تبلیغات انتخاباتی شورای شهر و روستا ۱۴۰۰ : فراز اس ام اس مجری ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۰۰۳۴
تبلیغات انتخاباتی شورای شهر و روستا ۱۴۰۰ : فراز اس ام اس مجری ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی ۱۴۰۰
فراز اس ام اس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های رسمی و حقوقی پنل اس ام اس در ایران مانند دوره های گذشته انتخاباتی در سال ۱۴۰۰ نیز مجری قدرتمند ارسال پیامک انبوه ویژه انتخابات شورای شهر و روستا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش برنا، فراز اس ام اس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های رسمی و حقوقی پنل اس ام اس در ایران  مانند دوره های گذشته انتخاباتی در سال ۱۴۰۰ نیز مجری قدرتمند ارسال پیامک انبوه ویژه انتخابات شورای شهر و روستا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که به کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و سیزدهمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا اجازه می‌دهد تبلیغات پیامکی خود را در بازه مجاز تبلیغات انتخاباتی به سراسر کشور یا شهر مورد نظر ارسال نمایند.

پنل اس ام اس برای انتخابات شورای شهر و روستا

بازه مجاز تبلیغات انتخاباتی شورای شهر و روستا از ۷خرداد ماه ۱۴۰۰ تا پایان روز ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰ می باشد، فرصت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای انتخابات محدود است، بنابراین کاندیدای محترم می‌بایست حتماً از سامانه پیامکی معتبر و قدرتمند کشور برای ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی استفاده کنند که در این بازه زمانی کوتاه دچار مشکل نشوند. به کاندیدای محترم شورای شهر و روستا توصیه می شود برای تبلیغات انتخاباتی به صورت پیامکی حتما از شرکت های رسمی که نماد اعتماد الکترونیک آنها به صورت حقوقی است خرید سامانه پیامکی را انجام دهند زیرا اختلال یا عدم ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی در این بازه زمانی خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

ویژگی‌های سامانه پیام کوتاه انتخابات

در این قسمت برخی از ویژگی‌های ضروری مورد نیاز برای کاندیداهای شورای شهر و روستا بیان می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید سامانه پیامکی دقت کنید که سامانه ارسال پیامک مورد نظر شما قابلیت‌های ارائه شده را داشته باشد تا بتوانید از حداکثر ظرفیت تبلیغات پیامکی انتخاباتی استفاده نمائید.

باتوجه به شیوع کرونا امسال انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به انتخابات دوره های گذشته متفاوت خواهد بود، جلسات حضوری در فضای باز برگزار می شود و احتمالا دورهمی هایی که در فضای سربسته باشند به صورت محدود برگزار می شود بنابراین با توجه به اینکه ممکن است افراد در جلسات حضوری و دورهمی های حضوری برای تبلیغات انتخاباتی شما حاضر نشوند بهتر است از همین الان متن های تبلیغات انتخاباتی و شعارهای تبلیغاتی انتخاباتی را آماده کنید و در بازه زمانی مجاز برای تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا متن های پیامکی را برای افراد مورد نظر در شهر مورد نظرتان ارسال کنید.

ارسال پیامک انتخاباتی با هدف‌های مختلف مانند اطلاع رسانی از حضور جلسات و دورهمی‌ها و آگاهی عمومی انجام می‌شود. اما باتوجه به شیوع کرونا می توانید تبلیغات خود را به صورت هدفمند انجام دهید و در کنار جلساتی که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود می توانید لینک پیج اینستاگرام، لینک کانال تلگرامی، لینک گروه واتس اپ را نیز به ساکنین شهر ارسال کنید و در شبکه های اجتماعی دیدگاه و نظرات خود را بیان نمایید. بنابراین سامانه پیامکی مورد نظر شما می‌بایست دارای قابلیت‌های ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک محله‌ای، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و منطقه، ارسال پیامک به تمام شماره‌های یک شهر، ارسال پیامک به شماره‌های ایرانسل و ارسال پیامک به شماره‌های همراه اول را داشته باشد و در کنار این موارد قابلیت ارسال لینک در متن پیامک را به شما بدهد، متاسفانه خیلی از سامانه های پیامکی امکان ارسال لینک را غیر فعال کرده اند و بنابراین لینک شبکه های اجتماعی را نمی توانید ارسال نمایید حتما این مورد را مد نظر داشته باشید  که انتخابات امسال بخاطر شرایط کرونا با انتخابات سال های گذشته متفاوت است و بنابراین می بایست از سامانه پیامکی جدید و پیشرفته که قابلیت ارسال پیامک لینکدار را در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.

در ادامه در مورد تک تک قابلیت‌های سامانه ارسال اس ام اس و ماژول های ارسال پیامک توضیحات بیشتری ارائه می‌شود تا شما بتوانید بهترین پنل اس ام اس برای انتخابات را شناسایی کنید و با تحقیق کامل، سامانه پیامکی معتبر برای انتخابات را خریداری نمائید.

انتخابات 1400 + پیامک + فراز اس ام اس

ارسال پیامک به تفکیک منطقه

ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که در یک منطقه خاص هستند به چندین روش قابل ارسال است. می‌توانید از ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک بر اساس نقشه گوگل، ارسال اس ام اس بر اساس محله‌های تهران و ارسال پیامک دکل مخابراتی bts برای ارسال پیامک به افرادی که در منطقه خاصی حضور دارند استفاده نمائید.

ارسال پیامک به مخاطبین گوشی

ارسال پیامک به مخاطین گوشی موبایل یکی از ویژگی‌های مهمی است که می‌بایست حتماً به این مورد توجه داشته باشید زیرا تعداد محدودی از سامانه‌های پیامکی هستند که قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین گوشی را از طریق اپلیکیشن اندروید ارائه می‌دهند. از انجایی که بسیاری از پیامک‌های تبلیغاتی انتخاباتی برای ارسال به مخاطبین گوشی شماره موبایل است و لازم است بدانید در صورتی که پیامک با شماره موبایل شخصی ارسال شود سیم کارت مسدود می‌شود، بنابراین بهترین راه حل خرید پنل پیامک است که قابلیت ارسال پیامک از طریق فایل اکسل و ارسال پیامک از طریق فایل vcf برای ارسال پیامک به مخاطبین گوشی را داشته باشد و طبق بررسی‌های انجام شده سامانه پیامکی فراز اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شماره‌های موجود در فایل اکسل یا شماره موبایل مخاطبین گوشی پیامک تبلیغاتی ارسال نمائید.

اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک

از انجایی که در دوران تبلیغات انتخاباتی فرصت بسیار محدود است و ممکن است دسترسی به کامپیوتر یا لپ تاپ برای ارسال پیامک برای شما اسان نباشد حتما از سامانه های پیامکی دارای اپلیکیشن اندروید استفاده کنید تا بتوانید به اسانی و در کمتر از چند ثانیه با اپلیکیشن ارسال پیامک نسبت به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به مردم یک شهر یا روستا اقدام نمایید.

همچنین اپلیکیشن های ارسال پیامک این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید به سادگی و بدون تبدیل فرمت، به مخاطبین گوشی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و وقت ارزشمند خودتان را صرف امور دیگری به جز تبدیل فایل صرف کنید.

انتخابات 1400 + پیامک + فراز اس ام اس

ارسال پیام انبوه صوتی تبلیغاتی

ارسال پیام صوتی انبوه برای تبلیغات انتخابات یکی از پرکاربردترین قابلیت های سامانه پیامک برای تبلیغات انتخاباتی می باشد، با استفاده از سامانه ارسال پیام صوتی شما می توانید صدای ضبط شده خود را به صورت انبوه و در کمتر از چند دقیقه برای تعداد بسیار زیادی شماره ارسال کنید از انجا که این ویس می توان دبا ضدای شما باشد و همچنین در منار محتوا می توانید انتقال احساسات را نیز داشته باشید می تواند تاثیر گذار باشد در دوره های قبل ارسال وپیام صوتی به شدت مورد استقبال کانداهای قیلی قرار گرفته است.

خرید سامانه پیامک

تا اینجا برخی ویژگی‌های پنل اس ام اس ویژه انتخابات را بررسی کردیم برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد ما پنل پیامک فراز اس ام اس است و محصول شرکت زرین ارتباطات آسیا با شماره ثبت 558486 می باشد که در طی سال‌های اخیر و همچنین در انتخابات گذاشته مانند یازدهمین دوره انتخابات مجلس امتحان خود را پس داده است و پیشنهاد ما سامانه ارسال پیامک "تجاری" فراز اس ام اس برای کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا است زیرا کمترین تعرفه ارسال اس ام اس در این پکیج ارائه می‌شود و قابلیت‌های حرفه‌ای تری برای ارسال sms تبلیغاتی دارد. برای نگارش متن پیامک انتخاباتی ما پیشنهاد می‌کنیم با شرکت فراز اس ام اس تماس بگیرید و از مشاوران فراز اس ام اس برای نوشتن متن پیامک آگهی انتخاباتی کمک بگیرید تا بتوانید از تجربه Faraz SMS برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه انتخاباتی استفاده نمائید و از تبلیغات پیامکی بازخورد بهتری دریافت کنید.

تذکر جدی: پیشنهاد می کنیم قبل از شروع زمان انتخابات شورای شهر و روستا ۱۴۰۰ نسبت به خرید سامانه پیامک از سایت فراز اس ام اس به ادرس www.farazsms.com  اقدام کنید تا پروسه ارسال مدارک برای فعال سازی سامانه پیامکی را از قبل انجام داده باشید و همچنین نحوه کارکرد سامانه پیامکی را یاد بگیرید زیرا در بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی فرصت تبلیغات را از دست می دهید در حالی که رقیبان ما در حال ارسال پیامک تبلیغاتی برای انتخابات هستند، حتما پنل پیامک ویژه انتخابات را همین امروز تهیه کنید و چندین پیامک تست ارسال کنید تا از نحوه کار سامانه مطمئن شوید در صورتی که برای انتخابات و تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و روستا 1400 سوالی در ذهن شما باقی مانده است به سایت farazsms.com مراجعه کرده و سپس  برای دریافت مشاوره رایگان تبلیغات انتخاباتی پیامکی تماس بگیرید.

با آرزوی موفقیت برای شما کاندیدای محترم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز