آموزش خصوصی زبان

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۸۰۱۱
آموزش خصوصی زبان
در این مطلب بهترین روشهای یادگیری زبان انگلیسی طبق متدهای دنیا را معرفی می کنیم.

به گزارش برنا، زبان دوم (به انگلیسی: Second language) به زبانی اطلاق می‌شود که شخص پس از یادگیری زبان اول در دوران بزرگسالی می‌آموزد. فراگیری زبان دوم به معنی یادگیری یک‌زبان تازه توسط فردی است که پیش از آن زبانی را به‌عنوان زبان اول (زبان مادری) آموخته است در حالی‌ که فراگیری دوزبانه (Bilingual Language Acquisition) در مورد کسی اطلاق می‌شود که در کودکی دو زبان را از ابتدا و به‌ صورت هم‌زمان بیاموزد.

از نظر عصب‌شناسی قسمتی از مغز که مسئول یادگیری و کنترل مهارت‌های زبان دوم است با قسمتی که به پردازش زبان‌های یاد گرفته‌شده در کودکی می‌پردازد متفاوت است.

روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی

در این مطلب بهترین روشهای یادگیری زبان انگلیسی طبق متدهای دنیا را معرفی می کنیم.

  1. یک هدف تعیین کنید: برای داشتن شور و اشتیاق، باید یک دلیل قانع کننده برای یادگرفتن زبان داشته باشید. قبول شدن در یک امتحان، دلیل به اندازه ی کافی قانع کننده ای نیست. همچنین پیدا کردن یک کار هم دلیل کافی نیست. به یک دلیل بزرگ برای انجام اینکار نیاز دارید. بهترین روش یادگیری زبان، شرکت در کلاس های تدریس زبان انگلیسی آنلاین است.
  2. خواندن و گوش کردن به زبان: وقتتان را برای تلاش جهت صحبت کردن و گرامر و لغت هدر ندهید، به جایش سعی کنید بیشتر وقتتان را برروی گوش کردن (listening) و خواندن متون (reading) بگذارید. این یک راه سریعتر و کارامدتر برای تسلط بر زبان انگلیسی است.
  3. استفاده از موسیقی های مخصوص: حقیقات جدید نشان داده است که هنگام مطالعه، سکوت کردن یا گوش دادن به موسیقی تمرکز را بالا می برد، بسیاری معتقدند بازی کردن و گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی ” مانند این موسیقی ها ” می تواند به زبان آموزان برای بکار بردن بخشی اضافی از مغزشان به آنها کمک کند.
  4. تفسیر و خلاصه نویسی کنید: این روش یکی از جدیدترین متدهای کشف شده مطالعه زبان در سالهای اخیر است که یادگیری و سرعت یادگیری را به طرز بی نظیری افزایش می دهد. برای این کار کافی است هر زمان دو یا سه پاراگراف زبان را مطالعه نمودید، در حد ۳-۴ خط نظر خودتان را به زبان انگلیسی راجب آن پاراگراف ها بنویسید و یا اینکه آن را خلاصه نویسی کنید.

و اما از مزایای یادگیری زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فرصت های شغلی بهتر و بیشتر: زبان انگلیسی ممکن است زبان رسمی و یکتای جهان نباشد، اما زبان پیش فرض تعداد بیشماری از کشورها بوده و از آن برای برقراری ارتباط بین المللی استفاده می شود.
  2. یکی از بهترین زبان ها برای سفر کردن است: اگر تصور می کنید با دانستن زبان انگلیسی فقط قادر به سفر به کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا و کانادا هستید، سخت در اشتباهید! بیش از 50 کشور انگلیسی زبان در سطح جهان وجود دارد. تازه استثناهایی هم وجود دارد؛ در بسیاری از شهرهای اروپایی دنیا، انگلیسی زبان دوم و غیر رسمی این شهرها بوده وتوریست ها از این زبان برای برقراری ارتباط با شهروندان آن شهرها استفاده می کنند.

روش های یادگیری سریع زبان فرانسوی

  1. به زبان فرانسه بخوانید و بنویسید: برای آشنایی با زبان فرانسه لازم است به این زبان بخوانید و بنویسید. این کار به شما کمک می‌کند که از کلمات جدید استفاده کنید و سعی کنید اشتباهات خود را در کاربرد این کلمات پیدا کنید. کتاب‌های کودکان منبع خوبی برای یادگیری هز زبانی هستند.
  2. به زبان فرانسه گوش دهید: برای شنیدن زبان فرانسوی می‌توانید به موسیقی فرانسوی گوش کنید یا فیلم مورد علاقه‌تان را با دوبله‌ی فرانسوی تماشا کنید. همچنین با توجه به تاریخ درخشان سینمای فرانسه می‌توانید فیلم‌های زیادی در تاریخ سینما پیدا کنید که شما را علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های فرانسوی می‌کنند. برای یادگیری زبان فرانسه به صفحه کلاس های تدریس خصوصی فرانسوی سر بزنید.

آموزش خصوصی زبان

  1. به زبان فرانسه صحبت کنید: این یکی از مهم‌ترین بخش‌های کار شما در یادگیری زبان فرانسه است. شما حتماً باید به میزان زیادی زبان در حال یادگیری را صحبت کنید، حتی اگر ساختن جملات درست برایتان مشکل باشد یا خجالت بکشید و از اشتباهات ساده‌تان شرمنده شوید. همه با ایرادات زیاد شروع به صحبت می‌کنند، اما با تمرین و ممارست پیشرفت می‌کنند.
  2. زیاد تمرین کنید: بدون تمرین چیزهایی که یاد می‌گیرید نمی‌توانید پیشرفت زیادی بکنید. حتی سریع‌ترین روش‌های یادگیری زبان هم به میزانی تلاش و ممارست نیاز دارند. تا زمانی که سخت تمرین کنید و آموخته‌های خود را تمرین کنید، مانعی بر سر راه یادگیری‌تان نخواهد بود.

به فرانسوی فکر کنید. زمانی را در روز به فکر کردن به زبان فرانسه اختصاص دهید. فکر کنید که می‌خواهید برای خرید به بقالی بروید، اقلام مورد نیاز خود را در ذهن به زبان فرانسه مرور کنید.

و اما از مزایای یادگیری زبان فرانسوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زبان فرانسوی در هر پنج قاره استفاده می‌شود: زبان فرانسه زبان اصلی ارتباطات بین‌المللی می باشد. زبان فرانسوی بعد از زبان انگلیسی ،دومین زبانی است که مردم جهان تمایل به یادگیری آن دارند و همینطور ششمین زبان از لحاظ وسیع بودن در دنیا می باشد. بالغ بر ۲۲۰ میلیون نفر در پنج قاره به زبان فرانسه صحبت می‌کنند.
  2. امکان تحصیل در دانشگاه های فرانسه: فرصت‌هایی برای آموزش عالی در برخی از بهترین دانشگاه‌های فرانسه مثل دانشگاه سوربن، پیر ماری کوری و غیره برای افرادی که می توانند به زبان فرانسه صحبت کنند و اغلب هم براساس شرایط مالی بسیار مناسب فراهم میباشد.
  3. تسلط به زبان فرانسه پیدا کردن شغل را راحتتر می سازد: فرانسه، به عنوان پنجمین اقتصاد بزرگ جهان، کارآفرینان،محققان خارجی و پژوهشگران را جذب خود می‌کند.توانایی صحبت کردن به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی مزیتی است که در پیدا کردن شغل با بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی که از زبان فرانسوی به عنوان زبان کاری خود استفاده می‌کنند، کاربرد بسیاری دارد.

روش های یادگیری سریع زبان ترکی استانبولی

  1. هدف خود را از یادگیری ترکی استانبولی مشخص کنید: اولین و مهم‌ترین قدم معمولاً میان زبان‌آموزان بسیار کم‌اهمیت است. درحالی‌که هدف‌گذاری درست برای یادگیری، دقیقاً به این مرحله بستگی دارد. در این قدم، بهتر است یک کاغذ و قلم بردارید و بنویسید که دقیقاً چه هدفی از یادگیری ترکی استانبولی دارید؟
  2. از کلمات پرکاربرد ترکی شروع کنید: به‌طورمعمول اولین کلماتی که در هر زبان یاد می‌گیریم، حیاتی‌ترین و عامیانه‌ترین کلمات آن زبان هستند. یکی از ترفندهای آموزش زبان نیز این است که پیش از هر چیز، کاربردی‌ترین و روزمره‌ترین کلمه‌ها و جملات به زبان‌آموز آموزش داده می‌شود.
  3. به تلفظ درست کلمات و هارمونی آواهای زبان ترکی توجه کنید: حتی اگر الفبا و دستور زبان ترکی استانبولی را از بر باشید، بدون تلفظ درست کلمات نمی‌توانید ادعا کنید که این زبان را یاد گرفته‌اید. از طرفی بیان بعضی از حروف در ترکی، قاعده و هارمونی آوایی خاص خود را دارند و پیروی نکردن از این قاعده‌ها به این معنی است که به سطح حرفه‌ای دست پیدا نکرده‌اید.

و اما از مزایای یادگیری زبان ترکی استانبولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ترکیه و ارتباط با جهان: جمهوری ترکیه کشوری از اهمیت جغرافیای سیاسی برخوردار است که از نظر جغرافیایی و فرهنگی  به اروپای شرقی، آسیای مرکزی و خاور میانه مرتبط است. این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان و در سطح متوسط رو به رشد است.
  2. زندگی در خارج از کشور از دلایل یادگیری ترکی استانبولی است: زمانی که شما به اندازه کافی به زبان ترکی مسلط شدید که بدون کتاب راهنما سفر کنید، ایده اقامت طولانی‌تر در ترکیه می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد. شهر استانبول پر جمعیت ترین شهر ترکیه است و فرصت‌هایی برای دانشجویانی فراهم می‌کند که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند و همچنین افراد متخصص به دنبال فرصت‌های جدید در یک اقتصاد پویا و رو به رشد هستند، فراهم می کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز