۱۵ عطر مردانه محبوب در دنیا

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۸۳۵۴
۱۵ عطر مردانه محبوب در دنیا
در میان تعداد بیشماری از عطر های مردانه، فروشگاه عطر آوا سعی کرده است بهترین‌ها را برای شما عزیزان ارائه کند. در ادامه به معرفی 15 عطر مردانه محبوب می‌پردازیم.

به گزارش برنا، دنیای عطر و ادکلن واقعا جالب و بوییدنی است. تصور کنیم که شما به یک فروشگاه عطر می روید که هر کدام رایحه‌های جذاب خاص خود را دارند. برخی از عطرها زنانه، برخی عطر مردانه و برخی برای هر دو جنس، مشترک هستند. شاید شما اکنون می‌خواهید برای همسر، پدر و یا برادر خود یک ادکن مردانه بخرید اما از سویی نمی‌دانید که در میان برندها و مدل‌های موجود، کدام یک بهتر هستند.

معرفی 15 عطر مردانه

در تمام دنیا، انواع مختلف عطر مردانه وجود دارد که هر کدام متناسب با رایحه‌ها و گروه بویایی، مورد استقبال گروهی از مردان قرار می‌گیرد. در میان تعداد بیشماری از عطر های مردانه، فروشگاه عطر آوا سعی کرده است بهترین‌ها را برای شما عزیزان ارائه کند. در ادامه به معرفی 15 عطر مردانه محبوب می‌پردازیم:

1-    عطر آمواج اینترلوده

برند آمواج همواره در ذهن انسان، نمادی از حس غرور و قدرت است. این ادکلن، بسیار شیک و لوکس است که باعث می‌شود در بین اطرافیان احساس خاص و یونیک بودن داشته باشید. آمواژ اینترلوده در گروه بویایی چوبی شرقی قرار داشته و قدرت پخش و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

2-    عطر شنل بلو

از دیگر عطرهایی که در فروشگاه عطر آوا برای آقایان عزیز در نظر گرفته شده است، عطر شنل بلو است که در سال 2014 به دنیا معرفی گردید. کافی است کمی از عطر را به خود اسپری کنید تا حس شادابی، طراوت، آزادی و در عین حال جدی بودن به وجودتان القا شود.

3-    عطر بولگاری آکوا پور

به عنوان یک عطر سرد شناخته شده و برای تابستان بسیار مناسب است، عطر بولگاری آکوا پور را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. جالب است بدانید که در میان انواع عطر سرد، این عطر فروش زیادی در دنیا داشته است. یک عطر اصیل و خوشبو که اگر کمی از آن را اسپری کنید، حسی شبیه به دریا را خواهید داشت. نت اولیه این ادکلن از رایحه درخت نارنج و پرتقال تشکیل شده و در نت میانی از رایحه جلبک‌های دریای و اسطوخودوس استفاده شده است.

4-    عطر پاکورابان وان میلیون

بعض از مردان به عطرهای تلخ علاقمند هستند و به عنوان یک عطر مردانه جذاب برای شما عزیزان، عطر پاکورابان وان میلیون را پیشنهاد می‌کنیم. این عطر در سال 2008 به دنیا معرفی شد و در گروه بویایی چوبی قرار دارد. در صورتی که می‌خواهید به یک جلسه رسمی بروید، این عطر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

5-    عطر مردانه Dior homme intense

یک عطر بی نظیر و متفاوت که بویی بسیار دلنشین دارد. نت ابتدایی آن از اسطوخودوس و نت میانی از رایحه گل درختی، گلابی و زنبق تشکیل شده است. برای مهمانی‌های شبانه در پاییز و زمستان، گزینه مناسبی برای آقایان خواهد بود. به عنوان یک عطر گرم و شیرین در سال 2007 برای آقایان عزیز معرفی گردید و در کوتاه مدت توانست طرفداران زیادی را به خود جلب نماید. فروشگاه عطرآوا نسبت به مشتریان خود تعهد داشته و عطر ارجینال و اصل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عطر مردانه

6-    عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس یک عطر سلطنتی و خاص است که طبع خنک و شیرین دارد. این عطر در سال 2010  معرفی گردید. رایحه‌های موجود در نت اولیه، ترنج و آناناس هستند. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد. وقتی عطر را اسپری کردید، کمی صبر کنید تا رایحه گل رز و یاس را حس کنید که فضا را بسیار شاعرانه خواهد کرد.

7-    عطر مردانه دیور ساواج

زمانی که عطر دیور ساواج معرفی شد، توانست در دنیا غوغا کرده و در میان عطرهایی که تا به حال تولید شده بود، جایگاه بسیار بالایی به دست بیاورد. این عطر به عنوان عطر 4 فصل شناخته شده و در سال 2015 معرفی گردید. جالب است بدانید که جانی دپ کسی بود که تبلیغات این عطر را برعهده گرفت.

8-    عطر DOLCE&GABBANA THE ONE FOR MEN EDP

برند D&G یکی از برترین برندهای فعال در صنعت عطرسازی است که این عطر را در سال 2015 به دنیا معرفی نمود. قطعا مهم است که عطری ماندگاری با قدرت پراکنش بالا خریداری کنیم. این عطر مردانه چنین شرایطی را داشته و تنها کافی است یکبار آن را به بدن اسپری کنید تا ساعت‌ها، بوی خوش آن در فضا پخش شود.

9-    عطر جیونچی زریوس رژ

عطرها با خود احساساتی به همراه دارند که باعث می‌شود رازهای وجودی انسان را فاش کنند. زمانی که عطر جیونچی زریوس رژ را اسپری می‌کنید، حسی دلنشین به شما می‌دهد که در عین‌حال، قدرتمند به نظر می‌رسید. اولین بار این عطر در سال 1995 به بازار آمد و اکنون بعد از سالیان طولانی، هنوز هم به عنوان یک عطر مردانه بی نظیر برای افرادی که خاص پسند هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد.

10-   عطر تق هرمس ادوتویلت

برند هرمس از جمله برندهای عطر و ادکلن است که در طول سالیان فعالیت خود توانسته است محصولات عالی و شیک برای مردم تولید نماید. عطر تق هرمس ادوتویلت در سال 2006 به دنیا معرفی شد و آقایان عزیز می توانند از آن به عنوان یک عطر مردانه چهار فصل استفاده نمایند. لازم است بدانید که این عطر قدرت پراکنش و ماندگاری بسیار بالایی داشته و تا ساعت‌ها رایحه‌های آن در هوا باقی می‌ماند. کافی است کمی از آن را به خود اسپری کنید تا در میان جمع، در مرکز توجه قرار گیرید.

11-   عطر لالیک مشکی

عطری مردانه و بسیار جذاب که طراحی خاصی دارد و حتی مردانی که بسیار سخت پسند هستند، از آن استقبال می‌کنند. عطر لالیک مشکی در سال 2006  از کشور فرانسه با یک طراحی بسیار زیبا در شیشه عطر، روانه بازار شد. رایحه تلخ و طبع گرم، از ویژگی‌های بارز این عطر است.

12-   عطر مرسدس بنز اینتنس

آقایان عزیز که به دنبال یک عطر دوست داشتنی و  شیک هستند، پیشنهاد می‌کنیم حتما عطر مرسدس بنز اینتنس را امتحان کنند. آسوده خاطر باشید که در فروشگاه عطر آوا، انواع اصل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. عطر مرسدس بنز اینتنس، عطری با رایحه تلخ است که در سال 2013 به دنیا معرفی شد. زمانی که عطر را اسپری می‌کنید، رایحه‌های نارنگی، لیمو ترش و ترنج را به خوبی حس خواهید کرد. اگر به دنبال یک هدیه ایده‌آل برای همسر خود هستید، پیشنهاد کارشناسان ما عطر مرسدس بنز اینتنس خواهد بود.

13-  عطر مارلی پگاسوس

به عنوان یک عطر بسیار جذاب برای فصول سرد سال، عطر مارلی پگاسوس را به شما آقایان عزیز پیشنهاد می کنیم. برند دمارلی از رایحه های چوب صندل، وانیل و کهربا در نت ابتدایی عطر استفاده کرده است.

عطر مردانه

14-  عطر ورساچه پورهوم

برخی از مردان علاقمند به عطرهای ایتالیایی هستند پس به ان ها پیشنهاد می دهیم که عطر ورساچه پورهوم را بخرند که رایحه های دوست داشتنی و دلنشین دارد. وقتی این عطر مردانه را اسپری می کنید، شما را در دید دیگران مردی جذاب و در عین حال جدی نشان خواهد داد.

15-  عطر ورساچه اروس

حتما تا به حال نام برند ورساچه را در میان فعالان صنعت عطر و ادکلن شنیده اید. آقایان عزیز که به دنبال یک عطر شیک برای 4 فصل هستند، بهتر است حداقل یکبار عطر ورساچه اروس امتحان نمایند.  این ادکلن، رایحه های شیرین داشته و قدرت بالایی در پراکنش و ماندگاری دارد. نت ابتدایی عطر متشکل از رایحه های لیموترش، نعناع و سیب، نت پایه وانیل، خس خس و سدر و نت میانی از  دانه تونکا و شمعدانی تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز