبال شدید کاربران و علاقمندان قرار گرفته بود، همینک به قسمت سوم 3 خود رسیده است. لینک دانلود قسمت سوم سریال کمدی و طنز خوب بد جلف در کنار قسمت سوم سریال سیاوش، قسمت هشتم سریال قورباغه و قستم ششم ملکه گدایان در این متن قید شده است.

جهت دانلود قسمت 3 سوم سریال خوب بد جلف و همچنین سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک قانونی: دانلود سریال خوب بد جلف رادیواکتیو

نکته مهم: جهت درک بهتر سریال خوب بد جلف، پیشنهاد داریم که حتما فیلم خوب بد جلف 2 را تماشا کرده باشید.:

دانلود فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری

چرا که از آغاز قرار بود فیلم خوب بد جلف 3 ساخته شود که به دلیل پاندمی کرونا، تصمیم به ساخت سریال شد و در واقع این سریال دنباله ای بر آن فیلم است.

در قسمت قبلی خوب بد جلف رادیواکتیو چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت دوم سریال خوب بد جلف رادیواکتیو از آن جایی آغاز شد که  اعضای فیلمبرداری و دست اندرکاران فیلم سینمایی پروژه گذشته یعنی ارتش سری، از تهران در حال رصد کردن موقعیت پژمان و سام هستند و از طریق دوربینی که در وسایل پژمان قرار داده اند متوجه می شوند که آن ها در یک قطار هستند که به سمت تبریز رهسپار می باشد ولی در یک آن، داعشی ها، پژمان را به قتل می رسانند! البته بعدا مشخص می شود که تصور آن ها اشتباه بوده است. این ها از تهران با ردیابی موقعیت ایستگاه های قطار در پی این هستند که در یکی از ایستگاه ها به آن ها رسیده و با اصل غافل گیری، هم افراد داعشی را با کمک احتمالی پلیس ها دستگیر کنند و هم این که سام و پژمان را نجات دهند. در این بین ولی خانم بشارتی (گوهر خیراندیش) نظر دیگری دارد. وی این گونه اظهار می کند که پژمان و سام در یک پارتی مختلط دستگیر شده اند و اینک در تلاش است که با کمک دوستانی که در پلیس منکرات دارد، موجبات آزادی آن ها را فراهم کند! در همین حال است که دکتر، خود را به ایستگاه آخر تبریز رسانده و برای افرادش بلیت می خرد. وی که مسلح می باشد، آخرین تلاش های خود را برای آزادسازی پژمان و سام انجام می دهد که از این جا به بعد را باید در قسمت سوم به تماشا نشست.

سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان از آن دسته از سریال هایی بود که کم کم و با حوصله مخاطبین را درگیر خود کرده است. تا اندازه ای که اینک با گذشت6 هفته، داستان به مرز پختگی و جاافتادگی رسیده است و به نظر می رسد که هر بار هواداران خود را به گونه قابل توجهی افزایش می دهد. همینک باید شاهد پخش قسمت ششم سریال ملکه گدایان در سایت کول دانلود باشیم.

جهت دانلود قسمت 6 ششم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 دریافت لینک: دانلود سریال ملکه گدایان

در قسمت پیشین ملکه گدایان چه خبر بود؟

البرز به افرا ماجرای دیدارش با سارا و پیشنهادش برای فرار را می گوید، در خلال این گفتگو داریوش سر می رسد، به البرز می گوید که سارا از خانه فرار کرده و آیا البرز از او خبر دارد یا نه، البرز خبر داشتن از سارا را انکار می کند،افرا این حرکت را به حساب علاقه ی البرز به سارا می گذارد! در بیمارستان خورشید عاشقانه بر بالین خسرویی است که فقط بهت زده نگاه می کند نگاهی پر از استرس. دکتر به خورشید می گوید که خسرو با دیدن البرز حالش دگرگون شده و باید از دیدارش محروم شود، پارسا خورشید را ترغیب به شکایت از البرز می کند اما او قاطعانه مخالفت می کند. البرزی که خواهر خورشید هم از وجود او بی اطلاع است. در ادامه داستان، افرا با تغییر استایل به محل تمرین کنسرت نامزدش آریا می رود، او هم با شوق و ذوق فراوان شروع به خواندن می کند و به افرا می گوید که قضیه ازدواجشان را جدی بگیرد. چرا که قرار است که در حین کنسرت فردا شبش که با حضور مادرش نیز برگزار می شود این خبر را علنی خواهد کرد و وی را با مادرش روبرو می کند. آریا که به شکل جدی عاشق افرا شده است اعضای گروهش را جمع می کند و خبر افرا را به عنوان نامزدش اعلام می کند! افرا به البرز می گوید باید از کشور خارج شود، آن هم بدون سارا، این حرف را برای البرز یادآور می ‌شود که سارا قابل اعتماد نیست. البرز در محل قرارش با سارا در کافه ای مشغول گفتگوست،اما شخصی به صورت ناشناس به داریوش پیام می دهد و محل قرار سارا با البرز را لو می دهد.

حال باید دید که در قسمت 6 ملکه گدایان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در سطر های بالایی، لینک دانلود قسمت ششم ملکه گدایان به همراه سایر قسمت های آن با 5 کیفیت گوناگون از سایت کول دانلود درج شد. شما را دعوت به تماشای این سریال جذاب و تماشایی می کنیم.

سریال قورباغه

سریال قورباغه نیز با پخش هفت قسمت موفقیت آمیز و بدست آوردن مخاطبین خود جایگاه خود را در این هفته ها تثبیت کرده است. در این هفته شاهد انتشار قسمت هشتم قورباغه خواهیم بود. قورباغه که یک اثر متقاوت شبکه نمایش خانگی و در ژانر معمایی جنایی با تهیه کنندگی: علی اسدزاده، نویسندگی و کارگردانی: هومن سیدی تولید شده است هر دوشنبه از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت هشتم 8 سریال قورباغه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت لینک: دانلود سریال قورباغه

 در قسمت پیشین سریال قورباغه چه اتفاقاتی رخ داد؟

رامین در حیاط ویلا با دختری آشنا می شود که لیلا، خواهر نوری می باشد. بین این دو حرف هایی رد و بدل می شود و در همین هنگام است که سروش سر می رسد. وی باز هم با رامین کلنجار می رود و حتی او را تهدید می کند که دیگر حق ندارد کنار لیلا قرار بگیرد. یکی دیگر از افراد نوری که با دستور وی به بالای پشت بام رفته بود تا از وسایل نوری در برابر بارندگی محافظت کند، به ناگاه سر می خورد و از ارتفاع به پایین می افتد. یک سقوط بسیار وحشتناک. به سرعت او را به بیمارستان می برند. گرچه زنده می ماند ولی پا و دنده هایش می شکند. رامین و لیلا در راه برگشت از بیمارستان یک بار دیگر در کنار یکدیگر در ماشین قرار می گیرند و باز هم صحبت هایی بین این دو به میان می آید. رامین سعی می کند که لیلا را در جریان حقیقت ماجرای هیپنوتیزم کردن برادرش قرار بدهد ولی در نهایت لیلا متوجه می شود که وی در جریان این موضوع شده و می خواهد به زعم خودش او را از برادرش دور کند.‌ بنابراین از رامین جدا شده و او را از ماشین بیرون می کند. به محض پیاده شدن رامین از ماشین لیلا، مامورین آگاهی سر رسیده و انگار که در تعقیب او بوده باشند، وی را فورا دستگیر کرده و به اداره آگاهی می برند.

حال باید دید که در قسمت هشتم سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در بالای این نوشتار و سطرهای بالاتر به معرفی و ارایه لینک دانلود همه قسمت های قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود پرداختیم. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت  Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

سریال سیاوش

و اما سریال سیاوش نیز که از 10 بهمن قسمت اول آن در سایت کول دانلود پخش شد همینک به بخش سوم خود رسیده است. سیاوش – Siavash به نویسندگی: پویا سعیدی، تهیه کننده: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده و با بازی امیر جعفری , ترلان پروانه , رضا کیانیان , مجید صالحی , میلاد کی مرام در 18 قسمت تولید شده است.

جهت دانلود قسمت 3 سوم سریال سیاوش بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت لینک: دانلود سریال سیاوش

در قسمت قبلی سیاوش چه خبر بود؟

در قسمت پیشین دیدیم که سیاوش در پی اوج گیری بیماری مرجان، اردوی تیم ملی را خودسرانه ترک کرد و این عمل نیز به مذاق آن ها خوش نمی آید. در نهایت وقتی که سیاوش نمی تواند نظر مسوولین را جلب کند این گونه بیان می کند که پس از سال ها ورزش حرفه ای و مدال های فراوان جهانی برای تیم ملی، انتظار دارد که این هزینه را به عنوان وام به او بدهند تا در زمانی مشخص آن را برگرداند. ولی حتی با این خواسته وی نیز موافقت نمی شود. سرانجام او به یک عتیقه فروشی می رود و چوب حراج به مدال هایش می زند. در آن جا، فرد فروشنده با قیمتی اندک مدال های طلا و نقره و… وی را خریداری می کند و ابراز می کند که مدال طلای وی در واقع از جنس طلا نیست و تنها یک روکش طلا بر روی آن است و برای همین ارزش و قیمت آن تنزل پیدا می کند. سیاوش که تنها به فکر فراهم کردن هزینه عمل مرجان است به هر ترتیبی که می شود، آن ها را می فروشد. در ادامه سیاوش حتی به فکر نزول کردن و گرفتن پول با سود فراوان از طریق فردی آشنا می افتد که بلافاصله پشیمان می شود. وی در دیداری که با مرجان در ارتفاعات تهران دارد، به گونه سربسته عنوان می کند که با شرکت کردن در یکی از مسابقات پیش رو توانسته است که هزینه های پیوند کبد او را مهیا کند. مرجان فورا شک می کند که چگونه وقتی که سیاوش هنوز دست به مسابقه ای نزده است، توانسته از آن ها پول بگیرد. سیاوش در توضیح بیان می کند که این مسابقات، آزاد می باشد. به نظر می رسد که وی در برخی مسابقات زیرزمینی و خلاف قانونی که بر اساس شرط بندی و قمار هستند، قصد به دست آوردن یک پول کلان را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز