دانلود قسمت هشتم سریال ملکه گدایان HD ( قسمت ۸ سریال ملکه گدایان کامل)

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۲۲۵۶
دانلود قسمت هشتم سریال ملکه گدایان HD ( قسمت ۸ سریال ملکه گدایان کامل)
آیا شخصیت ملکه گدایان در قسمت هشت مشخص خواهد شد ؟

به گزارش برنا، سریال ملکه گدایان که پخش قسمت 8 آن آغاز شده است به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی می‌باشد که در 30 قسمت ساخته شده است. کارگردانی سریال ملکه گدایان را حسین سهیلی‌زاده برعهده دارد. کارگردانی با تجربه که قبل از ملکه گدایان تجربه ساخت سریال های بسیار پرطرفدار را دارد.

رویا نونهالی، پانته آ بهرام، باران کوثری، علی اوجی، فرزاد فرزین، الهام کردا، رضا بهبودی، آرمان درویش بازیگران سرشناس و چهره سریال قورباغه هستند. همچنین رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه کنندگان این اثر می‌باشند.

آیا شخصیت ملکه گدایان در قسمت هشت 8 مشخص خواهد شد ؟ برای دانلود قسمت هشتم سریال ملکه گدایان به لینک زیر مراجعه کنید

دریافت قسمت 8 سریال ملکه گدایان: دانلود سریال ملکه گدایان

سریال قورباغه قسمت یازدهم

در قسمت 10 شاهد شروع همکاری سروش و رامین برای اجرای نقشه شوم خودشان علیه نوری بودیم و در بخشی نیز با فلش بک مواجه شدیم و متوجه قصه آشنایی نوری با مواد مرموز خود شدیم. باید بگوییم در قسمت 11 قورباغه شاهد یک اتفاق غیر منتظره خواهید بود.

دریافت قانونی قسمت دهم سریال قورباغه: دانلود سریال قورباغه

سخن آخر

وبسایت فیلماسا یکی از مراجع دانلود فیلم و سریال جدید و بروز (ایرانی و خارجی) می‌باشد که با تیمی مجرب و قدرتمند همواره سعی کرده است جدیدترین آثار را با بالاترین کیفیت (دوبله فارسی + زیرنویس فارسی چسبیده) به کاربران خود ارائه نماید.

پیشنهاد میکنم با مراجعه به سایت فیلماسا از آرشیو بزرگ این رسانه استفاده کرده و اقدام به دانلود آثار مورد علاقه خود کنید.

همراه ما باشید

https://filmasa.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز