در نوروز ۱۴۰۰ چه سریال هایی را ببینیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۲:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۴۴۳۱
در نوروز ۱۴۰۰ چه سریال هایی را ببینیم
برخی از بهترین سریال هایی که در ابتدای سال جدید ارزش تماشا کردن را دارند را به شما عزیزان معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، نوروز امسال با توجه به گستردگی ویروس کرونا و مشکلاتی که ایجاد کرده؛ و از طرف به دلیل محدودیت های تردد بین شهری و محدود شدن سفر ها، بازار های فیلم و سریال های نوروزی بسیار گرم تر از هر سال دیگر خواهد بود. به همین دلیل قصد داریم برخی از بهترین سریال هایی که در ابتدای سال جدید ارزش تماشا کردن را دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

سریال کمدی دراکولا

مهران مدیری بعد از پروژه موفق هیولا سریال دیگری در شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که در نوروز 1400 نمایش داده می‌شود. این سریال در واقع ادامه هیولا درژانر کمدی بوده و بازهم به موضوع پول شویی می‌پردازد. در این سریال با بازی خوب ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستیم.

درباره سریال دراکولا

سریال دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال هیولا ۲ یا دراکولا

ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برایش جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

سریال دراکولا

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند، احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش و حامد وکیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سریال مردم معمولی رامبد جوان

یکی دیگر از سریال‌هایی که قرار است در نوروز امسال در فیلیمو شاهد آن باشیم سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان است و ما در این سریال قرار است تصویر جدیدی از دو فرد افغان مشاهده کنیم. در واقع محوریت سریال مشکلات زن و شوهر افغان است که دارای یک کافه گالری هستند. به گفته رامبد جوان با سریال شلوغ و پربازیگری روبه رو هستیم.

اگر طرفدار فیلم‌های خارجی هستید فیلیمو را از دست ندهید در این پلت فرم حتی سریال‌های خارجی از قبیل سریال کره‌ای "ماه در آغوش خورشید" با بازی کیم سوهیون و سریال "قیام عثمان" محصول 2019 محصول کشورترکیه به کارگردانی فتحی بایرام و بازی بوراک اوزچیویت و نورتین سونمز اشاره کرد. البته سریال‌های دیگری چون "از غروب تا طلوع" با ژانر اکشن پلیسی معمایی و کارگردانی رابرت رودریگز و سریال "اش در برابر شیطان مرده" که محصول کشور آمریکا با ژانراکشن علمی تخیلی است و چندین فیلم سینمایی و سریال برون مرزی جذاب دیگر را می‌توانید در این پلترم تماشا کنید.

سریال عاشقانه می خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخیر در شبکه نمایش خانگی این پیش‌فرض را برای مخاطب به وجود آورده که هر بار باید منتظر سریالی با مؤلفه‌های مشخص و تکرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌های متکی بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترین و همه‌فهم‌ترین شکل ممکن. اگر با همین پیش‌فرض به تماشای می‌خواهم زنده بمانم بروید و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگیر خواهید شد، چراکه این بار با سریالی مواجه هستیم که در عین گنجیدن در طبقه‌بندی معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازی قدمی روبه‌جلو برداشته و برای غلبه بر چالش‌های تازه تلاش کرده است.

در شرایطی که سینمای ایران بعد از بحران کرونا همچنان به زمان نیاز دارد که خود را بازیابی و بازسازی کند، امسال شاهد رونق چشمگیر بازار سریال‌های شبکه نمایش خانگی بوده‌ایم و حالا می‌خواهم زنده بمانم با رفتن به سراغ قصه‌ای که در تاریخ معاصر می‌گذرد، این فرصت را دارد تا تنوع و جسارت را در میان تولیدات تازه افزایش بدهد. باید منتظر اپیزودهای بعدی سریال باشیم تا ببینیم که این روند در متن و اجرا چگونه ادامه پیدا می‌کند.

سریال می خواهم زنده بمانم

سریال می‌خواهم زنده بمانم، به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و سرپرستی نویسندگان توسط مجید مولایی، به صورت اختصاصی از فیلیمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، مهران احمدی، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، آزاده صمدی، علی شادمان، مهدی حسینی‌نیا، امیر نوروزی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

به پایان این مقاله رسیدیم. امیدواریم که عید امسال را با سریال های نوروزی به خوبی و خوشی سپری کنید و سال جدید پر از شادی و اتفاقات عالی برای همه مردم ایران باشد.

سریال خوب بد جلف رادیواکتیو

در این سریال سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله، مارال فرجاد، فرزین محدث، شکیب شجره، تینو صالحی، فرهاد آییش و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است که ساخت این سریال ۱۵ قسمتی بعد از موفقیت‌های خوب، بد، جلف و خوب، بد، جلف؛ ارتش سری در سینما و اکران آنلاین قطعی شد؛ خوب، بد، جلف؛ ارتش سری با فروش ۲۱۲ هزار و ۵۷۸ بلیت که توانست به فروش ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان برسد و صدر نشین فروش اکران آنلاین باشد.

سریال کمدی خوب، بد، جلف: رادیواکتیو ساخته مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی و با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، فرهاد آییش، شکیب شجره، گوهر خیراندیش، مارال فرجاد، فرزین محدث، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و… به‌صورت اختصاصی بر روی فیلیمو قابل تماشاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز