با ایمن ترافیک کالا، در مسیر امنیت گام بردارید!

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۹۴۳۹
با ایمن ترافیک کالا، در مسیر امنیت گام بردارید!
زمانی که صحبت از کفش میشه ، شاید فقط یاد کفش ورزشی میوفتید اما در ایمن ترافیک کالا انواع جالب ولی ضروری به نام کفش ایمنی کار وجود داره که به راحتی از این فروشگاه آنلاین قابل تهیه هست. در این مطلب با ما همراه باشین تا بیشتر با این دسته‌بندی آشنا بشید.

به گزارش برنا، زمانی که صحبت از کفش میشه ، شاید فقط یاد کفش ورزشی میوفتید اما در ایمن ترافیک کالا انواع جالب ولی ضروری به نام کفش ایمنی کار وجود داره که به راحتی از این فروشگاه آنلاین قابل تهیه هست. در این مطلب با ما همراه باشین تا بیشتر با این دسته‌بندی آشنا بشید.

پژوهشگران بر این باور هستن که استفاده از کفش های نامناسب علاوه بر آسیب های جسمی غیر قابل جبران، بر اعصاب و روان و بازدهی افراد در محیط کار نیز اثر میذاره. به علاوه این که ، مهره های گردن و کمر نیز به دلیل ارتباط مستقیمی که با پا دارن، احتمال این که دچار آسیب های جدی بشن زیاد هست. انتخاب کفش مناسب می تونه از بروز ناراحتی های جدی و مهمی جلوگیری کند.

 همونطور که می‌دونید، در هر شغلی یک سری وسایل خاص مورد نیاز هست تا افراد به صورت ایمن و با راحتی هر چه تمام‌تر بتونن وظایف خودشون رو به سرانجام برسونن. این تجهیزات عبارتند از: دستکش کار ، کفش کار ، لباس کار ، عینک محافظ ، کلاه ایمنی و ..

کفش کار ایمنی ، به کفشی گفته می‌شه که دارای فاکتورها و مولفه های ایمنی و محافظتی بوده تا پای فرد را از هرگونه سوانح احتمالی در محیط کار و خطرات جانبی محافظت کنه.

ظاهر کفش های ایمنی ، تفاوت های اندکی با کفش های معمولی دارن ، ولی وزن بیشتری داشته و از جنس بهتری نسبت به آن ها برخوردار هستن. این کفش ها دارای مقاومت بسیار بیشتری بوده و در اجزای مختلف آن چندین لایه وجود داره که حفاظت پاها رو تامین می کنن.

معرفی انواع کفش ایمنی

کفش های کار ایمنی از نظر کاربرد و محیط هایی که در آن مورد استفاده قرار می گیرن به انواع مختلفی دسته بندی می‌شن که در ادامه به پر اهمیت‌ترین می‌پردازیم:

• کفش ایمنی پلاستیکی یا چکمه پلاستیکی که از صدمات شیمیایی جلوگیری می کنه.

• کفش ایمنی با کفه فلزی که در برابر سوراخ شدن مقاوم هست.

• کفش ایمنی با کف پایی مخصوص، از پنجه، قوزک و تمام قسمت های پا در موقع دویدن محافظت می کنه.

• کفش ایمنی پنجه فولادی، از پنجه‌ی پا در برابر فشار و ضربه مراقبت می کنه.

• کفش ایمنی از جنس بوتیل از پا در مقابل مواد خورنده مواظبت می کنه.

• کفش ایمنی از جنس پلاستیک سخت در مقابل جریان برق عایق هست.

شاید با کفش ایمنی کاترپیلار آشنا باشین چون این شرکت یکی از قدرتمندترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان کفش کار با حدود یک قرن سابقه تولید هست که انواع کفش ایمنی و کفش کارگری رو با توجه به نیاز مشاغل و طراحی کاملاً متناسب با پا تولید می‌کنه. علاوه بر کفش کاترپیلار ، کفش میلر و ایمنی کرافت هم دو از پیشنهادات متنوع فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا در زمینه تهیه کفش‌های ایمنی محسوب میشه که میتونید در برنامه انتخابیتون قرار بدین.

نمونه های داخلی و بسیار با کیفیت کفش‌های کار عبارتند از : کفش کار ارک ، کفش ایمنی ملی ، کفش ایمنی بهشتیان ، کفش ایمنی یحیی ، کفش ایمنی تبریز

لازم به ذکر هست که همه کفش های کار با ظاهر سفت و محکم لزوما ناراحت نیستن و کفش کار طبی هم در بازار موجود هست تا علاوه بر تامین امنیت ، حداکثر راحتی رو هم فراهم کنن.

ایمن ترافیک کالا + کفش کار

نحوه خرید بهترین کفش کار

بعد از کیفیت ، اولین چیزی که در خرید کفش کار مطرح و یا هر لباسی مطرحه قیمت آن هست. قطعا این موضوع هم در خرید کفش ایمنی بی تاثیر نیست. شاید در ذهن این طور به نظر برسه که حتما باید هزینه های زیادی رو برای این موضوع متحمل شد و خرید کفش کار ارزان مساوی هست با یک خرید بدون کیفیت و بی‌دوام!

اما باید بگیم که در واقعیت به این شکل نیست ، چون برای تمام ارائه دهندگان این محصول در زمینه فروش کفش ایمنی یک سری حداقل استاندارد های مناسب و کمک کننده در بهبود ایمنی کالاها وجود داره و این شما هستین که به عنوان خریدار ، متناسب با هدف و بودجه ای که دارین می‌تونید دست به انتخاب بزنید و در مسیر ایمنی گام بردارید.

امروزه کفش های ایمنی مختلف ایرانی و خارجی ردر بازار موجود هست که انواع ایرانی آن با حداکثر کیفیت در حال تولید شدن هستن و قابلیت رقابت با نمونه های خارجی وجود داره.

شما با ورود به فروشگاه ایمن ترافیک کالا ، علاوه بر مشاهده و بررسی دقیق  محصولات ، می تونید یک انتخاب با کیفیت در خرید کفش ایمنی رو به صورت آنلاین تجربه کنید.

ایمن ترافیک کالا + کفش کار

فروشگاه ایمن ترافیک کالا

محصولات ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما هست تا با خیال راحت بتونید تجربه یک خرید آنلاین لذت بخش رو از بین دسته‌بندی های متنوع این مجموعه داشته باشین.

این شرکت با مجموعه‌ کامل زیر در دسترس شماست: 

1. تجهیزات ترافیکی

(چراغ راهنمایی و رانندگی ، تابلوهای رانندگی ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، سرعت‌گیر و نیوجرسی و ...) 

2. تجهیزات ایمنی

(لباس و کفش ایمنی کار ، نوار خطر ، کلاه و دستکش ایمنی ، تجهیزات ایمنی در ارتفاع و ...)

3. تجهیزات پارکینگ

(رنگ پارکینگی و خط‌کشی پارکینگ ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، راهبند پارکینگ ، آینده محدب و سرعت‌گیر پارکینگی و ...)

4. مبلمان شهری

(ماکت و المان شهری ، نیمکت و کفپوش پارکی ، وسایل بازی پلی اتیلن و وسایل ورزشی پارکی و ...)

5. وسایل مهد کودک و خانه بازی

(کفپوش و دیوارپوش مهد کودک ، اسباب بازی فومی ، وسایل بازی بادی ، کلبه بازی ، لوازم ورزشی و تاب و سرسره)

ایمن ترافیک کالا بهترین انتخاب برای خرید تجهیزات ایمنی

نکته مهمی که باعث تمایز محصولات ایمن ترافیک کالا با سایر رقبا میشه ، امکان خرید اینترنتی همراه با ضمانت کالا هست و با اطمینان خاطر می‌تونید کالاهای مورد نظرتون رو انتخاب کنید درب منزل ، محل کار و یا کارگاهتون تحویل بگیرید.

این مجموعه به صورت مستقیم محصولات رو از تولیدکننده تهیه می‌کنه و به راحتی با مراجعه به سایت می‌تونید محصولات ایمن ترافیک کالا رو همراه با عکس و مشخصات فنی بررسی کنید و خیلی سریع می تونید خرید بهترین کفش ایمنی رو تجربه کنید.

گارانتی ایمن ترافیک کالا همواره با شما هست و در صورت بروز هرگونه مشکل فقط کافیه با شماره های : 91090944 - 021 | 66759673 - 021 ، 09212252150 یا آدرس سایت (imentraffic.ir) در ارتباط باشید.

نظر شما