مقایسه‌ گاوصندوق‌های مختلف ( برای منزل و فروشگاه ) و راهنمای انتخاب آن‌ها

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۸۵۳۷
مقایسه‌ گاوصندوق‌های مختلف ( برای منزل و فروشگاه ) و راهنمای انتخاب آن‌ها
در این مقاله دو نمونه‌ی گاوصندوق خانگی و گاوصندوق فروشگاهی را باهم مقایسه کرده و آن‌چه که باید برای خرید این محصولات بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

به گزارش برنا، گاوصندوق یک وسیله به شکل جعبه‌ی یک یا چند طبقه است که برای محافظت از دارایی‌های ارزشمند از آن استفاده می‌کنیم. این وسیله‌ی امنیتی براساس ابعاد و اندازه، نوع کاربری، ویژگی‌های خاص، نوع قفل و ... به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به‌عنوان مثال از نظر ابعاد در دو سایز کوچک و بزرگ وجود دارند. از نظر نوع کاربری و محل مورد استفاده در انواع خانگی، اداری، هتلی، فروشگاهی، صنعتی و ... تولید می‌شوند که شما می‌توانید بنابر نیاز خود مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنید. براساس نوع قفل به سه نوع کلیدی، مکانیکی و دیجیتالی تقسیم می‌شوند. همچنین از نظر ویژگی‌ها در انواع نسوز، ضدسرقت، ضد آب، پنهان و دکوراتیو وجود دارند. شرکت ایرانی آرکا بیشتر از 20 سال است که در زمینه‌ی تولید محصولات امنیتی فعالیت می‌کند. گاوصندوق‌های تولید شده توسط این برند بسیار با کیفیت و ایمن هستند و تنوع زیادی دارند. در این مقاله دو نمونه‌ی گاوصندوق خانگی و گاوصندوق فروشگاهی را باهم مقایسه کرده و آن‌چه که باید برای خرید این محصولات بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مقایسه‌ی گاوصندوق خانگی و فروشگاهی

به‌ طور معمول از گاوصندوق‌خانگی برای نگهداری طلا و جواهرات، نقدینگی و مدارک مهم استفاده می‌کنیم. هرچه ارزش دارایی‌ها بیشتر باشد باید صندوقی با امکانات و امنیت بیشتری خریداری شود. معمولا انواع خانگی این صندوق‌ها ابعاد کوچک و متوسطی دارند و نسبتا سبک وزن هستند. جنس بدنه و نوع قفل به کار رفته در آن‌ها نسبت به محتویات نگهداری شده متفاوت است. در مقابل، صندوق‌های فروشگاهی برای نگهداری و محافظت از اسناد مهم، پول نقد، چک و مواردی از این قبیل در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به کار می‌روند. این صندوق‌ها نسبت به انواع خانگی ابعاد بزرگتری دارند و معمولا داخل آن‌ها به صورت چند طبقه طراحی می‌شود. انواع خانگی و فروشگاهی ممکن است از نظر ابعاد، طراحی داخلی، جنس بدنه و نوع محتویات نگهداری شده متفاوت باشند اما ویژگی‌های مشترکی از جمله ضدسرقت و نسوز بودن دارند که باید در تمامی محصولات وجود داشته باشد.

راهنمای خرید گاوصندوق خانگی آرکا

قبل از اقدام به خرید باید مشخص کنید که این صندوق را برای نگهداری چه نوع وسایلی نیاز دارید. زیرا برخی افراد این وسیله را صرفا برای نگهداری طلا، جواهرات، سکه و پول نقد لازم دارند. گروه دیگر برای نگهداری همزمان اسناد و مدارک و اشیای گران‌بها از آن استفاده می‌کنند. درصورتی که می‌خواهید به طور همزمان از اسناد ملکی، سند ازدواج، پاسپورت و شناسنامه، پول و جواهرات خود محافظت کنید بهتر است از گاوصندوق‌های خانگی که تعداد طبقات بیشتری دارند استفاده کنید. برند آرکا گاوصندوق خانگی را باتوجه به تعداد طبقات مورد نیاز مشتریانش به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌کند.

 مورد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید ضدسرقت بودن این وسیله است. نوع قفل به‌کار رفته در این وسیله در امنیت آن نقش بسیار مهمی دارد. بهترین قفلی که برای صندوق خانگی می‌توانید انتخاب کنید قفل دیجیتالی و اثر انگشتی است. چون امنیت بالاتری دارند و اگر رمز عددی را فراموش کنید به راحتی می‌توانید با اثر انگشت در آن را باز کنید. با انتخاب قفل دیجیتالی احتمال سرقت به حداقل می‌رسد.

در صورت خریداری صندوق‌های سبک و قابل حمل از سرقت آن‌ها نگران نباشید. زیرا این صندوق‌ها از قسمت داخلی به زمین یا دیوار پیچ می‌شوند در نتیجه نگرانی از بابت جابه جایی گاوصندوق توسط افراد متفرقه نباشید چرا که گاوصندوق تان صرفا توسط شما قابل حمل و جابه‌جایی هستند. این صندوق‌ها برای افرادی که مستاجر هستند و اسباب کشی می‌کنند مناسب‌اند.

هنگام خرید این وسیله حتما نوع نسوز آن را انتخاب کنید. چون حتی در خانه هم امکان آتش‌ سوزی وجود دارد و مدارک و اشیای با ارزش شما باید از این خطر محافظت شوند. برای اطمینان از نسوز بودن و میزان مقاومت این وسیله‌ی امنیتی در برابر آتش‌سوزی باید دقت کنید که حاوی استاندارد UL باشد. بعضی صندوق‌ها تا نیم ساعت و بعضی دیگر تا 2 ساعت و حتی بیشتر هم می‌توانند در برابر حرارت بالا مقاومت کنند. علاوه بر این موارد باید به جنس بدنه و مقاومت آن در برابر ضربه و شکستگی توجه کنید. همچنین بهتر است نوع دیجیتالی مجهز به هشدار دهنده‌ی اتمام باتری باشد تا قبل از خالی شدن کامل باتری اطلاع دهد و بدون باتری هم بتوان در آن را باز کرد. اگر مسئله‌ی امنیت و زیبایی برای شما به یک اندازه اهمیت دارد پیشنهاد می‌کنیم انواع دکوراتیو را خریداری کنید.

گاوصندوق آرکا

راهنمای خرید گاوصندوق فروشگاهی آرکا

صندوق‌هایی که در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا چند طبقه هستند و برای نگهداری پوشه، زونکن، چک، پول نقد و اسناد مهم به کار می‌روند. قبل از خرید حتما باید مشخص کنید که این وسیله را برای چه فروشگاهی و نگهداری چه چیزی لازم دارید. طراحی داخلی این صندوق‌ها به گونه‌ای است که به چند بخش مجزا تقسیم شده‌اند و اندازه‌ی دقیقی دارند. معمولا در بالاترین قسمت گاوصندوق فروشگاهی یک بخش به نام صندوقچه‌ی مخفی وجود دارد که دارای در و کلید جداگانه است و به صورت مجزا از قسمت‌های دیگر برای نگهداری اسناد محرمانه به کار می‌رود. حتی می‌توانید برای درب این قسمت رمز جداگانه در نظر بگیرید. در این صورت امنیت صندوق شما چند برابر می‌شود.

بدنه این وسیله‌ی امنیتی باید در برابر ضربه و سوراخ کردن مقاوم باشد. برای جلوگیری از سرقت می‌توانید سفارش دهید تا در هنگام تولید تعدادی سوراخ در کف آن تعبیه کنند که با پیچ مخصوص به زمین وصل شده و قابل جابه‌جایی نباشد. همان طور که ذکر شد باید نسوز باشند و برای مدت قابل توجهی در برابر آتش‌سوزی مقاومت کنند. بهتر است انواع دیجیتالی این گاوصندوق‌ها را تهیه کنید تا از امنیت بیشتری برخوردار باشند. بعضی از این صندوق‌ها مجهز به تجهیزات هشدار دهنده مثل سیستم هوشیار پیامکی، جی پی اس و دوربین مدار بسته هستند که امنیت این وسیله را تضمین می‌کنند.

گاو صندوق‌های فروشگاهی و خانگی برند آرکا را می‌توانید به صورت سفارشی با توجه به نیاز خود سفارش دهید. تمرکز اصلی برند آرکا بر روی کیفیت محصولات است و تا به امروزتوانسته است نظر مشتریانش را جلب نماید. 2سال گارانتی، خدمات پس از فروش مادام العمر توسط نیرو های مجرب و همچنین ارسال رایگان محصولات آرکا تا شهر مقصد از دیگر عوامل رضایت مشتریان آرکا می باشد.

لازم است بگوییم اگر محصولات آرکا را به صورت اینترنتی خریداری کنید می‌توانید تخفیفات 4 درصدی آن برخوردار شوید.

تهیه و تنظیم: گاوصندوق آرکا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز