برای اولین بار در کشور؛ خرید سرویس‌ اینترنت پرسرعت شاتل از دیجی‌کالا

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۴۸۰۰۵
برای اولین بار در کشور؛ خرید سرویس‌ اینترنت پرسرعت شاتل از دیجی‌کالا
شاتل که همواره به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای فعال در حوزه ارایه خدمات اینترنت همواره به دنبال ارایه شیوه های نوین در دسترسی کاربران به سرویس اینترنت پرسرعت بوده، با ارایه بسته‌های سرویس اینترنت ویژه در دیجی کالا، این امکان را برای مخاطبان به ارمغان آورده است. هدف از این کار تامین رضایت بیش از پیش کاربران و همراهی با آنان در هر موقعیتی بوده است.

به گزارش برنا، اگر در همین لحظه تصمیم بگیرید که یک سرویس اینترنت ثابت برای خانه یا محل کارتان تهیه کنید، انتخاب شما چیست؟

سرویس‌دهنده‌های اینترنت به طور معمول راه‌حل‌هایی مثل تماس تلفنی یا خرید آنلاین را پیش روی شما قرار می‌دهند، اما اپراتورهایی هم هستند که برای جلب رضایت شما می‌کوشند تا همیشه و همه جا امکان خرید سرویس اینترنت پرسرعت به راحت ترین شیوه ممکن در دسترس شما باشد.

این روزها که خرید آنلاین بیش از گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفته است، یکی از گزینه‌هایی که سهولت دست‌رسی شما را برای تهیه اینترنت پرسرعت ثابت بیشتر می‌کند، این است که بتوایند سرویس مورد نیاز خود را در کنار دیگر نیازمندی هایتان از بازارهای آنلاین خریداری کنید.

اگر از وجود چنین امکانی بی‌اطلاع‌اید، خوب است بدانید شاتل که همواره به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای فعال در حوزه ارایه خدمات اینترنت همواره به دنبال ارایه شیوه های نوین در دسترسی کاربران به سرویس اینترنت پرسرعت بوده، با ارایه بسته‌های سرویس اینترنت ویژه در دیجی کالا، این امکان را برای مخاطبان به ارمغان آورده است. هدف از این کار تامین رضایت بیش از پیش کاربران و همراهی با آنان در هر موقعیتی بوده است.

چرا خرید سرویس اینترنت پرسرعت شاتل از دیجی‌کالا یک انتخاب هوشمندانه است؟

شاید از خودتان بپرسید که وقتی می‌توانم سرویس مورد نیازم را از شاتل به صورت آنلاین خریداری کنم، چرا باید بسته‌ی اینترنت شاتل را در سایت دیجی‌کالا تهیه کنم؟ واقعیت این است که شاتل این کار را با هدف همراهی با مخاطبان و جلب رضایت بیشتر آنان انجام داده است و به این ترتیب شما می‌توانید اینترنت پرسرعت مورد نیازتان را هنگام انجام خریدهای آنلاین خود انجام دهید و نیاز به طی کردن فرایندهای متفاوت برای تامین آن نخواهید داشت. چه آن که، با مرور دو نکته به خوبی متوجه خواهید شد که این خرید یک انتخاب هوشمندانه است.

  • تخفیف ویژه‌ی شاتل برای خرید بسته‌ی اینترنت پرسرعت از دیجی‌کالا

    شاتل، سرویس ارایه شده در وب‌سایت دیجی‌کالا را با ۵۰ درصد تخفیف به مشتریان ارایه می‌کند. بنابراین با خرید این بسته از ۵۰ درصد تخفیف در مقایسه با سایر سرویس‌های شاتل بهره‌مند خواهید شد.

  • یک ماه اشتراک رایگان سرویس نماوا به عنوان هدیه خرید

بسته ارایه شده در دیجی‌کالا، دارای ۱ ماه اشتراک رایگان نماوا برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است که به صورت هدیه به خریداران ارایه می شود. گفتنی ست، در وب‌سایت یا اپلیکیشن نماوا شما می‌توانید به روزترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی را آنلاین تماشا کنید، بدون آن‌که ذره‌ای از حجم اینترنت مصرفی‌تان کاسته شود. این نکته را در نظر داشته باشید که ترافیک نماوا برای همه‌ی کاربران شاتل، رایگان محاسبه می‌شود.

ویژگی‌های بسته اینترنت شاتل، ارایه شده در وب‌سایت دیجی‌کالا، چیست؟

شاتل اولین و تنها ارایه کننده‌ی خدمات اینترنت پرسرعت ثابت در وب‌سایت دیجی‌کالاست. بسته‌ی اینترنت پرسرعت شاتل شامل ۱۲ ماه اشتراک اینترنت ثابت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت به همراه ۱۲۰ گیگابایت حجم اینترنت است که با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۵۰٬۰۰۰ تومان به مشتریان ارایه می‌شود. این بسته همچنین شامل یک ماه اشتراک رایگان سرویس نماوا برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است. کاربران اینترنت شاتل می‌توانند بدون مصرف شدن حجم ترافیک اینترنت‌شان، به روزترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی را در نماوا را آنلاین تماشا کنند.

چه طور می‌توانم این بسته را تهیه کنم؟

برای خرید سرویس اینترنت پرسرعت شاتل از دیجی‌کالا به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا مراجعه و نام شاتل را جست‌وجو کنید. فراموش نکنید که پیش از خرید سرویس ابتدا امکان ارایه این خدمات را روی خط تلفن‌تان بررسی و پس از آن برای خرید سرویس اینترنت پرسرعت شاتل اقدام کنید.

اگر درباره این سرویس به توضیحات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید به وب‌سایت شاتل به نشانی www.shatel.ir مراجعه یا در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس برقرار کنید.

نظر شما
پرونده ویژه