خدمات تعمیرات یخچال مجاز تعمیرگاه را بیشتر بشناسید

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۹۴۳۲
خدمات تعمیرات یخچال مجاز تعمیرگاه را بیشتر بشناسید
در این مطلب قصد داریم شما را با خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید مرکز تعمیرات لوازم خانگی مجاز تعمیرگاه آشنا کنیم و به بررسی ویژگی های این تعمیرگاه تخصصی یخچال بپردازیم.

به گزارش برنا، این اهمیت ندارد که یخچال شما از چه مدلی است و از کجا آن را خریداری نموده اید. هنگامی که نقصی در کارکرد آن ایجاد شد با آسودگی خیال  با یک مرکز مجاز تعمیرات یخچال یا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ارتباط برقرار کنید و ایراد خود را در رابطه با یخچال خود با آن ها در میان بگذارید. در این نوشتار قصد داریم شما را با مرکز تعمیرات لوازم خانگی مجاز تعمیرگاه آشنا کنیم. علاوه بر اینکه به امتیازات این مرکز برای تعمیر یخچال شما اشاره می کنیم. درادامه شما را با ایراداتی که احتمال دارد یخچال شما دچار آن شود و دستگاه شما را با مشکل مواجه کند، آشنا می کنیم. شما با توجه به موارد گفته شده این امکان را دارید که ایرادات دستگاه خود را گزارش کرده و برای رفع عیب یخچال شما، کادر فنی حرفه ای به منزل و مکان مورد نظر شما اعزام می گردند.

ویژگی های مرکز تعمیرات یخچال مجاز تعمیرگاه

شما این امکان را دارید که در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام هفته برای رفع عیب یخچال خود با این مرکز تعمیرات ارتباط برقرار کنید و تعمیر دستگاه خود را پیگیری نمایید. کادر پشتیبانی مرکز تعمیراتی مجاز تعمیرگاه، از افراد زبده و کاربلد تشکیل شده است که با اولین تماس در محل شما حضور پیدا کرده و اقدام به بررسی و رفع عیب اساسی دستگاه شما خواهند کرد. اگر امکان تعمیر دستگاه شما در محل وجود داشته باشد که در همان محل دستگاه شما عیب یابی و تعمیر خواهد شد در غیر این صورت، برای بررسی بیشتر و تعمیرات تخصصی تر دستگاه شما به تعمیرگاه مجاز انتقال داده شده و در آنجا فعالیت های کارشناسی تر برای رفع عیب یخچال شما صورت خواهد گرفت و پس از آن دستگاه به محل شما با کمال دقت ارسال خواهد شد.

  • اگر شما قصد داشته باشید که دستگاهتان را از این تعمیرگاه به آن تعمیرگاه برای رفع نقص ببرید، هم باعث خستگی شما می شود و هم زمان زیادی از شما تلف می شود. این مجموعه تعمیرات یخچال، برای رفع این دغدغه شما، مسئولیت حمل و نقل دستگاه شما را به عهده می گیرد تا شما با خیال راحت نسبت به تعمیر دستگاه خود مبادرت کنید.
  • یکی از دغدغه های دیگر خانواده ها برای تعمیرات لوازم خانگی خود در محل، عدم اطمینان به تعمیرکاران غیرمجاز و عدم امنیت و اطمینان خاطر نسبت به ورود افراد غیرصالح به محل زندگی خود است. مجموعه مجاز تعمیرگاه با دارا بودن مجوزهای لازم، این معضل را نیز برای شما برطرف کرده است
  • از دیگر دغدغه های مشتریان گرامی، وجود مراکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی است که رفع عیب دستگاه شما را ضمانت کند و در صورت برجا بودن مشکل نسبت به رفع مجدد آن اقدام کند. مرکز تعمیراتی مجاز ما از جمله مراکز تعمیرگاهی است که به مدت 365 روز رفع عیوب و اعمال تعمیراتی خود را تضمین می کند و در صورت برجا بودن نقص دستگاه، نسبت به تعمیر مجدد دستگاه شما اقدام خواهد کرد.
  • تمام سعی مرکز ما این است تا جایی که ممکن است از انجام تعویض قطعات دستگاه شما جهت صرفه جویی در هزینه های شما، جلوگیری کند ولی اگر هم نیاز به تعویض قطعات دستگاه شد، تعویض قطعات دستگاه شما را با لوازم و قطعات صد در صد اصل که دارای ضمانتنامه است، انجام خواهد داد.
  • مرکز مجاز تعمیرگاه مفتخر است که در سراسر تهران شعبات مجهز و فعالی را داراست و با توجه به محل زندگی شما، کادر مجرب خود را برای رفع عیب دستگاه شما به محل مورد نظر شما در کم ترین زمان ممکن اعزام خواهد کرد
  • اگر محل زندگی و کار شما خارج از شهر تهران است، شما می توانید از مشاوره های تخصصی مجموعه ما در زمینه تعمیرات یخچال خود بهره مند شوید.

تعمیرات یخچال مجاز تعمیرگاه

مشکلات معمول در تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید

در صورت عدم مراقبت درست و استفاده ناصحیح از لوازم و وسایل زندگی، این لوازم دچار ایراد و نقص می شوند در بیشتر موارد و بیشتر تماس های که جهت تعمیرات یخچال با مراکز تعمیراتی گرفته می شود یک سری ایرادات بین همه این تماس ها مشترک است. سعی کنید برای رفع عیب دستگاه خود از یک مرکز مجاز تعمیرات راهنمایی و کمک بخواهید. زیرا فناوری به کار رفته در تولید یخچال، نسبتا جدید و به روز است و تعمیرکاران این دستگاه ها باید مجهز به دانش فنی مربوط به تعمیر این دستگاه ها باشند. در ادامه ما فهرستی از نقایص رایج که کادر فنی ما در مواقع رفع عیب یخچال فریزر و ساید بای ساید با آن سر و کار دارند برای شما آماده کرده ایم.

  • ایجاد برفک در یخچال از نوع فراست
  • افتادگی و لق شدگی درب یخچال
  • ایجاد سر و صداهای مختلف توسط یخچال
  • تجمیع آب در کف یخچال
  • سرد نشدن داخل یخچال
  • کارکردن بی وقفه یخچال
  • خاموش شدن چند باره یخچال
  • کار کردن مداوم یخچال
  • روشن نشدن دستگاه

چه وقت برای رفع عیب و تعمیر یخچال اقدام کنیم؟

  • اگر احیانا از دستگاه خود صدای عجیبی به گوشتان رسید، اگر دستگاه به صورت یکسره و بی وقفه کار کرد، باید آگاه باشید که دستگاه شما دچار ایراد شده است.  اگر داخل یخچال آن چنان که باید سرد نیست و غذا و محتویات یخچال سرد نمی شود، یخچال دچار عیب افت برودت شده و باید برای رفع عیب آن اقدام کنید.
  • اگر بخش کندانسور یخچال دچار یخ زدگی و برفک شد و برعکس مورد بالا درون دستگاه پر از برفک شد، باید برای تنظیم مجدد دستگاه با مراکز مجاز تعمیرات تماس بگیرید
  • اگر در کف یخچال یا بخش جا میوه ای آب جمع شد برای رفع ایراد وارده به دستگاه از تعمیرکاران مجرب راهنمایی بگیرید
  • هنگامی که با لمس بدنه دستگاه دچار برق گرفتگی شدید و یا مشاهده کردید یخچال شما گرم شده و یا یخچال بعد از اتصال به برق، روشن نشد باید در جریان باشید که دستگاه شما دچار نقص در عملکرد شده است.

پس از بررسی همه این موارد، برخی از یخچال ها در قسمت نمایشگر خود کدهایی را به نمایش می گذارند که به شما این امکان را می دهد که ایراد یخچال را متوجه بشوید،  و از این طریق به مراکز تعمیراتی این ایرادات را جهت رفع گزارش دهید.

هزینه سرویس و رفع عیب یخچال فریزر و ساید بای ساید

در صورتی که هر ایراد و نقصی برای وسیله برقی شما ایجاد شد به خاطر نگرانی از هزینه تعمیرات، دستگاه را بدون عیب یابی، به حال خود رها نکنید. با یکی از مراکز مجاز تعمیرات یخچال یا لوازم خانگی یا نمایندگی های مجاز تعمیرگاهی ارتباط بگیرید و ایراد دستگاه خود را گزارش کنید، و از هزینه تعمیرات آن آگاه شوید. مرکز تعمیرات یخچال مجاز تعمیرگاه (https://mojaztamirgah.com/)، تمام سعی خود را می کنند که جهت صرفه جویی در هزینه های شما دستگاه شما را بدون تعویض قطعه، تعمیر نمایند. و در صورت تعویض هم از قطعات اصل برای تعویض استفاده می کنند. قبل از هر اقدامی برای تعمیر دستگاه، می توانید از هزینه تقریبی تعمیر دستگاهتان آگاه شوید و سپس برای رفع عیب یخچال وارد عمل شوید. هزینه تعمیر و تعویض قطعه یخچال در مرکز مجاز تعمیرگاه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه خواهد بود.

نظر شما