فرمول رژیم لاغری آسان در لیمومی + ۱۳ برتری رژیم لیمومی

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲۰
فرمول رژیم لاغری آسان در لیمومی + ۱۳ برتری رژیم لیمومی
رژیم لیمومی کمک می کند تا افراد هم به اندام ایده آل خودشان برسند و هم سلامت خودشان را به بالاترین حد ممکن برسانند.

به گزارش برنا، می دانیم که می دانید چاقی عوارضی مثل دیابت، فشار خون بالا، حمله قلبی، سکته مغزی و مشکلات مفصلی را در پی دارد، برای همین است که همیشه پزشکان توصیه به کاهش وزن و لاغری دارند.

اما صبر کنید، لاغری و کاهش وزن به هر قیمتی درست نیست! درست است که چاقی عوارضی که برایتان ذکر کردیم را دارد، اما رژیم های اشتباه و غیراصولی، عوارض بدتر و جبران ناپذیر تری برای شما در پی خواهد داشت.

برای لاغری به دنبال این نباشید که چه بخورم چه نخورم تا لاغر شوم؛ بلکه باید به دنبال اعتدال در تغذیه باشید.

احتمالا این سوال برای شما ایجاد می شود که این اعتدال را چگونه کسب کنیم؟ این همان موضوعی است که در این مطلب می خواهیم به آن بپردازیم و شما را با فرمول رژیم لاغری آسان و سریع آشنا کنیم تا بتوانید به وزن ایده آل و تناسب اندام برسید و باید ها و نباید های کاهش وزن اصولی را یاد بگیرید؛ به همین دلیل شما را دعوت می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

رژیم گرفتن اصولی و رسیدن به تناسب اندام

بگذارید همین ابتدا یک نکته ای را به شما گوش زد کنیم، هرچه رژیم لاغری یک ماهه که قرار است وزن شما را به طور معجزه آسایی کاهش دهد را بیاندازید دور! چرا که هیچ معجون سحر آمیزی برای کاهش وزن وجود ندارد و شما باید بتوانید لاغری را در کنار سبک زندگی سالم و جسم سالم به دست بیاورید.

فراموش نکنید که فلسفه کاهش وزن و لاغری در امان ماندن از عوارض چاقی است و برای سلامتی است، کاهش وزنی که منجر به بیماری شما شود، به نظرتان آیا ارزش دارد؟

نکته بسیار مهمی که در رژیم لاغری آسان و سریع باید مد نظرتان باشد، توجه به سلامتی و رعایت قانون تعادل انرژی در بدن و سپس تغییر شیوه زندگی و خوردن غذاهای سالم است.

فرمول رژیم لاغری آسان

نتیجه تحقیقاتمان در زمینه دانستن و ارائه فرمول رژیم لاغری آسان، سریع و سالم به این نتیجه رسید که تنها فرمولی که می توان برای رژیم لاغری آسان ارائه داد، تعادل در دو پارامتر مزاج و متابولیسم است.

خودتان می توانید از همین فرمول ساده متوجه شوید که این تعادل در مزاج با هیچ قرص و دمنوشی رخ نخواهد داد و تنها برنامه غذایی منحصر به فرد شما است که اگر بر اساس مزاج شما تنظیم شود، تعادل در مزاج و متابولیسم را در پی خواهد داشت.

بر اساس علم نوین مزاج شناسی و متابولیسم بدن، ریشه بسیاری از بیماری ها در مزاج است و نقطه تعادل مزاجی یعنی سلامت ترین حالت ممکن!

یافته های علم مزاج و متابولیسم نشان داده است که نوع مزاج و عدم تعادل در مزاج، منجر به انواع مختلف چاقی و پرخوری می شود.

ما پرخوری در مزاج های مختلف را از بیشترین تا کمترین میزان برایتان مرتب کرده کرده ایم:

  • بلغم
  • دم
  • سودا
  • صفرا

 

رژیم لیمومی + رژیم لاغری

رژیم لاغری لیمومی و فرمول رژیم لاغری آسان، سریع و سالم!

شما چه رژیمی را می شناسید که تمامی این مواردی که ذکر کردیم را در رژیم خود داشته باشد و بدون هیچ عوارضی باشد و البته که توسط یک متخصص تجویز شود؟!

ما تمامی رژیم ها را با فاکتور های گفته شده مقایسه کردیم و به رژیم لیمومی رسیدیم که چند سالی است جنجال به پا کرده است. بر خلاف تصور ما آنچه اینفلوئنسر ها و بلاگر های اینستاگرامی در مورد لیمومی می گویند، تبلیغات نیست، بلکه تجربه ای واقعی و بی نظیر از لاغری سریع و آسان است که سبک زندگی سالم را هم در پی دارد.

لیمومی ادعا دارد که سریع ترین و سالم ترین رژیم لاغری در ایران است؛ اما فرمول رژیم لاغری آسان با لیمومی چیست؟ آیا این لاغری سریع در بستر سلامتی رخ می دهد یا عوارضی هم در پی دارد؟

هنگامی که افراد بلغمی و دموی مزاج دچار مزاج عارضی می شوند، فرقی هم ندارد که این غلبه مزاج از نوع دم باشد یا بلغم، میزان چاق شدنشان دوبرابر می شود؛ بنابراین برای درک بهتر مفاهیم بالا لازم است بدانید که ما دو نوع مزاج داریم یکی مزاج ذاتی و سرشتی که مزاج ذاتی از بدو تولد در ما شکل می گیرد و دیگری مزاج عارضی که به واسطه رفتارهای غلط غذایی و شرایط پیرامون بر ما غلبه می کند و زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات از جمله بیماری ها و اضافه وزن و... خواهد شد اگر این افراد به مزاج سرشتی خود بازگردند در اصل احتمال صددرصدی چاق شدن خود را کنترل کرده اند.

13 ویژگی برتر رژیم لیمومی

رژیم‌های غیر اصولی جز عوارض، نتیجه مثبتی برای بدن ندارند اما آنچه که لیمومی را از سایر رژیم ها متمایز می کند این است که:

  1. کاهش وزن شما متناسب با شرایط بدنتان خواهد بود.
  2. می توانید مطمن باشید که سلامت و شفافیت پوست و موی شما حفظ خواهد شد.
  3. رژیم لیمومی بر درمان دیابت، سردرد و کیست ها بدن تاثیر مثبتی دارد
  4. ضرر های غذایی در این رژیم دفع می شوند
  5. طبع و مزاج در این رژیم به تعادل می رسد
  6. بیماری های هر فرد در نظر گرفته می شود و پرهیز های غذایی خاص ارائه می شود.
  7. شرایط مختلف افراد مانند شیردهی، بارداری، افزایش قد و ... در نظر گرفته می شود.
  8. شرطی کردن بدن برای کارکرد صحیح متابولیسم
  9. بدون بازگشت بودن وزن حاصل شده بخاطر داشتن دوره های تست و تثبیت
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و مقابله با بیماری ها
  • ‌داشتن غذاهای خوشمزه و دوری از بدون برنامه بودن
  • نداشتن غذاهای آب پز در برنامه غذایی
  • داشتن فعالیت بدنی مثل پیاده روی که بدون نیاز به صرف هزینه برای باشگاه و فعالیت های سخت

سخن آخر

اگه متابولیسم و مزاج با هم هماهنگ و متعادل باشن، شما به تناسب اندام همیشگی می‌رسید و این همان کاری است که لیمومی به خوبی آن را انجام می دهد!

رژیم لیمومی با کنترل این مزاج ها، کمک می کند تا افراد هم به اندام ایده آل خودشان برسند و هم سلامت خودشان را به بالاترین حد ممکن برسانند.

این امکان در سایت رژیم لیمومی به وجود آمده است که شما از هر کجای ایران که باشید می توانید این رژیم را با 40 درصد تخفیف بر روی تمامی رژیم ها، دریافت کنید و با دقت بی نظیر تیم لیمومی در تنظیم رژیم (که در مطب هرگز وجود نخواهد داشت) گام جدیدی در جهت سلامتی و اندام ایده آل بردارید و مطمئن باشید که با انتخاب پشتیبان هنگام پر کردن فرم، پشتیبان شما در طول رژیم همراه شما خواهد بود.

می توانید از طریق لینک زیر رژیم را با 40 درصد تخفیف دریافت کنید:

https://limoo.me/borna2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز