معرفی مرکز خرید غلات ارگانیک و غذای پرنده خانگی

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۵۱۴۸
معرفی مرکز خرید غلات ارگانیک و غذای پرنده خانگی
از جمله پرندگان خانگی و زینتی می­‌توان به قناری، طوطی، عروس هلندی، مرغ عشق، فنچ، سهره، کاسکو و مرغ مینا اشاره کرد. در ادامه انواع غذاهایی که پرندگان خانگی مصرف می­‌کنند را به شما معرفی می­‌کنیم.

به گزارش برنا، غذا دادن به پرندگان خانگی یکی از کارهای لذت بخشی که انسان می‌­تواند در طول شبانه­‌روز انجام دهد. اما چه غذایی مناسب این پرندگان می­‌باشد و آیا تغذیه همه آن‌ها با یکدیگر یکسان است؟ دانه مارکت فروشگاهی­ست که تأمین کننده غذای پرنده و غلات ارگانیک می­‌باشد و تهیه غذای پرنده را برای شما راحت می‌­کند. در دانه مارکت شما می­‌توانید غلات مورد نیاز و غذای پرندگان خانگی و زینتی با بهترین کیفیت تهیه نمایید. از جمله پرندگان خانگی و زینتی می­‌توان به قناری، طوطی، عروس هلندی، مرغ عشق، فنچ، سهره، کاسکو و مرغ مینا اشاره کرد. در ادامه انواع غذاهایی که پرندگان خانگی مصرف می­‌کنند را به شما معرفی می­‌کنیم.

خرید غذای پرنده با کیفیت عالی

حفظ سلامت پرندگان خانگی و زینتی بسیار حائز اهمیت است و یکی از دلایل بیماری و مرگ زودرس پرندگان خانگی رژیم غذایی نامتعادل و بی­‌کیفیت و یا عدم آگاهی از تغذیه این نوع پرندگان می‌­باشد، بنابراین قبل از خرید غذای پرنده خود حتماً اطلاعات لازم را بدست آورید تا غذای مربوط به آن را تهیه کنید. لازم است بدانید که نیاز غذایی پرندگان مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما دارای یک منع غذایی مشترک هستند. شکلات، خرمالو، تنقلات حاوی چربی بالا، کافئین، غذای شور یا شیرین و فراوری شده، قارچ، بادمجان، سیب زمینی، لوبیای خام، برگ گوجه‌­فرنگی­، آووکادو، سیر و پیاز، ریواس، جوزهندی، قارچ و دانه و بسیاری از میوه­‌ها از جمله غذاهایی­ست که نباید به غذای پرنده اضافه شود زیرا سلامت آن‌ها را تهدید می‌­کند. نکته قابل ذکر دیگر این است که علاوه بر خرید غذای پرنده باید مکمل و پلت غذایی آن پرنده را در رژیم غذای پرنده بگنجانید. دانه مارکت با در نظر گرفتن همه این موارد شما را در تهیه غذای مناسب برای پرندگان زینتی و خانگی فراهم می­‌کند.

نکاتی در مورد مصرف پلت

رژیم غذایی که توسط انسان­‌ها برای پرندگان خانگی فراهم می­‌شود با غذایی که آن‌ها در طبیعت در اختیارشان قرار می­‌گیرد متفاوت است؛ بنابراین پلت­‌ها با داشتن جیره­‌ی غذایی کامل و غنی از ویتامین و مواد معدنی این کمبودها را جبران می­‌کنند. می­‌توانید از طریق دانه مارکت پلت مورد نیاز پرنده خانگی خود را تهیه نمایید. پلت­‌ها در انواع مختلفی برای طوطی‌­های ریزجثه، متوسط جثه و بزرگ جثه تولید می­‌شوند. همچنین ذائقه دو طوطی ممکن است متفاوت باشد. برای پرندگان خانگی بخصوص طوطی­‌ها، دانه­‌ها از جایگاه ویژه­‌ای برخوردارند. اما این دانه‌­ها( ارزن و انواع تخمه­‌ها) نباید بیشتر از 25 درصد در رژیم غذایی آن‌ها گنجانده شود. پلت‌­ها رژیم غذایی مناسب را  که فاقد قند و رنگ می‌­باشند، برای طوطی فراهم می­‌کنند. آجیل و غلاتی مانند( گندم، جو، ماکارونی، برنج قهوه­‌ای و کینوا پخته)، میوه­‌های ارگانیک و شسته شده( سیب، موز، خیار، انار،آناناس، انواع مرکبات، انگور، انبه، نارگیل، هلو، پشن­فروت)، حبوبات، دانه‌­های جوانه زده و سبزیجات تازه از مواد مغذی هستند که در رژیم غذایی طوطی لحاظ شده‌­اند.  طوطی‌­ها نژادهای مختلفی از جمله طوطی سبز، طوطی برزیلی، مرغ عشق، کاسکو، عروس هلندی و... دارند.

غذای پرنده خانگی + دانه مارکت

توجه داشته باشید وجود غذاهای خارجی مانند پلت­‌های تقلبی و غیر استاندارد و عدم آگاهی لازم توسط صاحب پرنده، موجب بروز بیماری‌های عفونی، سوءتغذیه، گوشه‌­گیری، افسردگی، پرخاشگری، عدم تمایل به آواز خوانی و مشکلات دیگری برای پرنده ایجاد کند. خرید غذای پرنده به نحوی که اصل و باکیفیت باشد برای هر شخص معمولی و یا پرورش­ دهنده پرنده بسیار حائز اهمیت است. سهره از جمله پرندگانی است که بخاطر جثه کوچک و نحیفی که دارد به مراقبت بیشتری نیاز دارد. اگر غذای این پرنده یکسان و بدون تنوع باشد دچار بیماری خواهد شد. بنابراین غذایی که به او داده می­‌شود باید درجه یک و باکیفیت باشد. کاسکو یا طوطی خاکستری از محبوب‌ترین طوطی­‌های جهان به دلیل قدرت سخنگویی و تقلید صدا و از پرندگان اجتماعی که نیازمند به توجه صاحب خود دارد، است. آجیل­‌ها و تخمه­‌ها، غلات، سبزیجات ارگانیک، آب تازه، کلسیم، میوه، پلت کاسکو از موادغذایی لازم برای این پرنده می‌­باشد البته بهداشت قفس پرنده از جمله مواردی است که باید در کنار مواد غذایی ارگانیک و سالم لحاظ کرد.

عروس هلندی از دیگر پرندگان زیبا و دوست داشتنی بوده که اگر غذا ناسالم باشد موجب به بیماری و یا مرگ این پرنده زیبا خواهد شد. عروس هلندی بعد از مرغ عشق در رتبه پرندگان محبوب می­‌باشد. این پرنده غذای زیادی مصرف نمی­‌کند. بنابراین وجود مواد غذایی بیشتر از نیازش، موجب کثیف شدن محیط زندگیش و رشد عوامل قارچی می­‌گردد و اگر او را به خوردن غذای بیشتر از نیازش عادت دهید باعث چاقی و بیماری این پرنده خواهید شد. پلت غذای عروس هلندی حاوی ویتامین‌­ها، پروتئین­‌ها و تمام مواد معدنی مورد نیاز پرنده بوده و چون پلت­‌ها غذایی خشک و بدون آب هستند این پرنده نیاز فراوانی به خوردن آب دارد. بنابراین ظرفی پر از آب در کنار غذای او گذاشته شود. حال که با خواندن این مطالب متوجه اهمیت غذای پرنده شدید نیاز است برای حفظ سلامت پرندگان خانگی خود به فروشگاه‌های معتبر از جمله دانه مارکت اعتماد کنید.

خرید دارو و مکمل پرندگان از دانه مارکت

پرندگان در همه فصل­‌ها نیاز به مکمل دارویی و انواع ویتامین‌­ها دارند. از جمله مکمل­‌های موجود در دانه مارکت، پروبیوتیک می­‌باشد. این مکمل‌­ها به شکل پودر یا مایع می‌­باشند که می‌­توانید به غذای یا آب آشامیدنی پرنده اضافه کرده و یا بطور مستقیم به پرنده بدهید. پربیوتیک موجب تقویت سیستم ایمنی پرنده و پیشگیری از سوءهاضمه پرنده می‌­شود و هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارند. از جمله مکمل­‌های دیگر در دانه مارکت می‌­توان به مکمل­‌های آرام بخش( بدون اثر خواب آلودگی و گیجی) و مولتی ویتامین(موجب کاهش استرس در زمان پوست­‌اندازی، حاوی ویتامین A-D-E) و مکمل‌­های کلسیمی( تقویت کننده استخوان) اشاره کرد. توجه کنید ممکن است دارویی که به پرنده می­‌دهید تلخ باشد و او از خوردن آن اجتناب کند بنابراین باید بطور مستقیم به پرنده بخورانید.

خرید محصولات ارگانیک در دانه مارکت

غذای پرنده خانگی + دانه مارکت

دانه مارکت عرضه کننده محصولات باکیفیت واستاندارد و ارگانیک، سلامتی پرندگان خانگی و زینتی شما را تضمین می­‌کند. اصول و موارد بهداشتی در فرایند تولید محصولات دانه مارکت که از برندهای قدیمی است کاملاً رعایت شده و توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. ارائه خدمات غذای پرده و غلات ارگانیک، مکمل­‌ها و خرید محصولات ارگانیک  در فروشگاه دانه مارکت بصورت اینترنتی می­‌باشد. بهترین راه جلوگیری از خرید یک محصول تقلبی و نامرغوب، اعتماد و خرید از یک فروشگاه معتبر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز