آزمایش پزشکی در خانه با بیمه تکمیلی رایگان شد!

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۷۰۰۳
آزمایش پزشکی در خانه با بیمه تکمیلی رایگان شد!
برای همه ما تا حالا پیش آمده است که دچار درد یا عارضه ای شده باشیم، به پزشک مراجعه کنیم و پزشک برای تشخیص آزمایش تجویز کند. با طرح جدید درمانکده، می توانید آزمایش پزشکی را در خانه یا محل کار با پوشش بیمه تکمیلی رایگان انجام دهید.

به گزارش برنا، برای همه ما تا حالا پیش آمده است که دچار درد یا عارضه ای شده باشیم، به پزشک مراجعه کنیم و پزشک برای تشخیص آزمایش تجویز کند. با طرح جدید درمانکده، می توانید آزمایش پزشکی را در خانه یا محل کار با پوشش بیمه تکمیلی رایگان انجام دهید.

پزشک به تنهایی نمی تواند بیماری ها را درمان کند و از ابزارها و روش های مختلفی در این راه بهره می برد. آزمایش های تشخیصی پزشکی یکی از مهم ترین ابزارهای درمانی پزشکان است. بدون انجام آزمایش، پزشک نمی تواند به اطلاعات درستی از وضعیت سلامتی ما دست پیدا کند.

همه ما درگیر روزمرگی زندگی هستیم و تیم درمانکده به خوبی از این مشکل خبردار است. بعد از بحران ویروس کرونا، تجربه زیادی در اجرای سرویس آزمایش کرونا بدست آوردیم که باعث شده است شناخت بهتری از مشکلات بیماران داشته باشیم. ما معتقدیم که تنها راه حل بنیادین برای این مشکل، ساده و ارزان تر کردن روند درمانی مثل آزمایش پزشکی برای بیماران است.

به همین خاطر درمانکده با بیمه های تکمیلی وارد همکاری شد تا آزمایش در محل دلخواه بیماران را رایگان کند!

آزمایش پزشکی در خانه با بیمه تکمیلی رایگان

بله درست شنیدید، آزمایش رایگان! یعنی بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای آزمایش، فرانشیز بیمه، نمونه گیری و حتی ایاب و ذهاب.

اگر ساکن تهران یا کرج هستید و از یکی از بیمه های تکمیلی بانک مرکزی، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، بانک توسعه صادرات ایران، کمک رسان، البرز، دانا، رازی، معلم، ایران، سینا، ملت، تجارت نو و میهن هستید، می توانید درخواست انجام آزمایش در خانه یا محل کار بدهید، بدون پرداخت هیچ هزینه ای!

این اتفاق 2 مشکل بزرگ بیماران را حل میکند:

  1. رفت و آمد به آزمایشگاه برای نمونه گیری و دریافت جواب آزمایش
  2. رفت و آمد به بیمه تکمیلی برای تشکیل پرونده و دریافت هزینه بیمه درمانی تکمیلی

دیگر لازم نیست برای انجام آزمایش به آزمایشگاه مراجعه کنید. کافیست به وبسایت درمانکده بروید، نسخه خودتان را بارگذاری کنید تا تیم پشتیبانی برای نمونه گیری با شما هماهنگی کند. ثبت درخواست و انجام آزمایش برای کاربران دارای بیمه تکمیلی رایگان است.

حالا دیگر این اتفاق نمی افتد که بخاطر وقت نداشتن یا سختی رفت و آمد، سلامت شما به خطر بیفتد. پس اگر بیمه تکمیلی دارید، همین حالا با سرویس آزمایش در محل درمانکده در هر جای تهران و کرج که هستید، رایگان آزمایش پزشکی بدهید.

لیست کامل بیمه های تکمیلی درمانی تحت پوشش:

بانک مرکزی، بانک کشاورزی، بانک صادرات، بانک ملت، بانک تجارت، بانک سپه، توسعه صادرات ایران، کمک رسان (SOS)، البرز، دانا، رازی، معلم، ایران، سینا، ملت، تجارت نو و میهن.

نظر شما