یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۸:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۶۴۵۰
یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی
برای پیدا کردن بهترین موسسات زبان به صفحه کدام آموزشگاه زبان بهتر است، سر بزنید.

به گزارش برنا، صحبت به یک زبان خارجی کارکرد مغز شما را تقویت می کند و این کار را با به چالش کشیدن مغز در شناختن، انتقال معنا، و برقراری ارتباط به سیستم های زبانی مختلف انجام می دهد. این مهارت همچنین توانایی شما را در انتقال معنا در تمرین های حل مساله ی دیگر تقویت می کند. شاگردانی که زبان های خارجی مطالعه می کنند در مقایسه با هم کلاسی های یک زبانه ی خود تمایل دارند تا نمره ی بهتری را در امتحانات استاندارد شده کسب کنند، به خصوص در طبقه بندی ریاضی، خواندن، و لغات. یکی دیگر از روش های یادگیری زبان، شرکت در کلاس های موسسات زبان است. برای پیدا کردن بهترین موسسات زبان به صفحه کدام آموزشگاه زبان بهتر است، سر بزنید.

روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی

  1. صحبت با خودتان یا با دوستان: وقتی در حال انجام کارهای روزانه هستید، میتوانید با خودتان به تنهایی انگلیسی صحبت کنید. این باعث میشود به انگیسی فکر کنید. برای مثال میتوانید بگویید: .I’m going to the kitchen و مانند اینها. میدانم این روش کمی غیر معمول به نظر میرسد اما کمک کننده است. فقط کافی ست امتحان کنید!.
  2. تهیه دفترچه یادداشت: یک نوت بوک کوچک به همراه داشته باشید تا زمانیکه لغت جدیدی یاد میگیرید، آن را سریع یادداشت کنید. اگر وقت اضافه دارید، لغاتی که نوشته اید را مرور کنید. در هر هفته تعدادی لغت مشخص برای خودتان تعیین کنید و هر هفته تعدادشان را افزایش دهید.
  3. گوش کردن به اخبار: احتمالا بی بی سی را میشناسید،آنها با دروغهای خود مشهور هستند.بی بی سی پادکست ها (فایل های صوتی) بسیار باکیفیتی را در زمینه آموزش زبان انگلیسی تهیه می کند که میتوانید از آن برای تقویت مهارت شنیداری خود و همچینین از ویدیوهای دارای متن آن استفاده کنید.
  4. کتابهای انگلیسی بخوانید: کتاب های داستان یا درسی انگلیسی را در سطح خودتان بخوانید. بعد از اینکه آنها را آرام خواندید سعی کنید با صدای بلند بخوانید و لغات جدید آن را یادداشت کنید. برای اینکه از اول و به صورت اصولی شروع کنید. اما اگر برای یادگیری زبان عجله دارید بهتر است در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید.
  5.  

یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی

مزیت های یادگیری زبان انگلیسی:

  1. از مزایای زبان انگلیسی فراهم کردن امکان دسترسی به بهترین دانشگاه‌های جهان است: در کجا می‌خواهید ادامه تحصیل دهید؟ آیا تا به حال برای دانشگاه هاروارد، ییل، پرینستون و استنفورد اپلای کرده‌اید؟ یا یکی از دانشگاه‌های معتبر انگلیسی کمبریج یا آکسفورد؟ حتی اگر علاقه‌ای به پیوستن به یکی از دانشگاه‌های بزرگ نداشته باشید؛ چون انگلیسی در بسیاری از کشورهای جهان صحبت می‌شود، هزاران دانشگاه در سراسر جهان وجود دارند که برنامه‌هایی را به زبان انگلیسی ارائه می‌کنند. اگر به انگلیسی صحبت کنید فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد.
  2. انگلیسی به شما کمک می‌کند از فرهنگ عمومی بیشتر بهره ببرید: آیا تا به حال مجذوب یک آهنگ انگلیسی شده اید اما متوجه شده‌اید که معنی آهنگ را نمی‌دانید؟ آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است که به متن ترانه نگاه کرده‌اید و متوجه شوید که چند ماه یا چند سال است که کلمات را نادرست می‌خوانید؟ آیا تا به حال مجبورید برای ترجمه کتاب جدید توسط مولف مورد علاقه خود صبر کنید یا از زیرنویس وحشتناک برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود آزرده شوید؟

روش های یادگیری سریع زبان آلمانی

در اینجا نحوه یادگیری زبان آلمانی با قدم های زیر تسریع پیدا میکند :

  1. یک دلیل قوی را پیدا کنید که باعث انگیزه شما می شود.
  2. همه گرامر زبان آلمانی را بیاموزید.
  3. با یادگیری عامیانه، کلمات خنده دار و اصطلاحات، همه چیز را جالب نگه دارید.
  4. انجام کارهای روزانه را در صورت امکان، با زبان مادری آلمانی صحبت کنید.

کسانی که زبان آلمانی را عالی می دانند می گویند همه چیز تسلط بر اصول و گرامر زبان آلمانی است. بنابراین، اگر شما تعجب کنید که چگونه زبان آلمانی را یاد بگیرید، اگر شما یک مبتدی کامل هستید، توصیه می کنیم از الفبای زبان آلمانی شروع کنید.

یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی

مزیت های یادگیری زبان آلمانی

  1. زبان آلمانی یک زبان مهم برای اهداف آکادمیک است: در حقیقت، آلمانی دومین زبان به عنوان متداول‌ترین زبان علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایل این موضوع این است که بازار کتاب آلمان سومین بازار بزرگ جهان پس از صنایع چاپ و نشر چینی و انگلیسی است. از آنجا که درصد کمی از این کتاب‌ها به زبان‌های دیگر ترجمه می‌شوند، تنها یادگیری زبان آلمانی به شما امکان دسترسی به آن‌ها را می‌دهد ، پس این می تواند یکی از مزایای زبان آلمانی باشد. یکی از بهترین روش های یادگیری زبان آلمانی، شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران است.
  2. زبان آلمانی راهی به سوی تحصیلات تکمیلی است: یکی از دلایلی که زبان آلمانی چنین جایگاه بالایی در جامعه علمی دارد این واقعیت است که دانشگاه‌های آلمان شهرت جهانی بسیار خوبی دارند. در سال ۲۰۱۱، این کشور چهارمین مقصد محبوب برای دانشجویان خارجی بوده که برای دانشگاه های  آلمانی اپلای کرده اند.

علاوه بر آن در کشور آلمان برای تحصیلات تکمیلی، تعدادی دانشگاه‌ با هزینه بسیار پایین یا عدم وجود شهریه وجود دارد. هیچ تعجبی ندارد که محققان و پژوهشگران در آنجا گرد آمده‌اند!  یادگیری زبان آلمانی برای صرفه‌جویی در هزینه های دانشجویی راه حل بسیار خوبی است.

روش های یادگیری سریع زبان اسپانیایی

  1. به این روش مرور کنید: بهترین روش یادگیری زبان اسپانیایی این است که اولین بار که مطلب جدیدی از زبان را مطالعه میکنید (مثلا یک لغت)، اگر همان مطلب را در ۲۴ ساعت آینده هم یک بار مرور کنید، تا ۸۰٪ آنچه را که جدیداً یاد گرفته اید حفظ میکنید پس از یک هفته، می توانید تنها پس از پنج دقیقه مرور همان مطلب، بدون فراموشی همه آن را به خاطر بیاورید. این مطلب تا ۳۰ روز در ذهن شما می ماند.
  2. زبان آموزان دیگری را پیدا کنید: بهترین راه یادگیری زبان اسپانیایی ؛ تمرین با شخص دیگری است! مهم تر از همه این که؛ یک شریک در مطالعات شما می تواند به شما انگیزه دهد و شما را نسبت به وظایف مطالعاتی تان مسئولیت پذیرتر می نماید، همچنین اگر به برنامه تان واقعاً پایبند باشید؛ به پیشرفت دست می یابید.
  3. یادگیری زبان را به سرگرمی تبدیل کنید: بهترین راه برای مطالعه زبان اسپانیایی این است که یادگیری را به امری سرگرم کننده و جذاب برای خودتان تبدیل کنید. عاشق اتومبیل هستید؟ مجله های اتومبیل که به زبان اسپانیایی هستند تهیه کرده و بخوانید. به ورزش علاقه دارید؟ می توانید مسابقه هایی را از تلویزیون دنبال کنید که گوینده اسپانیایی زبان آن را گزارش می کند. به کتاب خواندن علاقه دارید؟ ترجمه اسپانیایی کتاب های محبوب تان را پیدا کرده و برای تمرین مطالعه از آن استفاده کنید.

مزیت های یادگیری زبان اسپانیایی

  1. اسپانیایی زبان رسمی ۲۰ کشور است: اگراهل سفر به خارج از کشور هستید، زبان اسپانیایی احتمالا مهم‌ترین زبانی است که باید یاد بگیرید. کشورهای اسپانیایی زبان بسیار زیبا و متنوع هستند، و مناظر خیره‌کننده و فرهنگ‌های جالبی دارند که به سادگی فراموش نمی شوند. بنابراین اگر شما واقعا می‌خواهید که مردم این کشورها را بشناسید، پس باید زبان اسپانیایی را یاد بگیرید.
  2. از مزایای زبان اسپانیایی ایجاد فرصت تحصیل در خارج از کشور است: یکی از موثرترین راه‌ها برای یادگیی زبان اسپانیایی، سفر به یک کشور اسپانیایی‌زبان و ثبت‌نام در یک دوره آموزشی فشرده اسپانیایی است. این می‌تواند بسیار لذت بخش باشد تا خود را در محیط غرق کرده و از معلمان و از طریق موقعیت‌های واقعی اسپانیایی یاد بگیرید. علاوه بر این، تحصیل در یک کشور دیگر فرصت‌های زیادی برای ماجراجویی و اکتشاف ارائه می‌دهد؛ این تجربه‌ای است که فراموش نخواهید کرد.

از مزایای زبان اسپانیایی تقویت حافظه شما است: مغز شما مثل یک ماهیچه است، هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، قوی‌تر می‌شود. یادگیری زبان اسپانیایی شامل حفظ کردن کلمات جدید و قوانین دستور زبان است که به توسعه حافظه کلی شما کمک می‌کند. افرادی که دو زبانه هستند، در به یاد آوردن چیزهایی مثل لیست خرید، نام و جهت، بهتر عمل کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز