آموزش مداحی با استاد زارع شیرازی

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۳۹۳۵
آموزش مداحی با استاد زارع شیرازی
استاد زارع شیرازی کلاس های بسیاری در زمینه آموزش مداحی برگزار کرده و علاقه مندان در این کلاس ها شرکت کرده اند و یک مداح با تجربه و پر شور شده اند.

به گزارش برنا، مداحی نوعی وصف کردن شخصیت فردی است که با نوا و آوایی دلنشین با کلماتی زیبا بیان می شود. مسلمانان از گذشته در مدح اهل بیت مداحی می کردند و جزئی از زندگی خود می دانستند. یکی از زمان هایی که افراد هنر خود را در معرض اجرا قرار می دهند محرم است. به وجود آمدن مداحی از زمان واقعه عاشورا برای ماندگار شدن این واقعه سنگین بود و اشعار بسیاری در این زمینه سروده و توسط مداحان روضه خوانی می شد. در این مورد احدایث مختلفی وجود دارد که مداحی کردن را ثواب و اجر می دانند.

برای ادامه راه مداحی باید یک نفر باشد که با پشتکار و تلاش خود پرچم مداحی برای اهل بیت را بالا بگیرد و این هنر مذهبی را رواج دهد. افراد بسیاری در سطح جهان در کشورهای مسلمان هستند که کار مداحی انجام می دهند و کلاس های مختلفی در این زمینه برگزار می کنند. عاشقان ائمه که مداحی را از جان و دل انجام می دهند می توانند مشوقان خوبی برای برو آوردن جوانان خوش ذوق در زمینه مداحی باشند. فردی که مداحی سر می دهد وظیفه بزرگی بر دوش دارد و منزلتی خاص در پیشگاه ائمه اطهار دارند.

ویژگی های یک مداح

فردی که وارد عرصه مداحی می شود باید ذاتا عاشق ائمه اطهار باشد و قلب و روحش با آنها اجیر باشد و از این حس در مداحی کردن خود به کار ببرد. در امر مداحی شخصیت و ظاهر فرد بسیار در انجام مداحی لازم می باشد. حتما باید در وجود فرد مداح شور و هیجان از اهل بیت وجود داشته باشد تا با شعله کشیدن این حس بتواند مداحی خوبی انجام دهد. برای اینکه بدانید آیا به مداحی علاقه دارید یا نه باید به درون خود مراجعه کنید و در صورت رغبت شروع به فراگیری آن کنید.

یک مداح زبده باید اشراف کامل به مطالبی که قرار است بیان کند داشته باشد و مجالس خود را پر از شور و هیجان کند. نکته ای که درباره مداحانبسیار حائز اهمیت می باشد باید کلام مداح از دل بر بیای و لاجرم بر دل مستمع بنشیند.

شرکت در کلاس های مداحی

برای اینکه بتونانید یک مداح خوب باشید باید در کلاس های مداحی شرکت کنید تا مهارت های لازم را به دست آورید. در سطح کشور کلاس های مختلف در سبک های متفاوتی برگذار می شود یکی از این استادید بزرگوار استاد زارع شیرازی مخترع فنون غیر تقلیدی است. استاد زارع شیرازی کلاس های بسیاری در زمینه آموزش مداحی برگزار کرده و علاقه مندان در این کلاس ها شرکت کرده اند و یک مداح با تجربه و پر شور شده اند.

اگر علاقه دارید وارد حیطه مداحی شوید و این استعداد را در خود می بینید از طریق استاد می توانید این مهارت خود را شکوفا کنید. استاد زارع شیرازی کلاس هایی در زمینه مداحی به صورت حضوری و به صورت آنلاین در سطج کشور برگزار می کند شما با شرکت در کلاس های استاد تمامی فوت و فن های مداحی یاد می گیرید.

استاد برای اینکه راه مداحی برای اهل بیت را گسترش دهد اقدام به برپایی کلاس های مداحی کرده و فضایی مهیا کرده که علاقمندان بتوانند مداحی حرفه ای را آموزش ببینند و در مجالس مختلف ائمه بتوانند بهترین اجرا داشته باشند. استاد زارع شیرازی که مخترع فنون غیر تقلیدی است شاگردان بسیاری تربیت کرده و این نشان می دهد استاد چه ماهرانه به امر آموزش در زمینه مداحی می پردازد.

اگر تصمیم گرفته اید در کلاس آموزش مجازی مداحی استاد شرکت کنید می توانید وارد سایت شده و یا از طریق تلگرام اقدام به ثبت نام کرده و در کلاس های آنلاین استاد زارع شیرازی شرکت کنید. کلاس های مداحی به صورت حضوری و یا تک نفره هم انجام می شود و افراد بسیاری قانون و قاعده های مداحی استاد را به صورت صوتی و عملی آموش دیده اند. در این کلاس ها آموزش های لازم در زمینه اجرای روضه و خواندن اشعار به سبک ایشان انجام می شود.

در پایان آموزش های لازم توسط استاد زارع شیرازی امتحان هایی در زمینه های آموزش گرفته می شود. کلاس های استاد زارع شیرازی که سابقه ی 20 الی 30 ساله دارد که در بیش از 50 ارگان کشور برگزار می شود.

افراد علاقمند با مداحی می توانند به سایت ، کانال و یا پیج اینستاگرام استاد زارع مراجعه کنند و در کلاس های ایشان شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز