دانلود سریال گیسو قسمت هشتم + لینک پخش آنلاین

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۸۳۷۳
دانلود سریال گیسو قسمت هشتم + لینک پخش آنلاین
قسمت هشتم سریال گیسو (عاشقانه 2) آماده پخش و دانلود شده است. دانلود قسمت 8 سریال گیسو، قسمت 16 ملکه گدایان، قسمت 13 سریال سیاوش، قسمت دهم میخواهم زنده بمانم و قسمت ششم سریال دراکولا، همه و همه در این مقاله. با کول دانلود همیشه به روز باشید. لذت تماشای آثار روز و سریال های جذاب نمایش خانگی.

به گزارش برنا به نقل از وبسایت کول دانلود  Cooldl.Netفصل دوم عاشقانه (با نام فرعی گیسو) به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور انبوهی از سوپراستارهای مشهور و نامی سینمای ایران از جمله ساره بیات، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، حسین یاری، هانیه توسلی، بهاره رهنما، مسعود رایگان، شمسی فضل‌ الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی ‌‌نسب، آزاده ریاضی، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی و همچنین بازیگر زن ایتالیایی جولیا پانلی تولید و آغاز به پخش شده است.

حال قسمت هشتم سریال گیسو روز چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 در سایت کول دانلود پخش و توزیع خواهد شد که شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید تا علاوه بر دانلود آن، به لینک پخش آنلاین آن نیز دست یابید.

جهت دانلود قسمت 8 هشتم سریال گیسو (عاشقانه 2) و همچنین همه قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال گیسو قسمت هشتم

در قسمت های پیشین گیسو چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت های گذشته گیسو با رو شدن پرونده فسادآمیز حاج یونس و از طرفی تهدیدهای باند مافیایی که با آن ها در تماس بود، پیگیری شد. سپس با دستگیری پسرش حلقه محاصره تنگ تر شد. از سویی خود حاج یونس نیز در پی زیر نظر بودن و خطراتی که متوجهش بود، مکان زندگیش را عوض می کند. در قمست قبل نیز شاهد دستگیری رضا به وسیله اشخاص نامعلومی بودیم که گره های داستان را پیچیده تر از پیش می کرد. سهیل و پیمان نیز که درگیر پروژه کاری جدیدی شده اند و در هتل کتی مستقر شده اند، با پول هایی که رضا به دست آورده بود نیز ممکن است که در قسمت های آینده به خطر بیفتند. برای تماشای ادامه ماجراهای سریال گیسو باید به تماشای این قسمت نشست.

سریال  ملکه گدایان

ملکه گدایان از جمله سریال های محبوب این روزهای شبکه نمایش خانگی است که با رسیدن به قسمت های حساس خود توانسته است که در یکی دو هفته اخیر مخاطبین جدید بسیاری بر بینندگان پیشین خود اضافه کند و به این ترتیب این سریال مخصوصا در یک هفته اخیر به نسبت گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده چند ماهی است که در سایت کول دانلود باشیم.

حال قسمت 16 سریال ملکه گدایان روز چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 در سایت کول دانلود پخش و توزیع می شود که شما می توانید با کلیک بر لینکی که در ادامه می آید به این سریال جذاب و تماشایی دسترسی داشته باشید.

جهت دانلود قسمت 16 شانزدهم سریال ملکه گدایان و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال ملکه گدایان قسمت 16

در قسمت های قبلی ملکه گدایان چه اتفاقاتی رخ داد؟

در یکی دو قسمت اخیر ملکه گدایان سرانجام همه معادلات حل شد. این که چه کسی ملکه است و چگونه این تشکیلات را راه انداخته بود. رابطه و هویت البرز با خورشید و خسرو و بسیاری علامت سوال های مخاطب که در قسمت های پیشین بسیار گنگ مانده بودند. حال در قسمت 15 سریال ملکه گدایان به بخش های حساس و سرنوشت ساز آن رسیده ایم. درباره فصل دوم سریال هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده و این احتمال وجود دارد که با وجود ادامه پاندمی کرونا، ملکه گدایان در یک فصل پرونده اش بسته شود.

سریال سیاوش

سریال سیاوش به نویسندگی پویا سعیدی ، تهیه کنندگی مهدی یاری و کارگردانی سروش محمدزاده از جمله پدیده های امسال بود. به این دلیل که کسی فکرش را نمی کرد که این سریال تا این حد دیده شود. سیاوش در هفته های اخیر اوج گیری بسیاری داشته و مخاطبین خود را چند برابر کرده است و اکنون به قسمت 13 سیزدهم خود رسیده است.

جهت دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال سیاوش و همچنین دانلود سایر قسمت های این سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال سیاوش قسمت 13

در سریال سیاوش ترلان پروانه , رضا کیانیان , مجید صالحی , میلاد کی مرام ، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان سیاوش آمده است که حاضری برای حمایت از خانواده ‌ات چی کار کنی؟ اگه مجبور بشی دیگه عضوی از خانواده هم نباشی، کار درست رو انجام میدی یا منتظر میشی که نابود بشن؟

سریال میخواهم زنده بمانم

سریال میخواهم زنده بمانم یک سریال بسیار خوش ساخت و تماشایی می باشد که در دهه 60 خورشیدی روایت می شود. می خواهم زنده بمانم اتفاقا در هفته گذشته جهش بالایی داشت و به دلیل به اوج رسیدن داستان و فضای قصه توانست که علاقمندان جدیدی را به خود اضافه کند. این افزایش چشمگیر مخاطبین میخواهم زنده بمانم در حدی بود که در حال حاضر بیشتر نرخ دانلود در بین سریال های در حال پخش را پس از گیسو به خود اختصاص داده است. تماشای این سریال را توصیه اکید داریم به شما کاربران گرامی. قطعا از دیدن این سریال پشیمان نخواهید شد.

جهت دانلود قسمت دهم 10 سریال میخواهم زنده بمانم و همچنین سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود میخواهم زنده بمانم قسمت دهم

در قسمت های پیشین سریال می خواهم زنده بمانم چه اتفاقاتی رخ داد؟

میخواهم زنده بمانم در قسمت های گذشته روایتی تراژیک را به دنبال داشت. هما در پی حکم اعدام پیش روی پدرش که مشخص نیست آیا واقعا گناهکار بوده است یا این که برایش پاپوش دوخته اند، دست به هر کاری می زند تا بتواند او را نجات دهد. امیر شایگان تنها فردی است که با توجه به نفوذ و قدرت بسیار بالایی که دارد می تواند این کار را انجام دهد. ولی شرط کمک به پرونده را در این ابراز می کند که هما باید با او ازدواج کند. حال آن که هما چندین سال است که دلبسته و عاشق نادر است. آیا حاضری برای عشق، از عشقت بگذری؟ هما سرانجام پا روی دل گذاشته و به عقد شایگان در می آید و داستانی تراژیک رقم می خورد. در ادامه ولی...

سریال دراکولا

سریال دراکولا که در واقع فصل دوم هیولا می باشد به نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری از نوروز 1400 آغاز به پخش کرد. این سریال که در ژانر طنز و کمدی تولید شده است، سه شنبه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

جهت دانلود قسمت 6 ششم سریال دراکولا به همراه سایر قسمت های آن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال دراکولا قسمت ششم

در قسمت های گذشته دراکولا چه خبر؟

کامران کامروا (مهران مدیری) که به تازگی ازدواج کرده در مراسم جشن تولدی که مهر افسون (ویشکاه آسایش) برایش تدارک دیده است سوار هلی کوپتر می شود ولی در حین پرواز دچار سقوط  می شود و وی فوت می کند. فردای این روز که مراسم عزاداری کامروا نیز بوده است سحرآمیز به ترکیه می رود و در آن جا مادرش بهش خبر می دهد. در این بین همسر کامروا به همراه وکیل مخصوص خانوادگی شان به آگاهی می روند. در این بین پسر کامروا یعنی هوشمند (نیما شعبانخانی) که سایت بت (شرط بندی) زده بوده، دستگیر شده و به ایران دیپورت می شود. پیج اینستاگرام وی در پی این حاشیه سازی های به وجود آمده بسیار بزرگ شده و فالورهای زیادی جذب می کند.

منبع: رسانه اینترنتی کول دانلود

نظر شما
پرونده ویژه