علم آمیخته به هنر طراحی لباس و نرم افزار مارولوس

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۲۵۹۴
علم آمیخته به هنر طراحی لباس و نرم افزار مارولوس
مشتاقان آموزش آنلاین طراحی لباس با نرم افزار مارولوس باید بدانند که این نرم افزار بخشی برای شبیه سازی پارچه هم دارد و می‌توانید لباس‌های طراحی شده را در قالب پارچه‌های دلخواه خودتان ببینید و دست آخر انتخابی مناسب داشته باشید.

به گزارش برنا، طراحی لباس انقدر جذاب و شگفت‌انگیز است که هر کسی را مشتاق خود کند، خاصه در شرایط کرونایی فعلی که بازار آموزش آنلاین طراحی لباس داغ تر از قبل هم شده است. خیلی از افراد هستند که دوست دارند پس از کسب آموزش آنلاین طراحی لباس با نرم افزار مارولوس وارد بازار کار در این عرصه شوند و یا حداقل بتوانند آن طور که خودشان دوست دارند لباس بپوشند.

چه کسی است که شیک پوشی را دوست نداشته باشد؟ و یا خودش را در لباس‌های زیبا و با طراحی بی نظیر تصور نکند؟ اما برای دستیابی به تحقق این رویاها باید چه کرد؟ آموزش آنلاین طراحی لباس یک راهکار منطقی به نظر می‌رسد.

این مقاله برای افرادی که جویای شرکت در دوره‌ای کاربردی برای طراحی لباس هستند، نویدبخش رسیدن به پاسخ‌هایشان است. اگر دوست دارید درباره آموزش طراحی لباس اطلاعات بیشتری کسب کنید، اگر علاقه دارید که از بازار کار طراحی لباس آگاه شوید و دست آخر اگر می‌خواهید مرجعی مطمئن برای یادگیری هنر مورد علاقه تان یعنی طراحی لباس پیدا کنید، با ما همراه باشید. تا پایان، این مقاله را بخوانید و هیچ یک از بخش‌های آن را از دست ندهید.

برای اینکه یک طراح حرفه‌ای لباس شویم به چه چیزهایی نیازمندیم؟

طراحی لباس در واقع علمی آمیخته به هنر است که آموزش آن علاوه بر یادگیری مطالب تئوری و نظری نیازمند خلاقیت طراح است تا بتواند آن چنان تصوراتش را در قالب لباس‌هایی زیبا خلق کند که همه از مشاهده لباس‌های خاص آن انگشت به دهان بمانند.

اگر می‌خواهید تحت آموزش آنلاین طراحی لباس قرار بگیرید و مراحل آن را طی کنید، ابتدا باید بدانید که این علم آمیخته به هنر، فرآیندی بسیار دقیق از مرحله انتخاب کردن یک طرح تا مرحله‌های پایانی دوخت و ارائه کردن لباس را شامل می‌شود. در این بخش لازم به ذکر است که طراحی لباس به دو دسته کلی یعنی:

  • دوخت سفارشی
  • و پوشاک آماده

 تقسیم می‌شود. در ادامه اشاره‌ای کوتاه به این دو بخش خواهیم داشت و آن ها را مختصرا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دوخت سفارشی:

کسی که آموزش آنلاین طراحی لباس را طی می‌کند، ممکن است به وادی جذاب و پر رمز و راز دوخت سفارشی وارد شود. این نوع از دوخت همانطور که از نامش هم پیداست، سفارشی است. یعنی برای افراد خاص انجام می‌شود. خاص از این جهت که ممکن است بخواهید طراحی لباس چهره‌های مشهور و معروف از جمله بازیگران و ورزشکاران را انجام دهید و از این طریق وارد شکلی خاص از بازار کار طراحی لباس شوید و یا اینکه برای یکی از عزیزان تان به صورت سفارشی لباس طراحی کنید. مثلا تصور کنید که لباس مادرتان برای جشن عروسی خودتان را با ذهن توانمند و خلاق و با دستان توانای خودتان به صورت سفارشی طراحی کنید. آیا این لباس تا آخر زندگی از ذهن تان پاک خواهد شد؟

پوشاک آماده:

حتما شما هم نام شرکت‌های بزرگ و مطرح تولید پوشاک را شنیده‌اید. در واقع رمز موفقیت این شرکت‌ها علاوه بر استفاده از پارچه‌هایی با جنس مناسب، در طراحی درجه یک لباس نهفته است. برای کسی که آموزش آنلاین طراحی لباس را دنبال می‌کند ورود به عرصه پوشاک آماده هم بسیار جذاب است. این نوع از بازار کار طراحی لباس بسیار فراگیر هم هست و کاملا به پشتکار هنرجو و البته خلاقیت او بستگی دارد تا بتواند با هنر و توانمندی اش مدیران شرکت‌های بزرگ را مجاب کنند تا او را استخدام کرده و از توانایی اش نهایت بهره را ببرند.

نرم افزار مارولوس چیست و چه نقشی در موفقیت طراحی لباس دارد؟

طراحی لباس هم مثل هر چیز دیگری با پیشرفت تکنولوژی، رشد کرده و بروز شده است. این روزها آموزش آنلاین طراحی لباس شامل آموزش نرم افزارهای معتبر و مهم این عرصه مثل مارولوس می‌شود تا جایی که خیلی‌ها دنبال آموزش آنلاین طراحی لباس با نرم افزار مارولوس می ر‌وند، بلکه مرجع معتبری برای آن بیابند.

اما به راستی این مارولوس پر رمز و راز و در عین حال بسیار کاربردی چیست که این همه طرفدار دارد؟ مارولوس نرم افزاری کاربردی برای همه طراحان لباس و مد و البته خیاط‌ها و صاحبان مزون‌هاست. مارولوس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از شبیه سازی، لباس‌ها را به صورت سه بعدی طراحی کنید و خروجی ایده‌هایتان را روی صفحه نمایش کامپیوتر به تن یک آدمک مجازی و سه بعدی ببینید.

مشتاقان آموزش آنلاین طراحی لباس با نرم افزار مارولوس باید بدانند که این نرم افزار بخشی برای شبیه سازی پارچه هم دارد و می‌توانید لباس‌های طراحی شده را در قالب پارچه‌های دلخواه خودتان ببینید و دست آخر انتخابی مناسب داشته باشید.

مارولوس با اکثر نرم‎افزارهای گرافیکی هم هماهنگ بوده و می‌توانید پس از طی دوره آموزش آنلاین طراحی لباس و استفاده از نرم افزار مارولوس، خروجی کارتان را در فوتوشاپ و سایر ابزارهای گرافیکی سه بعدی نیز مشاهده و ویرایش کنید. این را هم باید گفت که نرم افزار مارولوس کار شما را بسیار راحت می‌کند؛ چرا که طراحی لباس با این نرم افزار کاربردی بسیار ساده تر و البته سریع‌تر از حالت دستی است. پس پیش بسوی طراحی لباس با سرعت بالا و خلاقیت بی‌نظیر!

یک پیشنهاد شگفت انگیز برای آموزش آنلاین طراحی لباس

اکنون که نکات مختلفی درباره علم آمیخته به هنر طراحی لباس مطرح شد و یک نرم افزار کاربردی برای طراحی لباس یعنی مارولوس هم معرفی شد، شاید بهترین کار معرفی یک مرجع معتبر و مطمئن برای آموزش آنلاین طراحی لباس باشد تا مشتاقان طراحی لباس بتوانند آسوده خاطر به پروسه آموزش وارد شوند.

آموزشگاه آنلاین طراحی لباس پویا اندیش همان مرجع معتبر و مطمئنی است که معرفی آن می‌تواند یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای مشتاقان آموزش آنلاین طراحی لباس باشد. این آموزشگاه با کادری مجرب و با تجربه در زمینه آموزش طراحی لباس آماده پذیرش هنرجویان مختلف است.

حضور در کلاس‌های آموزشگاه آنلاین طراحی لباس پویا اندیش می‌تواند رنج طی کردن مسافت و ماندن در ترافیک و اتلاف وقت در مسیر رفت و آمد و از همه خطر ابتلا به کرونا را برای شما کاهش دهد، تا با خیال راحت در خانه بنشینید و طراحی لباس را به شکل آنلاین آموزش ببینید و با خلاقیت بالایتان حتی به بازار کار طراحی لباس هم وارد شوید.

مراجعه به سایت آموزشگاه آنلاین طراحی لباس پویا اندیش می‌تواند علاوه بر معرفی دوره‌های متنوع آموزش آنلاین طراحی لباس، مشاوره‌های تخصصی با پشتیبانی کارشناسان متخصص این آموزشگاه را هم برایتان به ارمغان آورد. پس پیش به سوی دنیای جذاب طراحی مد و لباس با برداشتن گام اول آن یعنی آموزش آنلاین طراحی لباس !

برای ثبت نام و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های  ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید. و وب سایت طراحی لباس . آنلاین را  حتما ببینید :

https://tarahilebas.online

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز