تاثیر شستشوی منظم فرش بر طول عمر آن

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۲۲۹۸
تاثیر شستشوی منظم فرش بر طول عمر آن
ما در این مقاله سعی کردیم راه‌هایی که برای تمیزی فرش و تاثیری که شستشوی منظم فرش بر طول عمر فرش ها می تواند داشته باشد را برای شما بیان کنیم و همینطور ما در قالیشویی کرج فرش های شما را می شوییم و تمیز می کنیم و خشک می کنیم و به شما تحویل می دهیم.

به گزارش برنا، قالیشویی کرج فرش های شما را می شوید، تمیز می کند، خشک می کند و به شما تحویل می دهد.

تمیزی فرش با قالیشویی کرج

فرش جز یکی از وسیله هایی است که شستشوی آن در منزل با سختی هایی همراه است. دلیل سختی اینکار این است که فرش ها به طور کلی نمی توانند داخل ماشین لباسشویی قرار بگیرند و به تمیزکاری ویژه ای نیاز دارند.

همچنین تمیز کردن مرتب فرش ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا گرد و غبار موجود در لابه لای فرش ها می توانند باعث آلرژی در بزرگسالان و کودکان شوند. ما در قالیشویی کرج می توانیم اینکار را برای شما انجام دهیم.

با اینکه خاک در لابه لای آنها ممکن است وجود داشته باشد اما فرش ها یک تزئین منحصر به فرد برای خانه ما هستند که می توانند گرما را به خانه های ما بیاورند و همچنین در مقابل صدا به عنوان یک عایق عمل می کنند.

ما می توانیم ذرات مانند گرد و غبار، خاک، خرده ریزها، موهای حیوانات خانگی خود را در بافت فرش پیدا کنیم و به این دلیل برای سلامتی خود نیاز به تمیزی فرش ها داریم.

برای تمیزی فرش قیمت قالیشویی کرج برای شما دوستان عزیز خیلی مناسب از دیگر شرکت ها می باشد و ما هر فرش را برای شما بصورت متری 5 هزار تومان حساب می کنیم. برای اینکه سفارشتان خود را با ما در میان بگذارید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

اولین کاری که برای مراقبت فرش باید انجام دهیم تمیزی ذرات غبار توسط جاروبرقی است. ما می توانیم با اینکار تمام گرد و خاک هایی که در روی فرش ما جمع شوند را بصورت هفتگی تمیز کنیم.

برای تمیزتر بودن فرش، باید نه تنها از یک طرف بلکه از هر دو طرف جارو بکشیم.

موثرترین روش برای مایع ریخته شده یا لکه های مخصوصی که با جارو برقی پاک نمی شود، استفاده از صابون طبیعی است.

به عنوان یک شرکت معتبر قالیشویی کرج پاک کننده لکه را برای شما توصیه می کند و همینطور می توانید از آب و صابون به جای محصولات تمیز کننده استفاده کنید.

شستشوی اتوماتیک فرش

به این دلیل که فرش ها معمولاً از بافت و مواد ظریف ساخته می شوند و کالایی نیستند که به طور مرتب بشوییم. باید اطمینان حاصل کنیم که محصولی که استفاده می کنیم باعث فرسایش فرش نمی شود.

اگر مراقب نباشیم، می توانیم به فرش خود آسیب دائمی برسانیم. بنابراین، اگر لکه جدیدی روی فرش دارید، باید از آب و صابون طبیعی به عنوان تمیز کننده موجود در خانه خود استفاده کنید. در صورت ادامه لکه، می توانید با ما از طریق سایت https://chehel30.com/ در ارتباط باشید.

فرش ها نه تنها کثیف می شوند، بلکه با گذشت زمان بوی بدی نیز دارند. بنابراین، اگر فرش ها خیلی بزرگ نیستند، توصیه می شود ماهانه یک بار آنها را هوا بکشید و در فضای باز آویزان کنید تا بوی بد آن گرفته شود.

چند بار باید فرش ها را بشویم؟

معمولاً ما شستن فرش را بصورت کامل بلد نیستیم و برای یک شستشوی خوب مجبوریم با متخصصان مشورت کنیم.

ما به عنوان قالیشویی کرج پیشنهاد می کنیم از خدمات خشکشویی و قالیشویی در منزل خود استفاده کنید.

ما فرشهایتان را از خانه شما می گیریم، آنها را به مرکز تمیزکاری حرفه ای خود منتقل می کنیم و در مدت زمان کوتاهی کاملاً تمیز به شما تحویل می دهیم.

بنابراین، شما را از مشکل تمیز کردن نجات می دهیم. برای خشکشویی نیازی به حمل فرش های سنگین نیستید و همچنین با استفاده از خدمات قالیشویی کرج پس انداز می کنید.

برای مراقبت مناسب، توصیه می کنیم فرش خود را هفتگی وکیوم کنید همانطور که قبلاً ذکر شد. همچنین می توانید با استفاده از صابون طبیعی لکه ها را با دست پاک کنید.

ما در قالیشویی کرج فرش را بررسی می کنیم تا وضعیت آن را ارزیابی کنیم به دنبال لکه و بررسی بافت فرش هستیم تا بهترین مراقبت را داشته باشید. برای بهتر تمیز کردن شرکت ما گرد و غبار خود را نگیرید. ما فرش را با جاروبرقی پاک می کنیم تا گرد و غبار و سایر رسوبات را پاک کنیم و رنگ آن را بررسی می کنیم تا ببینیم رنگ فرش کم رنگ شده و یا خیر.

ما دو طرف فرش را با بصورت اتوماتیک و با دستگاههای مجهز و پیشرفته تمیز می کنیم تا 100٪ آلودگی پارچه پاک شود. ما با آب تصفیه شده شستشو می دهیم تا صابون و تمام محصولات دیگری که برای شستشوی فرش استفاده می کنیم پاک شود. فرش برای جلوگیری ماندن آب در آن و برای جلوگیری از آسیب رساندن آن به بافت ها و جلوگیری از شکستگی هایی که ممکن است ایجاد شود، با سیستم خاصی بسته بندی می شود.

ما در قالیشویی کرج به لطف خشک کن پیشرفته در کمترین زمان رطوبت را کاملا از فرش پاک می کنیم.

قالیشویی کرج

قالیشویی کرج

پس از تمیز شدن فرش، با کمک یک قلم مو، آخرین موها، کرک و غیره که ممکن است روی فرش باقی مانده باشد برداشته شده و مواد از آن خارج می شوند. اگر فرش به خشکشویی نیاز دارد، تمیزکاری با استفاده از پرکلرواتیلن انجام می شود.

نکاتی آموزشی قالیشویی کرج درباره تمیز ماندن فرش ها:

یک فرش باید به خوبی نگهداری شود تا در صورت عدم استفاده از آن، گرد و خاک در آن ایجاد نگردد و خراب نشود و یا تغییر شکل ندهد. موثرترین روش برای این کار استفاده از روتختی قدیمی است.

ما باید ملحفه را روی زمین بگذاریم و فرش را روی آن قرار دهیم. ملحفه باید از انتهای فرش خارج شود.

باید فرش و ملافه را به صورت رول به هم بپیچیم و انتهای ملافه را با طناب ببندیم. بنابراین، می توانیم فرش را کاملا تمیز نگه داریم.

ما رول فرش را در یک کیسه بزرگ یا پلاستیکی قرار می دهیم که برای جدا کردن کامل آن و محافظت از آن در برابر گرد و غبار یا نشتی که ممکن است روی آن بیفتد، در امان بماند.

فرش باید در یک مکان بدون رطوبت، به طور ایده آل در یک کمد نگهداری شود. باید در موقعیت افقی نگهداری شود تا به دلیل سنگینی تغییر شکل ندهد.

تمیزکاری صحیح فرش ها نیاز است تا زمانی که از آنها استفاده می کنیم.

ما امیدواریم که پیشنهادات ما برای تمیز کردن فرش جواب داده باشد، اگر نتوانسته اید لکه ها را پاک کنید، می توانید از خدمات ما در قالیشویی کرج بهره مند باشید و یا با دیگر شعبه های ما قالیشویی در مهرشهر نیز در ارتباط باشید.

قالیشویی کرج

قالیشویی در مهرشهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز