آیا از روش های استاندارد صادرات کالا چیزی می دانید؟

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۷۱۱۵
آیا از روش های استاندارد صادرات کالا چیزی می دانید؟
می توانید با خیال راحت و اطمینان کافی ساخت جعبه های مدرن و جذاب خود و کارتن بسته بندی را به آوین پک بسپارید.

به گزارش برنا، بسته بندی کالا برای صادرات در زمینه بازاریابی و فروش اهمیت زیادی دارد. متاسفانه در کشورمان ایران شاهد خرید و فروش بعضی از محصولات به صورت فله ای هستیم. این گونه افراد که محصولات را این چنین به فروش میرسانند ممکن است در مدت کوتاهی هزینه ای برای بسته بندی پرداخت نکنند و به نوعی آنرا سود دهی تلقی کنند اما دیری نمی گذرد که تاثیرات مخرب عدم توجه به بسته بندی را در کسب و کار خویش را تجربه خواهند کرد و همان سود دهی به ضرری جبران ناپذیر تبدیل خواهد گشت.

یکی از مهم ترین اهداف بسته بندی محافظت از کالای درونی میباشد در بسته بندی های صادراتی امری بسیار حائز اهمیت است و می بایست به آن دقت ویژه ای گردد.

پک های صادراتی کالا می بایست فرآیندی ساده و در عین حال خلاقانه داشته باشند. برای مثال پک یک کالا در عین زیبایی و خلاقیت به کار رفته باید باز شدن آن به راحتی و بدون کمک هیچ ابزاری صورت بگیرد و همچنین باید به گونه ای انجام پذیرد که سلامت کالا حین حمل و نقل و توزیع به کشور مقصد حفظ شود و کالای مورد نظر بدون تاخیر و بدون آسیب تحویل داده شود.

یشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات

حالا چه نکاتی را درباره بسته بندی های صادراتی میدانید؟

رعایت کردن برخی نکات ساده و ریز میتواند به فروش بهتر کالای شما کمک کند و باعث باقی ماندن نام تجاری و برند در ذهن مشتریان کمک کند. اما در این قسمت میخواهیم این نکات را با یکدیگر بررسی کنیم.

اول باید بدانید که هدف از بسته بندی محصولات صادراتی چیست؟ هدف از بسته بندی کالاها آسیب نرسیدن به آنها و به نوعی هم تبلیغات محسوب میشود. اکنون بسته بندی محصولات صادراتی نیز چنین است. پک یک کالا مولفه اصلی هر نوع کالای صادراتی میباشد که علاوه بر ایمنی در برقراری ارتباطات و بازاریابی محصولات تاثیر گذار است. مسئولیت بسته بندی کالاهای صادراتی برعهده صادر کننده است و او باید تضمین کند که پک در نظر گرفته شده میتواند در طی سفرهای بین المللی آسیبی نبیند و کاملا سالم به دست مشتریان برساند.

کارتن سازی آوین پک + بسته بندی

نکات استاندارد بسته بندی

رعایت برخی نکات در بسته بندی باعث میشود که پک آن مناسب تر برای صادرات باشد.

طراحی

داشتن طرح و رنگ متناسب با نوع کالا یکی از نکاتی است که بسیار اهمیت داشته و به آن توجه ویژه ای میشود. طراحی میتواند موفق گردد که طراح آن ذوق و سلیقه خوبی داشته باشد . با آشنایی از بازار هدف و آنالیز فرهنگ و سلیقه مردمان آن کشور طرح زیبا و دل نشینی را برای بسته بندی های صادراتی خلق کند.

اولین چیزی که به نظر مشتریان جذاب می آید، شکل ظاهری یک محصول میباشد اگر پک کالا از جذابیت و زیبایی برخوردار باشد قطعا در جلب نظر مصرف کننده و ترغیب آنها به خرید موثر است.

بیشتر بدانید:محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

نوع بسته بندی

انواع پک های زیادی را برای هر نوع محصولی مشاهده میکنید. اما یکی از بهترین گزینه هایی که برای محصولات صادراتی استفاده میگردد کارتن و مقوا میباشد. اینگونه بسته بندی ها دارای مزایای بسیاری هستند که برای مشتریان کالاهای صادراتی ارزشمند میباشند

سهولت

حمل و نقل و جابه جایی جزء لاینفک(جدانشدنی) در محصولات صادراتی میباشد. کارتن و پک های کارتنی با وزن سبک و ناچیزی که دارند، حمل و نقل را تسریع میکند.  مثلا برای بسته بندی و پک های میوه و صیفی جات بهتر است از سرپالتی برای فیکس شدن و ثابت ماندن بر روی یکدیگر استفاده شود، این مدل بسته بندی برای کالاهایی که قرار است در مدت زمان طولانی درون کانتینرها باقی بمانند، بهترین گزینه مناسب محسوب میگردد.

محیط زیست

با افزایش آگاهی در زمینه حفظ محیط زیست بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان به بسته بندی های سازگار با محیط زیست توجه ویژه ای دارند چرا که اینگونه پک ها با قابلیت بازیافت پذیری در جامعه و قابل استفاده بودن مجددی میباشد و به همین علت یکی از پرطرفدارترین بسته بندی ها هستند.

کارتن سازی آوین پک + بسته بندی

قابلیت چاپ بالا

یک طراحی خوب زمانی شکل میگیرد که طرح مورد نظر و نوشته های آن به خوبی و زیبایی بر روی بسته بندی درج گردند. بسته بندی های زیادی هستند که قادر به درج طرح و رنگ دلخواه تولید کننده نیستند اما بسته بندی های کارتنی مخصوصا جعبه های لمینتی با قابلیت خوب در نوع طرح و نداشتن محدودیت در انواع طیف رنگی پاسخگوی نیاز اکثر تولیدکنندگان برای محصولات صادراتی میباشند.

درباره کارتن سازی آوین پک

شرکت کارتن سازی آوین پک با سابقه ای درخشان و بالغ بر دو دهه درکنار تیمی متخصص، کوشا و جوان توانسته با تولید جعبه های لمینتی مدرن در زمینه صادرات خوش بدرخشد. آوین پک در تلاش است که در لیست بهترین کارتن سازی های ایران قرار گیرد و در این راه از هیچ گونه تلاشی مضایقه نخواهد کرد بنابراین می توانید با خیال راحت و اطمینان کافی ساخت جعبه های مدرن و جذاب خود را به آوین پک بسپارید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز