اخذ اقامت کانادا، اروپا، قطر از طریق خرید ملک برای ایرانیان

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۶۸۶۰
اخذ اقامت کانادا، اروپا، قطر از طریق خرید ملک برای ایرانیان
مهاجرت از طریق خرید ملک از آن دست روشهایی است که حسابی به مزاقتان خوش خواهد آمد! چون نه تنها یک سرمایه گذاری از همه نظر موفق است که یک راه سریع و بی دردسر برای اخذ اقامت هر کشوری است.

به گزارش برنا، مهاجرت از طریق خرید ملک از آن دست روشهایی است که حسابی به مزاقتان خوش خواهد آمد! چون نه تنها یک سرمایه گذاری از همه نظر موفق است که یک راه سریع و بی دردسر برای اخذ اقامت هر کشوری است.

البته اگر این مطالب را از فردی غیر متخصص شنیدید، نشنیده بگیرید.

 خرید ملک یک عمل حقوقی است نگذارید فردی با پس زمینه ی غیر حقوقی شما را ترغیب به انجام کاری کند یا شاید هم بخواهد بازدارد، اگر فکرمیکنید اقامت یکی از کشورهای بالا را میخواهید و نقدینگی لازم را دارید با مشاورین ما در ویزا آتلانتیس تماس بگیرید تا شما را در جریان تمام چیزهایی که واقعا درباره ی اخذ اقامت کشورها با خرید ملک نیاز دارید بگذاریم.

اما بد نیست کمی دور جهان بچرخیم و به شما بگوییم مهاجرت از طریق ملک دقیقا چطوری است؟

اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک

اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک یکی ازآن روش های ساده و سریع مهاجرت به اروپاست و تنها چیزی که در این میان باید به آن توجه کنید این است که منجر به اقامت خواهد شد یا خیر؟

در خصوص اروپا باید بگیم " البته که میشود "

اما چرا اروپا؟ چه مزیتی درباره ی این قاره متقاضیان را به کسب اقامت اروپا از طریق خرید ملک ترغیب میکند؟

1.هزینه پایین خریداری ملک دراروپا

2.رشد صعودی قیمت ملک در دهه ی اخیر و پیش بینی ادامه ی این روند

3. امکان اجاره  و فروش ملک خریداری شده

4. حق زندگی، کار و تحصیل برای همسر و فرزند

تنها شرط لازم بغیرازبرخورداری از یک سری شروط عمومی ، داشتن تمکن مالی کافیست، البته داشتن وکیل مهاجرت به شدت توصیه میشود چون اقامت شما تا قبل از خرید ملک در این کشور به شکل توریستی است و عمل خرید مال غیرمنقول یا هرنوع سرمایه گذاری رو براتون غیر ممکن میکنه.

هزینه خرید ملک در اروپا از 150 هزار یورو شروع  و تا 500 هزار یورو به بالا ادامه میابد، تنها درازای همین مبلغ شما اقامت اروپا را کسب خواهید.

بهترین و ارزانترین کشورهای اروپایی برای کسب اقامت اروپا از طریق خرید ملک درحال حاضر کشورهای اسپانیا، پرتغال , یونان , قبرس وبلغارستان...هستند.

 اقامت کانادا از طریق خرید ملک

هر فردی میتواند در کانادا اقدام به خرید خانه کند اما باید بدانید که برخلاف اروپا، اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک ممکن نیست.

معمولا خرید ملک در کانادا برای افرادی که درآن ساکن هستند و یا افرادی که میخواهند از این طریق در کانادا سرمایه گذاری کنند انتخاب خوب و به صرفه ای است، با قیمت اجاره ی مسکن در این کشور خرید خانه ایده ی بسیاری بهتری است از طرفی خرید ملک به قصد سرمایه گذاری هم راهی است که شما از امنیت سرمایه خود مطمئن شوید حتی زمانی ممکن است قصد فرستادن فرزند خود جهت تحصیل در این کشور را دارید در این حالت خرید خانه برای سکونت دادن فرزندتان ایده ی بهتری تا پرداخت اجاره ی ماهانه ی اوست.

اقامت قطر از طریق خرید ملک

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید خرید ملک در قطر هم درواقع نوعی سرمایه گذاری بحساب می آید و بازار داغی هم دارد چون راه های زیادی برای مهاجرت به قطر وجود ندارد واینجاست که دوباره گوشزد میکنیم، دفاتر زیادی وجود ندارند که بطور حرفه ای بر روی اقامت قطر از طریق خرید ملک و بطور کلی هر نوع اقامت دیگری کار کند اگرهم باشند عده ی حتی کمتری دارای کارگذار در این کشورند.

مجموعه ی ما در ویزا آتلانتیس دارای یک تیم تخصصی در زمینه ی اخذ اقامت قطر از طریق خرید ملک و مهاجرت کاری به قطر دارد بعلاوه ی داشتن کارگذار در این کشور.

شما میتوانید با سرمایه‌ گذاری ۲۰۰ هزار دلاری در بازار املاک این کشوراز اقامت موقت و با خرید ۱ میلیون دلاری از مزیت دریافت اقامت دائم این کشور برای خود و خانوادهتون بهره مند شید.

در آخر

نقشه ی جهان در دستهای شماست، مقصد را انتخاب کنید، بقیه ی ماجرا را به ما بسپارید.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز