معرفی پارچه بهاری برای مدل مانتو سال ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۶۳۹۵
معرفی پارچه بهاری برای مدل مانتو سال ۱۴۰۰
مزون داران و تولیدکنندگان معتبر لباس در سراسر کشور، با برند ربانی آشنا هستند. برای انتخاب مدل مانتو بهاری 1400 بهتر است از پارچه های جدید مطلع باشید. تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

به گزارش برنا، انتخاب مدل مانتو بهاری نیاز به این دارد که شرایط آب و هوایی برای اولین فصل سال را در نظر بگیریم. ممکن است یک روز از آن، چشممان به جمال آسمان آبی روشن شود و روز بعدی تیرگی آسمان را همراته با رگبارهای بهاری ببینیم. بنابراین انتخاب لباس‌های بهاره برای این فصل به خصوص برای اوایل بهار که البته روزهای سال نو ما ایرانی‌هاست، نیاز به دقت بیشتری هم دارد.

انواع مدل مانتو سال 1400

برای فصل بهار، مدل‌های متنوعی از مانتو را می‌توانید انتخاب کنید. مدل‌های متنوع مانتو بهاره بر اساس مکانی که قرار است در آن حاضر باشید، انتخاب می‌شود.

مدل مانتو بهاره اسپرت

دوخت مدل مانتو بهاری ، با پارچه‌های مختلفی انجام می‌شود. این پارچه‌ها وزن سبکی دارند و جریان هوا را تا حد قابل قبولی از خود عبور می‌دهند؛ اما به نازکی پارچه‌های تابستانه هم نیستند. پارچه‌های شیمر و ابروبادی، 2 مدل از پارچه‌های انتخابی خیاطان برای دوخت مدل مانتو بهاری 1400 هستند.

پارچه شیمر: پارچه های شیمر به صورت براق و مات در بازار وجود دارند. پارچه شیمر مات با الیاف کتان بافته می‌شوند و برای دوخت مانتوهای بهاری اسپرت مناسب هستند.

پارچه ابر و بادی: یک پارچه با ریزش مناسب که برای دوخت انواع مدل مانتوهای بهاری مناسب است و تنوع رنگی بالایی هم دارد. با پارچه ابر و بادی می‌توان مدل‌های متنوعی از مانتوهای بلند یا کوتاه را دوخت.

خرید پارچه

مدل مانتو بهاره مجلسی

امسال برای شرکت در مراسم‌ها و مهمانی‌ها، از مانتو کتی غافل نشوید. مانتو کتی به عنوان 1 مدل مانتو 2021 است که هم برای مجالس و هم استایل روزمره انتخاب می‌شود. اما از آنجایی که این مدل، استایل شما را رسمی‌تر نشان می‌دهد، بهتر است برای مراسم و دورهمی‌ها آن را با کیف، کفش، شلوار و البته شال مجلسی هماهنگ کنید.

معرفی پارچه برای مدل مانتو بهاری مجلسی

چند مدل پارچه بهاری هستند که برای دوخت مانتو بهاره استفاده می‌شوند. از بین آن‌ها پارچه کرپ و ژاکارد محبوبترین پارچه‌ها برای دوخت مدل مانتو بهاری مجلسی هستند.

پارچه ژاکارد: از این پارچه برای دوخت مانتو مجلسی استفاده می‌شود. این پارچه ضخامت مناسبی دارد، نه خیلی گرم است و نه خیلی خنک؛ بنابراین برای فصل بهار انتخاب هوشمندانه‌ای است که البته زیبایی منحصر‌به‌فردی هم دارد.

خرید پارچه

پارچه کرپ: برای دوخت انواع مدل‌های مانتو مجلسی، پارچه‌های کرپ هم بسیار مورد توجه خیاطان و مزون‌داران در این فصل قرار می‌گیرد. مانتوهای مجلسی دوخته شده با پارچه کرپ، می‌تواند با آستین‌های سوزن دوزی شده بسیار زیباتر شوند. در مدل‌های دیگر آن گاهی در قسمت یقه، روی سینه و قسمت پایین مانتو هم از سوزن دوزی استفاده می‌شود که می‌تواند بر روی قیمت مانتوی مجلسی هم تاثیر بگذارد.

مانتو کرپ

مانتوهای کرپ یکی از پرطرفدارترین مانتوهای فصل بهار است. پارچه کرپ به دلیل ریزشی که دارد، معمولا برای مانتوهای مجلسی انتخاب بهتری است. کرپ‌ها انواع مختلفی دارند و ضخامت هریک از آن‌ها با هم متفاوت است. برای مثال ضخامت پارچه کرپ ژرژت از کرپ مازراتی کمتر است. بنابراین بهتر است برای خرید پارچه کرپ به ضخامت آن هم توجه داشته باشید.

مانتو کرپ نخ

از پارچه کرپ نخ برای دوخت مانتوهای اسپرت استفاده می‌شود. این مانتوها کمی چروک پذیری دارند و دلیل آن استفاده از الیاف نخی در پارچه است.

مانتو کرپ نخ برای فصل بهار انتخاب مناسبی است و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دوخته می‌شود.

مانتو کرپ مازراتی

ضخامت پارچه کرپ مازراتی در حد متوسط و ایستایی متوسطی است. بنابراین برای مانتوهای بهاری مجلسی طرفداران زیادی دارد. گاهی برای زیباتر کردن مانتوهای دوخته شده با پارچه کرپ مازراتی، از گیپور گل برجسته یا طرح‌های دیگر آن هم برای قسمت آستین یا قسمت یقه مانتو استفاده می‌شود.

مانتو کرپ مازراتی برای افراد لاغر اندام و قد بلند یک انتخاب حرفه‌ای است. چرا که ریزش این پارچه زیاد است و برای افراد دارای اضافه وزن استایل زیبایی به وجود نمی‌آورد.

مانتو کرپ ژرژت

پارچه کرپ ژرژت، یکی از مناسبترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو به سبک اسپرت و مجلسی است. مانتو کرپ ژورژت به دلیل ضخامت نازکی که دارد به همراه یک بلوز آستین بلند برای فصل بهار انتخاب خوبی است.

رنگبندی پارچه ژرژت این امکان را برای خیاطان دارد که مانتوهای متنوع اسپرت را با این پارچه آماده کنند.

پارچه های جدید برای دوخت مانتوهای بهاری توسط مزون داران

امسال پارچه‌های جدید برای دوخت مانتوهای مناسب فصل بهار استقبال بیشتری دارند. چرا که در انواع رنگ‌های مختلف تولید شده  و جنس متنوعی هم دارند. بهتر است برای خرید این پارچه‌ها از روش خرید عمده استفاده کنید. خرید عمده پارچه می‌تواند تا 30 درصد تخفیف هم برای شما لحاظ کند.

شماره تماس با کارشناسان: 02188885018

داخلی تلفن تماس: 116

سخن پایانی

خرید پارچه یکی از تخصصی‌ترین و در عین حال لذت‌بخش‌ترین خریدهای هر فرد است. چرا که باید با جنس، کیفیت، کاربرد و تنوع هر پارچه آشنا باشد تا برای دوخت لباس مورد نظر، محصول نهایی همان چیزی باشد که انتظارش را داشته. اگر اولویت شما برای هر خرید، استفاده از روش‌های آنلاین آن است، فروشگاه پارچه ربانی هم خرید پارچه را به طرز شگفت‌آوری آسان می‌کند.

مزون داران و تولیدکنندگان معتبر لباس در سراسر کشور، با برند ربانی آشنا هستند. برای انتخاب مدل مانتو بهاری 1400 بهتر است از پارچه های جدید مطلع باشید. تماس بگیرید و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز