ساندویچ پانل در افغانستان

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۹۵۲۰
ساندویچ پانل در افغانستان
جهت خرید ساندویچ پانل در افغانستان با بهترین قیمت و دریافت اطلاعات فنی و کامل ادامه را بخوانید.

به گزارش برنا، ساندویچ پانل مصالح ساختمانی نوینی است که امروزه در سراسر دنیا از آن برای ساخت انواع سازه مانند سوله، انبار، سردخانه و غیره استفاده می کنند.

ساندویچ پانل در افغانستان همانند سراسر دنیا کاربرد فراوانی پیدا کرده است و مردم این کشور برای ساخت سازه های خود از ساندویچ پانل استفاده میکنند برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان بهتر است ابتدا اطلاعات کاملی در این زمینه پیدا کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

در اینجا قصد داریم اطلاعات جامعی را برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان ارائه دهیم تا بتوانید با خیالی آسوده این خرید را انجام دهید و دچار مشکل نشوید.

خرید ساندویچ پانل در افغانستان

برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان باید با شرکت های معتبر که سابقه ارسال کالا به کشور شما را دارند همکاری نمایید تا برای دریافت بار خود در افغانستان دچار مشکل نشوید.

برای خرید ساندویچ پانل از ایران بهتر است قبل از خرید تحقیقات کامل و دقیقی روی برند کالا مد نظر خود داشته باشید و از فروشندگان درخواست نمایید که امکان بازدید از سازه های اجرا شده با این محصول را برای شما فراهم کنند..

صنایع برودتی نوری از برترین صادرکنندگان ساندویچ پانل به افغانستان می باشد که محصولات با کیفیت، طبق استاندارد و روال اداری کشور افغانستان کالای خود را به دست مشتریان گرامی می رساند.

مشتریان زیادی در سراسر کشور افغانستان خرید خود را از این شرکت انجام می دهند و خوشبختانه رضایت این مشتریان نشان دهنده حسن نیت ما در کار می باشد و شما می توانید با خیالی راحت خرید ساندویچ پانل خود را انجام دهید.

برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان نیازی به حضور در ایران نمی باشد و شما می توانید با مراجعه به صفحه ساندویچ پانل خرید خود را به صورت اینترنتی با تضمین بهترین قیمت انجام دهید و همچنین می توانید از مشاوره فنی و تخصصی کارشناسان برودتی نیک نوری از طریق واتساپ بهره ببرید شماره تماس در پایین سایت ذکر شده است و همچنین می توانید فرم درخواست مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

صنایع برودتی نوری + ساندویچ پانل در افغانستان

ساندویچ پانل چیست ؟

ساندویچ پانل مصالح ساختمانی نوینی می باشد که عموما از دو لایه ورق تشکیل شده و میان آن با عایق پر شده است.

جنس ورق مورد استفاده در ساخت ساندویچ پانل می تواند متفاوت باشد و معمولا از ورق های گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم استفاده می شود و برای لایه میانی از عایق هایی مانند پلی اتیلن، پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن و انواع پلی اورتان ها ( دیرسوز، کند سوز، نسوز، خود خاموش شونده و غیره ) استفاده می شود.

ساندویچ پانل ها در ضخامت های متفاوتی تولید می شوند که برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان باید طبق نیاز سازه خود آن را سفارش دهید.

انواع ساندویچ پانل در افغانستان

ساندویچ پانل ها را می توان بر اساس کاربرد آن به دو دسته کلی تقسیم نمود که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل های سقفی با توجه به شیارهای ذوزنقه ای که بر روی خود دارند با نوع دیواری متفاوت می باشند و این شیارها یا گام ها هرچه بیشتر باشند مقاومت ساندویچ پانل افزایش می یابد البته ضخامت ساندویچ پانل هم در مقاومت آن تاثیرگذار می باشد.

برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان از نوع سقفی می توانید از خدمات مشاوره رایگان صنایع برودتی نیک نوری بهره ببرید برای این کار تنها لازم است به صفحه ساندویچ پانل سقفی مراجعه کنید و سوال خود را در چت آنلاین با ما مطرح نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری با توجه به شکل ظاهری در مدلهای مختلفی مانند صاف، کلاسیک (دارای شیار)، مینیاتوری(دارای شیار ریز) و غیره تولید می شوند که همین شکل ظاهری آن را از ساندویچ پانل سقفی متمایز می کند.

ساندویچ پانل در افغانستان

قیمت ساندویچ پانل در افغانستان

قیمت تمام شده ساندویچ پانل بر اساس معیار های مختلفی تعیین می شود که می توان به ضخامت ورق، جنس ورق، نوع عایق، دانسیته عایق و ضخامت کلی ساندویچ پانل اشاره نمود ولی مهمترین معیار، کیفیت ساخت این محصول می باشد که مربوط به یکسری نکات کلیدی در ساخت ساندویچ پانل می باشد.

از مسائل مهم در کیفیت میزان چسبندگی ورق به فوم میانی می باشد که بعد از زمان نصب و گذشت زمان ورق از پانل جدا نشود همچنین اگر از فوم تزریقی با کیفیت استفاده نشود عایق بر اثر گرما و سرما منبسط و منقبض می شود که باعث جدا شدن ورق می شود.

برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان صنایع برودتی نوری به مشتریان خود تضمین بهترین قیمت به همراه تضمین بهترین کیفیت را ارائه می دهید تا شما با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید.

برای خرید ساندویچ پانل در افغانستان به صفحه صنایع برودتی نوری مراجعه کنید و از طریق شماره های درج شده در پایین سایت در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز