بهترین و محبوب‌ترین عطرها برای فصل بهار

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۹۸۸۱
بهترین و محبوب‌ترین عطرها برای فصل بهار
در این مقاله 9 عطر شامل چهار عطر زنانه و پنج عطر مردانه از میان محبوب‌ترین عطرهای بهاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش برنا، بهار امسال را با خرید یک عطر جذاب و منحصر به خودتان شروع کنید؛ عطری که امتحانش را برای ایجاد حس خوب در اولین فصل سال پس داده باشد و بتواند زندگی و شور آن را در شما زنده نگه دارد. در این مقاله 9 عطر شامل چهار عطر زنانه و پنج عطر مردانه از میان محبوب‌ترین عطرهای بهاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

عطرهای زنانه

1.ادو پرفیوم زنانه مون فلورال گرلن

وقتی صحبت از زیباترین زن جهان می‌شود، بیشتر افراد به آنجلینا جولی فکر می‌کنند؛ زنی زیبا، مستقل و باهوش که توانسته در کنار بازیگری به انجام کارهای خیر هم بپردازد و تمام ابعاد زندگی‌اش را با هم پیش ببرد. عطر زنانه مون فلورال گرلن، عطری است که برای ساخت آن از آنجلینا جولی الهام گرفته شده است.

این عطر ترکیبی بسیار جذاب از عطر اسطوخودوس، وانیل، یاس و گل‌های خوش بوی دیگری است که با پخش بوی بسیار عالی به سرعت نظر دیگران را جلب خواهد کرد. بنابراین بعد از خرید عطر مون فلورال گرلن تعجب نکنید اگر هر جا که رفتید از شما پرسیدند نام این عطر شیک با رایحه گرم و شیرین چیست!

عطر زنانه + عطر مردانه + عطرهای بهاری

2.ادو پرفیوم زنانه ریو اینفینی لالیک

ریو اینفینی عطری زنانه و بسیار جذاب است که یادآور احساس ظرافت و زیبایی در زنانی با شخصیت‌های قوی و متفاوت است. جالب است بدانید این عطر به یاد موسس جواهر سازی لالیک ساخته شده است؛ بنابراین طبیعی است که عطری لوکس به شمار آید.

عطر ریو اینفینی از لالیک مجموعه‌ای است از عطر لیچی (گیاه همیشه سبز چینی)، ترنج، رز سفید، گل فریزیا، گیاه سدر و میوه هلو که در کنار وانیل، مشک و صندل توانسته رایحه‌ای پر قدرت و بسیار تاثیرگذار ایجاد کند که در عین داشتن پخش بوی بالا، ملایم است و شیرینی مطلوبی از خوش به جا خواهد گذاشت. خرید عطر ریو اینفینی را به شدت به شما توصیه می‌کنیم.

3.ادو پرفیوم زنانه بامبو گوچی

عطر زنانه بامبو گوچی در بهار 2015 وارد دنیای عطرهای تجاری شد و تا به امروز همچنان یکی از شیک‌ترین عطرهای بهاری است.

این عطر با تاکید بر روحیات یک زن مدرن و امروزی طراحی شده است؛ زنی که شخصیتی چند وجهی دارد و در شرایط مختلف می‌تواند از ابعاد  مختلف شخصیتش کمک بگیرد. این زن روحیه‌ای قوی و با اعتماد به نفس دارد؛ اما در عین حال می‌داند که چطور مراقب ظرافت‌های خودش باشد.گوچی در ساخت بامبو از رایحه خوب و شاداب کننده ترنج، گل یلانگ یلانگ و شکوفه پرتقال استفاده کرده است و همه این رایحه‌ها را بر بستری از عطر آرامش بخش چوب قرار داده، در نتیجه شما با عطری گرم و شیرین رو به رو هستید که در عین قدرت بالای پخش بو، لطافت و ملایمتی بسیار دوست داشتنی دارد.

4.ادو پرفیوم زنانه ماندین بلومینگ رز پاریس بلو

اگر به دنبال یک عطر زنانه پر انرژی و روحیه بخش برای روزهای بهاری هستید، ادو پرفیوم زنانه ماندین بلومینگ رز پاریس بلو یک عطر عالی برای شما خواهد بود. این عطر زنانه که رایحه‌ای شیرین و ملایم دارد، به سرعت روحیه شما را بالا خواهد برد و شما را برای روزهای بلند بهاری آماده خواهد کرد. ماندین بلومینگ رز، ترکیبی است از عطر میوه‌ها، مرکبات و گل‌ها که نتیجه‌ای شگفت انگیز به وجود آورده است. رایحه فلفل صورتی، شاتوت، گریپ فروت و هلو به قدری زیبا در کنار رایحه گل‌هایی مثل فریزیا، پیونی و زنبق قرار گرفته است که بعید است بتوانید مشابه آن را در عطرهای دیگری پیدا کنید. عطر مرکبات و گل‌های تازه به سرعت توسط ذهن شما تحلیل می‌شود و نتیجه این تحلیل احساس شادی عمیقی است که به شما داده خواهد شد.

عطرهای مردانه

5.ادو تویلت مردانه گیم برلیانت دیویدوف

بعید است کسی به دنبال عطر مردانه جذابی بوده باشد؛ اما سراغی از عطرهای دیویدوف نگرفته باشد. ادو تویلت مردانه گیم برلیانت از برند دیویدوف یکی از معروف‌ترین عطرهای مجموعه گیم این برند است که توانسته توجه بسیاری از مردان را به خودش جلب کند. این ادو تویلت با رایحه‌ای ملایم، تلخ و گرم طراحی شده است که نماینده مردی قدرتمند، کاریزماتیک و زیرک است. مردی که می‌تواند علی رغم چالش‌های متعدد، ثبات شخصیت داشته باشد و به مدیریت کارها ادامه دهد.

گیم برلیانت دیویدوف با ترکیب عطر گروه رایحه‌های شرقی، دانه تونکا و چوب رایحه‌ای به یاد ماندنی برای بهار امسال به شما خواهد داد.

عطر زنانه + عطر مردانه + عطرهای بهاری

6.ادو تویلت مردانه آر وی پیور روبرتو ورینو

برای روزهایی که هوا بین خنکای ملایم و گرمای شدید در نوسان است، به همراه داشتن یک عطر مردانه ملایم که رایحه‌ای ترش، تلخ و خنک دارد، انتخاب بسیار خوبی برای آقایان است. ادو تویلت آر وی پیور از برند اسپانیایی روبرتو ورینو، دقیقا همین ویژگی‌ها را در خودش جا داده و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رایحه‌های بهاری شده است.

این عطر با داشتن رایحه میوه‌هایی مثل لیمو، سیب قرمز، نارنگی و ترنج توانسته ترکیبی بسیار جذاب ایجاد کند و توجه‌ها را به سرعت به خودش جلب خواهد کرد. در میانه راه بوی خوب اسطوخودوس، جلبک دریایی، یاس، میخک و ریحان ترکیبی خنک و تازه ایجاد می‌کند و در نت‌های پایانی شاهد رونمایی از عطر مشک، نعناع، بلوط، سدر و صندل خواهید بود.

7.ادو تویلت مردانه اسپرت نامبر وان پولو بورلی هیلز

خیلی خوب است که به عنوان یک مرد شیک و جنتلمن همیشه یک ادو تویلت ملایم برای استفاده روزمره به همراه داشته باشید و هرازگاهی آن را تجدید کنید. ادو تویلت مردانه اسپورت نامبر وان پولو بورلی هیلز، یکی از بهترین و ملایم‌ترین انواع عطر مردانه است که می‌توانید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید و برای استفاده روزمره در دسترس بگذارید.

در ترکیب این عطر از رایحه‌های متنوع و پر قدرتی مثل رز، ریشه اسطوخودوس، سدر، یاس و رزماری استفاده شده است که عطری خنک، تلخ و ترش را برای روزهای پر جنب و جوش بهار ایجاد خواهد کرد.

8.ادو تویلت مردانه شات هالووین

عطر مردانه شات از برند هالووین یکی از جدیدترین ساخته‌های این برند است که برای استفاده در روزهای خنک بهاری ایده‌آل به شمار می‌آید. شات هالووین ملایم و تلخ است و یکی از عطرهای عاشقانه این برند بوده که توانسته سر و صدای زیادی به پا کند. مخاطب عطر مردانه شات هالووین مردان جسور و مدرن امروزی هستند که برای به دست آوردن چیزی که می‌خواهند همه موانع را کنار خواهند زد. عطر مردانه شات هالووین، رایحه لیمو، فلفل سیاه، مریم گلی، چرم، وانیل، زنبق و هل را چنان با هم ترکیب کرده است که فراموش کردن آن کار آسانی نخواهد بود.

عطر زنانه + عطر مردانه + عطرهای بهاری

9.ادو تویلت مردانه لنسومی لالیک

آقایانی که به دنبال خرید عطر جذابی برای بهار هستند، بعید است بتوانند از خرید لانسومی لالیک صرف نظر کنند. این ادو تویلت جذاب که یادآور قدرت و انرژی مردانه است یکی از مدرن‌ترین رایحه‌های لالیک را به خود اختصاص داده است. در این عطر ملایم و تلخ شاهد ظهور عطر ریحان و ترنج در نت‌های اولیه هستید. در نت‌های میانی مریم گلی، فلفل سیاه و اسطوخودوس به مشام شما می‌رسند و در نهایت این پچولی، وتیور، سرخس و چوب است که بستری برای تمام نت‌ها خواهد بود.

اگر معمولا راه و رسم خودتان را به ترندهای روز جهانی ترجیح می‌دهید و الگوی خوبی برای بقیه هستید، خرید عطر مردانه لالیک گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

نظر شما