آموزش آیلتس

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۹۱۹۶
آموزش آیلتس
این مقاله به قلم تیم آموزشی آکادمی زبان اکسیر به تحریر درآمده و ما، با هدف روشن گری تلاش کردیم تجربه چندین ساله مان را با شما به صورت یک گزارش به اشتراک بگذاریم تا شاید ازین به بعد کمتر شاهد این اشتباهات فاحش باشیم. اگر نیاز به آموزش آیلتس دارید، قطعا بهترین کار این است که به خانواده بزرگ آکادمی اکسیر بپیوندید.

به گزارش برنا، شاید شما هم به فکر کیفیت بهتری برای زندگی تان هستید. یکی از قدم هایی که بعضی ها تصمیم می گیرند بردارند تا تجربه ی متفاوتی از زندگی داشته باشند، مهاجرت به کشوری مهاجرپذیر با استانداردهای بالاتر است. اما پروسه مهاجرت، درست هفت خان رستم است و خان اول، شرکت در آزمون آیلتس می باشد. هرکس این قورباغه را قورت دهد، بقیه مراحل را هم راحت پشت سر می گذارد. آماده اید قورتش بدهید؟

چرا IELTS برای ما ایرانی ها دشوار است؟

سیستم آموزشی ما هم در مدارس و هم در دانشگاه ها بر پایه ی حفظیات تئوری ها بوده و کاملا از ایجاد مهارت های کاربردی و عملی فاصله دارد. یک فارق التحصیل دیپلمه با معدل 19، نمی تواند یک سخنرانی 2 دقیقه ای به انگلیسی، عربی و یا حتی فارسی داشته باشد! و یا اگر بخواهیم یک انشا بنویسد، وضعیت انشای فارسی هم مناسب نیست چه برسد به زبان های دیگر.

این درحالیست که شرکت در آزمون آیلتس، نه تنها نیازمند دانش است، بلکه آن چه که مستقیما در متقاضی ارزیابی می شود، مهارت های ارتباطی ایشان است.

دانش آموزان و دانشجویان ایرانی پیشینه مهارتی ندارند، و وقتی با IELTS رو به رو می شوند، در ابتدا دنبال حفظ کردن قالب ها، کلمات، گرامر ها و جملات هستند ولی پس از مدتی می فهمند که راهش این نبوده و با میان بر به جایی نمی رسند، و در مرحله آخر، بالاخره با رُخ واقعی و ماه آیلتس آشنا شده و بسته به تصمیمی که می گیرند، که اصل گرا شوند یا خیر، نمره متناسب را خواهند گرفت. چاقو و چنگالتان را برای آموزش آیلتس بیاورید. اکسیر چراغ راهتان است.

برای آمادگی آیلتس چه لازم داریم؟

تجربیات و پژوهش های ما در آکادمی زبان اکسیر می گوید باید در چهار حوزه زیر فعالیت آموزشی انجام بدهید.

یک) دانش زبان عمومی و مهارت هایش

گرامر، لغات و تلفظ انگلیسی بعلاوه هر چهار مهارت ارتباطی زبان یعنی مهارت های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن را نیاز دارید. زبان عمومی خود را تقویت کنید. برای نمره 5.5، نیاز به سطح B1، و برای نمره 7.5 نیاز به B2 طبق مرجع چهارچوب مشترک اروپایی (CEFR) است.

دو) شناخت، استراتژی ها و تکنیک های آیلتس

برای هر مهارت ارتباطی چندین استراتژی وجود دارد اما برای هر فرد استراتژی های خاصی قطعا بهتر است. پس از یادگیری استراتژی ها و تمرین فراوان، بالاخره هر فرد می تواند سبک و سیاق خود را یافته و بهترین نتیجه را در آزمونش بگیرد. این ها فرمول های کنکوری نیست. داستان متفاوت است.

سه) اطلاعات عمومی، بیشتر در فضای آکادمیک

حتی اگر در فارسی هم سوالاتی از شما پرسیده شود، یا متنی علمی به شما داده شود شاید نتوانید عکس العمل خوبی نشان دهید. آزمون آیلتس آزمون آکادمیک و اطلاعات عمومی است. باید ایده های آیلتس را مطالعه کنید.

چهار) هوش هیجانی  (EQ)

بدون هوش هیجانی و مدیریت عواطف و احساسات هیچ کدام از مواردی که گفته شد ارزشی ندارند. هرچقدر که زبانتان خوب باشد، IELTS را بشناسید، اطلاعات عمومی و استراتژی های فوق العاده داشته باشید، بدون مدیریت درست آزمون، موفقیتی را که شایسته آن هستید کسب نخواهید کرد.

تصور کنید که بقل دستی شما آبریزش بینی دارد و دائما صدایی حواس پرت کن ایجاد می کند، هوا سرد است، هدفون شما چند ثانیه ای قطع شده و هیچ مسئولی پاسخگو نیست، دسته صندلی تان راست است و شما چپ دست، و هزار مساله دیگر که باعث عصبی شدن شما می شود. فقط کافیست کمی بر خود مسلط نباشید و عصبانی شوید. آزمون را از دست داده اید!

خیلی مهم! آیلتس آزمایشی قبل آزمون اصلی!

یکی از کارهایی که باید در پروسه کلاس آیلتس انجام دهید، شرکت در چند مرحله آزمون ماک آیلتس قبل از آزمون اصلی است. هرچقدر هم آماده باشید، فقط می توان از روی نتیجه ی ازمون ماک ایلتس شما گفت که آیا الان برای شرکت در آزمون اصلی آماده هستید یا خیر.

نمی توانید کلاس بروید؟

دوره های آفلاین آکادمی اکسیر قطعا پاسخگوی نیازهای شماست. در هرزمان و هرمکانی که هستید، آزادانه به محتوای اکسیر آیلتس دست پیدا کرده و لذت ببرید. توضیحات بیشتر را در پکیج آیلتس آکادمی اکسیر ببینید.

آموزش آیلتس + آکادمی زبان اکسیر

نیاز به مشاوره درست و اصولی دارید؟

شاید اکسیر تنها مرکزی باشد که با ترکیب چندین عنصر، کیفیت آموزش را پس از دهه ها در ایران بالا برد. وقتی صداقت، کیفیت، هنر، عشق و آموزش کنار یکدیگر آمدند، آکادمی زبان اکسیر متولد شد. بعد از سال ها فعالیت آموزشی به دنبال یوتوپیای حرفه ای آموزش زبان در ایران، و قطعا پیدا نکردنش، سجاد حسینی و محمود مهرعلیان تصمیم گرفتند آن را بسازند.

نتیجه جریان آن تفکر آرمان گرایانه، امروز در حال خدمت به جامعه یِ نیازمندِ آموزش سیستماتیک و با کیفیت زبان است.

سخن آخر

این مقاله به قلم تیم آموزشی آکادمی زبان اکسیر به تحریر درآمده و ما، با هدف روشن گری تلاش کردیم تجربه چندین ساله مان را با شما به صورت یک گزارش به اشتراک بگذاریم تا شاید ازین به بعد کمتر شاهد این اشتباهات فاحش باشیم. اگر نیاز به آیلتس دارید، قطعا بهترین کار این است که به خانواده بزرگ آکادمی اکسیر ❤ بپیوندید.

برای دریافت مشاوره، تعیین سطح آنلاین، برنامه و راهنمایی، می توانید با آکادمی زبان اکسیر در تماس باشید:

ExirAcademy.Org

با لبخند انتخاب می شویم؛ با عشق میزبانتانیم. 

آموزش آیلتس + آکادمی زبان اکسیر

ExirAcademy.org

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز