تمام نکاتی که باید برای انتخاب یک بروکر معتبر و آغاز درآمد دلاری در فارکس بدانید

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۵۷۱۲
تمام نکاتی که باید برای انتخاب یک بروکر معتبر و آغاز درآمد دلاری در فارکس بدانید
آیا شما نیز در پی یافتن ایده‌های طلایی برای کسب درآمدهای سرشار هستید؟ با آموزش نکات و تکنیک‌های حرفه‌ای این بازار فرصت آن را خواهید داشت که تجارتی پرسود را به نام خود رقم بزنید. البته توجه داشته باشید هیچ‌گاه بی‌پروا و بدون آموزش‌های تخصصی وارد این حوزه نشوید؛ چراکه ممکن است فارکس روی بی‌رحم خود را به شما نشان دهد.

به گزارش برنا، با توجه به آمار و اطلاعاتی که هرروزه از بازار فارکس به گوش می‌رسد، به نظر می‌آید که این بازار فرصت‌های مالی بسیاری را در اختیار علاقه‌مندان به تجارت قرار داده است. تنها طی سال 2019 این بازار توانسته است حجم معاملاتی در حدود 5.1 تریلیون دلار را از آن خود کند. همین مسئله توجهات بسیاری را به‌سوی این بازار کشانده است.

آیا شما نیز در پی یافتن ایده‌های طلایی برای کسب درآمدهای سرشار هستید؟ با آموزش نکات و تکنیک‌های حرفه‌ای این بازار فرصت آن را خواهید داشت که تجارتی پرسود را به نام خود رقم بزنید. البته توجه داشته باشید هیچ‌گاه بی‌پروا و بدون آموزش‌های تخصصی وارد این حوزه نشوید؛ چراکه ممکن است فارکس روی بی‌رحم خود را به شما نشان دهد و با ضررهای هنگفتی روبه‌رو شوید. نگران نباشید؛ ما با ارائه اطلاعات مفید در این خصوص و معرفی مرجعی مطمئن و با سابقه در این حوزه برای کسب سود بیشتر در کنار شما هستیم.

راه‌ورسم فارکس برای پول‌دار کردن شما

شاید شما یکی از افراد کارکشته در این حوزه باشید یا این نخستین باری است که اسم فارکس را می‌شنوید. در اینجا لازم می‌دانیم که بررسی و معرفی مختصری از این بازار را به شما ارائه دهیم. در یک‌کلام می‌توان گفت فارکس نیز نوعی بازار ارزی آنلاین است که بسیاری از ارزهای رایج در آن معامله می‌شوند.

این بازار ارزی جهانی فرصتی را در اختیار تریدرها یا معامله‌گرهای حرفه‌ای قرار می‌دهد که با بررسی و مقایسه‌های تخصصی ارزها و تخمین سود یا زیان آن‌ها به درآمدهای سرشاری دست یابند.

اگر بخواهیم با یک مثال ساده این بازار را شفاف کنیم؛ باید شرایط حقیقی مالی کشورها را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال گردشگران خارجی هنگام سفر به ایران و تبدیل دلار آمریکا به ریال به سود بسیاری دست می‌یابند و امکان صرف حداقل هزینه و بیشترین امکانات را خواهند داشت؛ چراکه تفاوت ارزش این دو ارز رایج قابل‌ملاحظه است!

کسب درآمد دلاری از فارکس؛ یک تیر و دو نشان!

شاید هیچ کجای دنیا به‌اندازه ایران کسب درآمد آن‌هم به‌صورت دلار اهمیت زیادی نداشته باشد. از آنجایی‌که متأسفانه ارزش واحد پول ایران طی سال‌های اخیر کاهش یافته است، بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند که پول خود را به روشی مطمئن و دلاری حفظ کنند و چه راهی مطمئن‌تر از دلار آمریکا؟

مزایای بسیاری برای کسب درآمد دلاری از این بازار بزرگ وجود دارد که از جمله آن می‌توان به همیشگی بودن آن اشاره کرد. هر بازاری ساعت شروع و پایانی دارد؛ به‌جز فارکس! البته به جز روزهای شنبه و یکشنبه که در بیشتر کشورهای جهان تعطیل است؛ شما امکان هرگونه مبادله و تجارتی در این بازار را به‌صورت 24ساعته خواهید داشت.

فارکس

اگر راه دیگری را برای کسب درآمد دلاری انتخاب می‌کردید، قطعا به ابزار و امکانات بسیاری نیاز داشتید؛ اما فارکس کسب‌وکار و درآمد شما را تنها با یک لپ‌تاپ پیش خواهد برد؛ بنابراین می‌توان گفت این بازار مزایای بسیاری را در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه قرار داده است.

یکی از نکات روشن و جذاب در خصوص فعالیت در فارکس آن است که شما امکان کسب درآمد از این بازار را به‌صورت ارزهای رایج خواهید داشت؛ اما چگونه؟

برای این کار تنها کافی است یک دستورالعمل با حاشیه اطمینان بالا را پیگیری کنید که در ادامه آن را در اختیار شما قرار داده‌‌ایم.

در کسب اطلاعات حریص باشید

تلاش کنید که خود را به شبکه‌های اطلاع‌رسانی مطمئن و موثقی مرتبط کنید و خود را در مسیر اطلاعات به‌روز این بازار و حواشی آن قرار دهید؛

از زیر سنگ هم شده، یک بروکر مطمئن پیدا کن!

برای انجام مراحل بعدی کار لازم است که با یک بروکر درست‌وحسابی کار کنید که در وهله اول مطمئن باشد و سپس بسیار پرقدرت و حرفه‌ای عمل کند. گوشتان را تیز کنید و فریب تبلیغات پر زرق‌وبرق و وعده‌های پول‌دار شدن را نخورید. با اطلاعاتی که از مراحل قبل کسب کردید، تلاش کنید بروکری را بیابید که به شما وعده‌های عملی و قابل تحقق می‌دهد.

نکته!

اگر می‌خواهید گرفتار شیادان و افراد طماع در این مسیر شوید، دقت داشته باشید که به مراجع مطمئن و با سابقه‌ای که سال‌ها در این حوزه فعالیت می‌کنند اعتماد کنید. به‌عنوان مثال مرجعی همچون ایران بروکر با وجود یک سابقه روشن و شفاف و جلب اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذاران و تریدرهای حرفه‌ای در فارکس یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

بهتر است در تمرین شکست بخورید!

البته که کسی دوست ندارد شکست را تجربه کند؛ اما زمانی که بحث از پول‌های هنگفت و بسیاری به میان می‌آید بهتر است قبل از هر اقدام عملی، بارهاوبارها معامله‌کردن را در یک فضای شبیه‌سازی‌شده تمرین کرده باشید. با انتخاب یک بروکر حرفه‌ای امکان استفاده از حساب دمو را خواهید داشت که به شما امکان دستیابی به تجارب عملی اما بدون ازدست‌رفتن سرمایه را خواهد داد.

لاک‌پشت پول‌دار بهتر از خرگوش ورشکسته

حتما مثال خرگوش و لاک‌پشت را بارها شنیده‌اید و می‌دانید که حرکت آهسته و پیوسته و دستیابی به سودهای کمتر اگرچه جذاب نیست، اما مطمئن است! با سرمایه‌گذاری کم شروع کنید و با کسب تجربه و دستیابی به تکنیک‌های بیشتر به‌مرور زمان میزان این سرمایه را افزایش دهید. فراموش نکنید دیر پول‌دار شدن بهتر از هیچ‌وقت پول‌دار نشدن است.

با این نکات در انتخاب بروکر سردرگم نشوید!

در گام نخست شما باید بدانید که هدف فعالیت شما در فارکس چیست؛ سپس درمی‌یابید که کدام بروکر برای مقصود شما مناسب‌تر است؟!

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، نحوه فعالیت‌های مالی با این بروکرهاست. درواقع شما باید هنگام واریز و برداشت بسیار راحت باشید؛ این مسئله مخصوصا برای ایرانیان که با تحریم‌های مالی و اقتصادی بسیاری روبه‌رو هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ بنابراین دقت داشته باشید که بروکر موردنظر حتما دارای امکان واریز و برداشت به‌صورت ریال نیز باشد.

از چاله به چاه نیفتید؛ ریسک‌های فارکس!

هر نوع سرمایه‌گذاری با خطرات و چالش‌های کوچک و بزرگی دست‌به‌گریبان است و درواقع شما نمی‌توانید بدون آنکه متوجه خطری باشید، به سود بزرگی دست یابید. البته با دستیابی به دانش، مهارت و تجربه کافی در هر روش سرمایه‌گذاری این امکان را خواهید داشت که این خطرات را به حداقل ممکن برسانید؛ بنابراین اگر بدون دانش و تجربه کافی پا به این عرصه گذاشته‌اید، بهتر است از خطراتی که شما را تهدید می‌کند نیز آگاه باشید.

از دیگر خطرات معاملاتی در فارکس باید به دام فریبکارانی اشاره کرد که از پتانسیل موجود در این بازار برای فریب افراد غیرحرفه‌ای و غیرمتخصص استفاده می‌کنند. این افراد وعده‌های غیرواقعی و سودهای تخیلی را با شما مطرح خواهند کرد.

البته نگران نباشید؛ بیشتر این خطرات ناشی از عدم آگاهی و آموزش نامناسب است. بهترین راهکار پیش از ورود به فارکس آن است که تمام جوانب این بازار را بسنجید و اطلاعات بسیاری در خصوص آن کسب کنید. ایران بروکر از جمله سایت‌های حرفه‌ای در این حوزه است که با عرضه آموزش‌های تخصصی شما را در این سرمایه‌گذاری همراهی خواهد کرد.

فارکس

از طرفی شما به منبع مناسبی از بهترین بروکرها دست یافته‌اید. این وب‌سایت با عرضه یک مقایسه کامل بین بروکرها کار را برای انتخاب شما آسان کرده است. صفر تا صد کار با فارکس را می‌آموزید؛ به مقالات تخصصی در این حوزه دسترسی دارید و با خرید یک بروکر حرفه‌ای به کسب سودهای سرشار از این بازار می‌پردازید. چه چیزی از این بهتر؟ برای دسترسی به این وب‌سایت همین حالا به ایران بروکر مراجعه کنید.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز