معرفی انواع ردیاب ها در ایران + جزئیات

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۷۶۱۲
معرفی انواع ردیاب ها در ایران + جزئیات
شما می‌توانید برای خرید ردیاب خودرو، ردیاب آهنربایی، ردیاب موتور سیکلت و ردیاب اشخاص به وبسایت مجموعه نیکان جی پی اس به نشانی اینترنتی www.nikangps.com مراجعه کنید.

به گزارش برنا، چقدر با دنیای ردیاب‌ها آشنایی دارید؟ آیا تصور شما هم از ردیاب فقط محدود به ردیاب خودرو می‌شود؟ در خصوص ردیاب‌هایی که برای افراد استفاده می‌شود اطلاعاتی دارید؟ آیا ردیاب ها فقط به صورت سیم کشی داخلی نصب می شوند؟ اگر به دنبال جواب این سؤالات هستید تا انتها همراه ما باشید.

امروزه خرید ردیاب خودرو به امری مهم برای مالکان خودروهای تبدیل‌شده است. فرقی نمی‌کند که شما مالک یک خودروی خارجی باشید یا خودروی شما تولید داخل باشد. قیمت خودرو به‌قدری گران شده که امنیت آن اولویت اول افراد است. با این‌حال خرید جی پی اس خودرو از یک فروشگاه معتبر همواره دغدغه افراد بوده است. نیکان جی پی اس به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی خرید ردیاب می‌تواند این دغدغه شما را رفع کند.

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

در گذشته، از ردیاب‌ها برای پیدا کردن محل خودروها استفاده می‌شد اما کم‌کم دامنه استفاده از ردیاب‌ها گسترده شد و تنها محدود به خودرو نیست. امروزه از ردیاب‌ها برای موارد گوناگون استفاده می‌شود. شما می‌توانید علاوه بر خودرو روی موتورسیکلت خود نیز ردیاب نصب کنید. حتی می‌توانید برای حیوانات خانگی خود هم ردیاب نصب کنید تا در صورت گم‌شدن خیلی سریع آن‌ها را پیدا کنید.

اگر پدر یا مادر پیر در خانه دارید و شاغل هستید و مدام ترس و دلهره این را دارید که از خانه خارج‌شده و در شلوغی شهر گم شوند می‌توانید یک ردیاب کوچک در جیب آن‌ها قرار دهید تا با خیال راحت و در هرلحظه در محل کار خود، محل حضور آن‌ها را شناسایی کنید. حتی اگر کودکی دارید که همراه با سرویس به مدرسه می‌فرستید می‌توانید در کیف و یا لوازم کودک خود یک ردیاب قرار دهید تا مطمئن شوید که کودک دلبند شما در مسیر مدرسه قرار دارد.

حال که دامنه استفاده از ردیاب‌ها را مطلع شدید بهتر است با برخی از بهترین مدل‌های ردیاب آشنا شویم. شما می‌توانید برای تهیه این ردیاب‌ها به مجموعه نیکان مراجعه کنید تا این ردیاب‌ها را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به همراه مشاوره رایگان خریداری کنید.

 معرفی انواع ردیاب

ردیاب انواع مختلفی دارد که بر حسب نیاز خود می‌توانید از آن ها استفاده کنید. از جمله پرکاربردترین جی پی اس ها می‌توان ردیاب شخصی، ردیاب خودرو، ردیاب ارزان و ردیاب موتورسیکلت را نام برد. در ادامه هرکدام از این موارد را به صورت مختصر به شما معرفی می‌کنیم.

ردیاب شخصی NG160

ردیاب شخصی مدل NG160 را می‌توان کوچک‌ترین ردیاب در ایران دانست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ردیاب این است که دارای میکروفون داخلی بوده و شما امکان شنود صداهای اطراف ردیاب را نیز دارید. ویژگی دیگری که این ردیاب را در گروه بهترین‌ها قرار داده است باتری باکیفیت آن است این ردیاب با باتری‌های مختلف ارائه می‌شود. باتری‌ها قابلیت نگهداری شارژ از 10 ساعت تا 3 روز و حتی 1 روز را دارا می‌باشد.

نیکان جی پی اس + ردیاب

اما شاید مهم ترین ویژگی این باشد که این ردیاب شخصی NG160 بدون نصب بوده و شما با قرار دادن در لباس و وسایل افراد می‌توانید راحتی آن‌ها را ردیابی کنید. شما می‌توانید از طریق رایانه، تبلت و موبایل به‌راحتی وارد پنل مدیریت این جی پی اس شوید.

ردیاب شخصی با سیم‌کارت فعال کار می‌کند. درنتیجه تنها با قرار دادن یک سیم‌کارت همراه اول یا ایرانسل که فعال باشد شما می‌توانید به‌راحتی از این ردیاب استفاده کنید. البته از این ردیاب نه‌فقط برای انسان‌ها (سالمندان و کودکان و افراد خاص مانند افراد دارای معلولیت ذهنی) که حتی برای حیوانات خانگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ردیاب ارزان NG200

ردیاب ارزان خودرو NG200 نوعی ردیاب خودرو است که می‌تواند به‌راحتی روی وسایل نقلیه قرار گیرد. این Gps در گروه ردیاب‌های ارزان‌قیمت به‌حساب می‌آید. شما برای استفاده از این ردیاب باید آن را به باتری خودرو متصل کرده و در نقطه از خودرو که نیاز دارید نصب‌کرده و قرار دهید.

برای استفاده از ردیاب ارزان NG200 باید یک سیم‌کارت فعال در داخل آن قرار دهید. اطلاعات این ردیاب از طریق سیم‌کارت به پنل شما ارسال می‌شوند. درنتیجه شما می‌توانید موقعیت خودروی خود را روی نقشه مشاهده کنید. این نقشه در اپلیکیشن مخصوص و یا در پنل مدیریتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید این ردیاب را روی هر نوع خودرویی نصب کنید. حتی می‌توانید آن را روی موتورسیکلت‌ها و حتی اسکوترهای برقی و غیره نصب کنید. فقط نیاز است که وسیله نقلیه شما باتری داشته و بتوان آن را به سیم‌کشی داخلی وسیله نقلیه متصل کرد.

البته برای پیشگیری از سرقت و برداشتن باتری یک باتری داخلی نیز در این ردیاب تعبیه‌شده است که می‌توانید بین 4 الی 8 ساعت برق مورد نیاز ردیاب خودرو را تأمین کند.

ردیاب موتورسیکلت

ردیاب موتورسیکلت یکی از جدیدترین مدل‌های ردیاب در ایران است که در سال‌های اخیر به دلیل گران شدن موتورسیکلت به‌شدت مورد استقبال و استفاده قرارگرفته است. این مدل زیبا را می‌توان روی موتورهای قدیمی و جدید نصب کرد و تنها نیاز است که موتور دارای یک باتری باشد.

با استفاده از این ردیاب شما می‌توانید به پنل مدیریتی آن متصل شده و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید محل دقیق موتورسیکلت و همچنین مسیر طی شده توسط آن را به‌وسیله این ردیاب شناسایی کنید. این ردیاب در ابعاد بسیار کوچک بوده و به‌راحتی در داخل بدنه موتورسیکلت نصب می‌شود.

ردیاب آهنربایی NG8000

ردیاب آهنربایی نظامی NG8000 که با نام ردیاب آهنربایی نیز شناخته می‌شود یکی از جدیدترین مدل‌های ردیاب است که اصلاً نیاز به سیم‌کشی ندارد. این ردیاب به‌وسیله خاصیت آهنربایی که دارد به خودرو و یا موتورسیکلت شما چسبیده و به‌صورت خودکار فعال‌شده و کار خود را آغاز می‌کند. برای استفاده از این ردیاب باید یک سیم‌کارت فعال را در داخل آن قرار دهید.

نیکان جی پی اس + ردیاب

شما با استفاده از ردیاب آهنربایی می‌توانید از خدمات پیامکی آن، اپلیکیشن ردیابی موبایل، پنل کاربری در اینترنت (قابل‌دسترسی با موبایل، تبلت و رایانه) به‌راحتی و به‌صورت رایگان استفاده کنید. این ردیاب علاوه بر محل دقیق خودرو می‌تواند مسیرهای طی شده خودرو در 6 ماه گذشته را به شما نشان دهد.

ردیاب نظامی می‌تواند سرعت خودرو و مسیر آن و حتی محل‌های توقف خودرو را به شما نشان دهد. می‌تواند به شما هشدار جدا شدن دستگاه از خودرو را ارسال کند. هشدار خالی شدن باتری هشدار تعویض سیم‌کارت نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

ردیاب ماهواره‌ای

ردیاب ماهواره‌ای NG230 در سال‌های اخیر به‌شدت مورد استقبال افراد قرارگرفته است. از این ردیاب برای پیدا کردن خودرو، گاوصندوق، موتورسیکلت، پدر و مادر پیر، کودک و حتی حیوان خانگی استفاده می‌شود. این ردیاب در دو مدل باسیم و بی سیم ارائه می‌شود. نوع باسیم آن معمولاً در خودرو و موتورسیکلت استفاده می‌شود و نوع بی‌سیم ان برای کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی و اشیایی مانند صندوقچه جواهرات و گاوصندوق استفاده می‌شود.

ردیاب ماهواره‌ای با استفاده از سیم‌کارت درون آن فعال‌شده و دیتای خود را ارسال می‌کند. نکته مهم در خصوص این ردیاب این است که نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. درنتیجه شارژ زیادی برای این سیم‌کارت‌ها مورد نیاز نیست. شما می‌توانید اطلاعات این جی پی اس را از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی موبایل شما نصب‌شده است دریافت کنید.

جمع بندی

 این ردیاب‌ها تنها چند نمونه از انواع ردیاب بود که به شما معرفی شد. شما می‌توانید برای خرید ردیاب خودرو، ردیاب آهنربایی، ردیاب موتور سیکلت و ردیاب اشخاص به وبسایت مجموعه نیکان جی پی اس به نشانی اینترنتی www.nikangps.com مراجعه کنید و از مشاوره رایگان این مجموعه برای خرید ردیاب استفاده کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز