کولر گازی و اسپلیت اجنرال | بهترین قیمت‌ها + گارانتی از بانه انتخاب

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۰۷:۳۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۵۵۸۱
کولر گازی و اسپلیت اجنرال | بهترین قیمت‌ها + گارانتی از بانه انتخاب
یکی از برندهای معروف و پرفروش کولر گازی در ایران اجنرال است که ساخت کشور تایلند است. موتور این کولرها تحت لیسانس شرکت کاوازاکی ژاپن است.

به گزارش برنا، کولرگازی اجنرال را از سایت بانه انتخاب بخرید .

یکی از برندهای معروف و پرفروش کولر گازی در ایران اجنرال است که ساخت کشور تایلند است. موتور این کولرها تحت لیسانس شرکت کاوازاکی ژاپن است. کولر گازی اجنرال با توجه به نیازهای مردم ساکن در خاورمیانه طراحی شده و به مرحله تولید رسیده است. شرکت اجنرال در تولید کولرهای جدید از تکنولوژی اینورتر نیز استفاده کرده است. در اصطلاح کولرهای گازی سری جدید اینورتر هستند. اینورتر یک تکنولوژی جدید در کولرهاست که باعث کم مصرف شدن کولرهای گازی شده است.

منظور از تکنولوژی اینورتر چیست؟

مکانیزم این واژه به این صورت است: در کولرهای گازی قدیمی دما بر روی هر درجه‌ای که تنظیم می‌شد، زمانی که اتاق به همان درجه می‌رسید کولر اتوماتیک خاموش می‌شد تا وقتی‌که دوباره دمای اتاق گرم شود و بعد دوباره روشن می‌شد. این فرایند باعث می‌شد که به موتور کولر فشار وارد شود و همین امر استهلاک بیشتر کولرگازی را به همراه داشت، علاوه بر این مصرف برق هم به حداکثر می‌رسید و بیشتر می‌شد. اما در کولرگازی‌های اینورتر دیگر از این مشکلات خبری نیست، سیستم تهویه در اینورتر به‌گونه‌ای است که کمپرسور کامل از مدار خارج نمی‌شود.

درواقع در این سیستم وقتی‌که محیط به شدت خنک می‌شود، دور حرکت و قدرت موتور کم می‌شود و به حداقل می‌رسد تا محیط به دمای بالایی برسد و دیگر برای خنک‌کردن مجدد محیط به جریانی برای استارت نیاز نیست. اگر قصد خرید کولرگازی از این برند را دارید، برای آشنایی بیشتر در مورد اسپلیت اجنرال بهتر است مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

ویژگی‌ها و طراحی کولرگازی اسپلیت اجنرال OGENERAL

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های سیستم‌های خنک‌کننده گازی در دنیا، گروه تولیدی اجنرال است. این کولرهای گازی در بازار فروش سهم قابل‌توجهی را به خود اختصاص دادند. اسپلیت‌هایی با کمترین مصرف انرژی و بیشترین بازدهی تولید جزو شاهکارهای این کمپانی می‌باشد که این موضوع با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و بارگیری فناوری‌های نوین تحقق پیدا کرده است. برند اُجنرال با کیفیت بالا و همچنین توانایی کار در دمای 50 درجه سانتی‌گراد در سال 1971 وارد خاورمیانه شد و به شهرت جهانی رسید.

این کمپانی بیش از نیم‌قرن سابقه حضور در بازار را دارد و سال‌هاست که در این عرصه فعالیت‌های گسترده‌ای را در بازار جهانی ارائه داده است و به‌واسطة همین سوابق بی‌نظیر در لیست برترین برندهای دنیا قرار دارد. این برند درصد بالایی از تولید سیستم‌های خنک‌کننده گازی را به خود اختصاص داده است.

این محصولات به دلیل این‌که دارای قطعات فنی با کیفیت هستند و همچنین کمپرسوری با طول عمر بالا دارند، به‌عنوان کولر گازهای قدرتمند و پُرفروش در ایران شناخته شده‌اند. کولرگازی اجنرال بسیار مدرن و منحصربه‌فرد طراحی شده است که با خرید آن می‌توانید زیبایی خاصی به محیط کاری و یا دکوراسیون منزل خود هدیه دهید.

شرکت اجنرال در طراحی ظاهری این کولر سعی کرده است که زیبایی و چشمگیر بودن قطعات را رعایت کند تا در هنگام خرید، موردپسند اکثر افراد واقع شود. سیستم‌های تعبیه شده در این محصول، در مدت‌زمان کوتاه دمایی مطلوب و دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورند. کولرگازی تولید شده این کمپانی دارای انواع مختلفی است که شما می‌توانید برخی از مدل‌های این شرکت را در وب‌سایت تاپ فروش مشاهده نمایید.

موقعیت نصب و انواع مدل‌های کولرگازی اجنرال

کولرگازی اجنرال دارای ظرفیت هوادهی 12000 الی 36000 btu/h است و با قدرت خنک‌کنندگی بالا و با قابلیت نصب بر روی دیوار، تولید و به بازار عرضه می‌گردد. این کولرهای گازی دارای فیلترهای چندلایه تصفیه هستند که هوای ورودی به اتاق را عاری از هر نوع آلودگی می‌کنند.

فیلترهای مورداستفاده در این کولرهای گازی قابل شست‌وشو و دارای قدرت جذب و فیلتراسیون بالا هستند که حذف هر نوع مواد معلق در هوا از جمله گردوغبار، باکتری و ویروس را آسان می‌کنند و در این صورت هوایی پاک به فضای زندگی شما هدیه می‌دهند. اگر فردی دارای آسم و آلرژی باشد، به‌راحتی می‌تواند در فضایی که کولرگازی نصب شده است نفس بکشد.

 قدرت خنک‌کنندگی بالای این کولرهای گازی به دلیل وجود تکنولوژی‌های منحصر فرد در ساخت آن است. این کولرهای گازی با وجود انرژی کمی که مصرف می‌کنند، دارای بیشترین بازدهی نیز هستند.

در ساخت کولرگازی اجنرال از قطعات اصلی استفاده شده است که دوام و کاهش استهلاک در این سیستم‌ها را افزایش داده و طول عمر بالایی را به این محصولات بخشیده است. به همین دلیل می‌توانید در مدت‌زمان طولانی از این سیستم‌ها در جهت خنک‌کردن ساختمان‌های اداری، مسکونی و یا تجاری استفاده کنید و از داشتن چنین دستگاهی در فضای کاری و زندگی خود لذت کافی را ببرید.

کمپرسورهای مورداستفاده در اسپلیت اجنرال

کمپانی اجنرال در بین مشتریان و همچنین برندهای دیگر، جزو شرکت‌های مطرح و معتبر در خصوص ساخت و تولید انواع مدل‌های کولرگازی محسوب می‌شود. در این شرکت تولید محصولات با کمترین حد خطای انسانی صورت می‌گیرد، زیرا در این شرکت تمامی ماشین‌آلات مورداستفاده در تولید اتوماتیک هستند.

این فناوری این امکان را به کاربر می‌دهد که دمای اتاق را در مدت‌زمان کوتاه به درجه دلخواه خود برساند. این نوع کمپرسورها در کولرگازی اجنرال، جزو انواع روتاری هستند که یک اسکرال ویژه مناطق حاره‌ای، معتدل و گرمسیری محسوب می‌شوند. گاز مبردی که در آنها به‌کاررفته است از نوع R22 و R410 می‌باشد که با محیط بسیار سازگار هستند و هیچ‌گونه آلودگی برای محیط اطراف نخواهند داشت.

کولر گازی های ایستاده ال جی

از کولر گازی های ایستاده برای مراکز بزرگ تَر مثل رستوران ها هتل ها متل ها مغازه های بزرگ و مکان های مذهبی مثل مسجد،…… قابل استفاده میباشد، کولر گازی های پنجره ای نیازی به نصب و لوله کشی های بیرونی و خارجی ندارند.

کولر گازی و اسپلیت اجنرال + بانه انتخاب

مزیت کولر گازی های ال جی چیست؟

قیمت کولر گازی ال جی و مزیت این دستگاه این است که هوا را مطبوع تر میکند و آلودگی ها را جذب میکند یعنی هوای بهتر و تازه تری را در محیط بوجود میاورد، همچنین دارای امنیت بیشتری میباشد و زیبا و بسیار شیک میباشد، و دارای کانال کشی ظریف تر و شکیل تر میباشد. بسیار قوی برای هوای مرطوب و شرجی میباشد مانند جاهایی که دارای دریا میباشد مثل شمال و کیش و بوشهر و غیره که دارای دو نوع گرید در اسپلیت ها وجود دارد گرید A و گرید B که کولر های گازی گرید A کم مصرف تر میباشند یعنی برق مصرفی کولر گازی اسپلیت گرید A کم مصرف تر میباشد.

کولر گازی و اسپلیت اجنرال + بانه انتخاب

قیمت و خرید محصولات اجنرال و ال جی از شهر بانه

تمامی کولرگازی‌های اجنرال با ظرفیت‌های مختلف دارای 5 سال گارانتی کمپرسور هستند، همچنین 24 ماه گارانتی سایر قطعات دارند و دارای 10 سال خدمات پس از فروش هستند. وب‌سایت بانه انتخاب (banehentekhab.com) مدل‌های کولرگازی اسپلیت اجنرال ارائه شده را با قیمت مناسب و با ضمانت و گارانتی اصلی به مشتریان خود عرضه می‌نماید.

اگر قصد خرید و استعلام قیمت کولر گازی اجنرال یا برندهای دیگر را دارید، جهت اطلاع از قیمت این اسپلیت‌ها می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب مراجعه نمایید و یا با کارشناسان این فروشگاه در تماس باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز