بازدید از سواحل زیبای کیش در تور کیش

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۴۷۷۳۵
بازدید از سواحل زیبای کیش در تور کیش
سفر با تور ویژگی های خاص خودش را دارد و تور کیش از مشهد با ناهار، از جذاب ترین تور های گردشگری محسوب می شود که در آن، علاوه بر امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل به صورت یکجا می توان از بسته های بازدید از دیدنی های جزیره نیز بهره مند شد.

به گزارش برنا، کیش به عنوان شناخته شده ترین جزیره ایران و یکی از مقاصد جذاب گردشگری ایران است که سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و حتی خارجی است. سفر با تور ویژگی های خاص خودش را دارد و تور کیش از مشهد با ناهار، از جذاب ترین تور های گردشگری محسوب می شود که در آن، علاوه بر امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل به صورت یکجا می توان از بسته های بازدید از دیدنی های جزیره نیز بهره مند شد.

احتمالا شما هم با ما اتفاق نظر دارید که یکی از بهترین تفریحات در کیش، لذت بردن از ساحل این جزیره است. امروزه پارک های ساحلی مختلفی نیز در جزیره ساخته شده است و در این پارک ها، امکان دسترسی به تفریحات مختلف ساحلی و آبی و همچنین امکانات اقامتی فراهم شده است. حتی اگر تمایلی نیز به صرف هزینه و استفاده از تفریحات بعضا گران قیمت فراهم شده در سواحل و پارک های جزیره کیش ندارید، لذت قدم زدن در ساحل کیش، تجربه ماهیگیری بر روی اسکله حتی نشستن بر روی ماسه ها و لمس موج های دریا و شاید خوردن یک ماهی کبابی در آلاچیق یک روز شما را با خاطرات خوش کامل کند.

سواحل جزیره کیش

کیش با وجود اینکه وسعت بسیار زیادی ندارد و یک جزیره متوسط محسوب می شود، اما دارای سواحل مختلف با ویژگی های متنوعی می باشد. ساحل ماسه ای، ساحل سنگی و ساحل مرجانی از انواع سواحل کیش می باشند. گرچه تمام بخش های ساحلی در کیش مناسب سازی نشده و توسعه پیدا نکرده است، اما می توان در قسمت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی جزیره از سواحل جزیره استفاده کرد و از آن لذت برد.

اسکله تفریحی جزیره کیش

اگر به تفریحات آبی و دریایی علاقه مندید در سفر به کیش حتما باز اسکله تفریحی دیدن کنید.این اسکله در شرق جزیره و در ساحل مرجانی کیش واقع شده است؛ در انتهای بلوار دریا و در تقاطع خیابان سنایی

در این اسکله امکان ماهیگیری برای همگان فراهم شده است و شما می توانید با کرایه چوب ماهیگیری، لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. فراموش نکنید که در همان اسکله و در قسمت های مشخص شده می توانید ماهی خود را کباب کرده و نوش جان کنید. در این پارک تفریحاتی مثل کرایه قایق های کف شیشه ای، پارویی، پدالی و... جت اسکی، پاراسل، فراهم شده است. از دیگر تفریحات موجود در این پارک می توان به امکان غواصی نیز اشاره کرد.

تور کیش از مشهد با ناهار

پارک ساحلی سیمرغ

این پارک ساحلی در قسمت جنوب شرقی جزیره و در نزدیکی دلفیناریوم کیش قرار گرفته است و در حدود سیصد متر طول دارد. این پارک بین جاده دوچرخه سواری و جاده معروف جهان احداث شده است.این پارک از زیبا ترین پارک های ساحلی کیش است که بستر آن ماسه ای است. در پارک ساحلی سیمرغ زمین بازی مخصوص کودکان و پارک مخصوص با وسایل بازی ابتکاری در فضایی سبز ساخته شده است. اگر دوست دارید تفریحاتی مانند پاراگلایدر، پاراموتور، جت اسکی و سایر ورزش های آبی را در تور کیش تجربه کنید، به پارک سیمرغ کیش بروید. در ساحل این پارک می توانید صدف های زیادی را پیدا کنید، اما بهتر است آنها را با خود به عنوان سوغاتی نبرید، چراکه این صدف ها جزوی از زیست بوم جزیره کیش و یکی از منابع درآمدزای مردم محلی محسوب می شود.

از دیگر امکانات و خدمات این پارک می توان به پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اشاره کرد.

تور کیش از مشهد با ناهار

پارک ساحلی میرمهنا

در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. این پارک در حد فاصل مسجد خاتم الانبیا و میدان جاسک قرار گرفته است. در این پارک ساحلی یک اسکله 1578متر مربعی وجود دارد که دارای 9 متر عرض و 130 متر طول است. در این پارک ساحلی می توانید بر روی اسکله قدم بزنید و از زیبایی های دریا لذت ببرید، اگر در فصل ماهیگیری به کیش سفر کرده باشید، اجازه ماهیگیری بر روی اسکله را هم خواهید داشت.

در این اسکله چندین مکان برای سوار شدن به قایق، تماشای دریا و ماهیگیری در زمان هایی خاص از سال وجود دارد. از این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، رشته کوه های جنوبی و اسکله ماهیگیری که همگی دارای نورپردازی مسحور کننده ای هستند را مشاهده کرد.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

مجسمه این پارک از نماد های کیش و از معروف ترین مجسمه های ایران محسوب می شود. آبنماهای زیبا، گیاهان بومی مانند لور، گز، کرت، بمبرلاری و…، درختان تنومند نخل، فضای بزرگ و نورپردازی‌های دل‌فریب شبانه همه دلایلی هستند که بتوانیم با آن‌ها پارک مرد ماهیگیر را به عنوان یکی از فضاهای فراغتی جزیره انتخاب کنیم. این پارک در قسمت شرقی جزیره  واقع شده است. فضای سبز ۵۰۰ متر مربعی پارک میزبان انواع گیاهان بومی جزیره و دیگر گونه‌های سازگار با شرایط اقلیمی کیش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز