تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۸۴۲۲۳
تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد
تیم آریا سهند تبریز (تیم استان آذربایجان شرقی ) موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ملی دو و میدانی کشور، زنده یاد ابراهیم نوح نژاد شد.

به گزارش برنا، رقابت های قهرمانی دو و میدانی کشور، گرامی داشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد پس از دو روز رقابت تیم ها طی روزهای دوم و سوم خرداد 1400 در اراک با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی که با حمایت مالی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در این رقابت شده حاضر شده بود،  به پایان رسید.

تیم آذربایجان شرقی با کسب 4 مدال طلا و 2 مدال نقره موفق به کسب جایگاه اول این مسابقات شد و تیم های همدان و گلستان به ترتیب، رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان 3 مدال طلای تیم آریا سهند تبریز را در این مسابقات در رشته های دوی 400 متر، دوی 400 متر با مانع و دوی 200 متر کسب کردند و در مسابقات دوی 4 در 400 متر امدادی نیز این تیم موفق شد یک مدال طلای دیگر کسب کند.

گروه صنعتی آریا سهند تبریز در کنار توسعه صنعتی و اشتغالزایی، وظایف اجتماعی برای توسعه همه جانبه کشور در سایر عرصه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را دنبال می کند و بر همین اساس حامی مالی تیم دو و میدانی استان آذربایجان شرقی به عنوان ورزش مادر شده است تا تیم دو و میدانی این استان با نام و پیراهن این گروه صنعتی در مسابقات ملی شرکت کند.

تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد

آریا سهند تبریز، تولید کننده انواع لوله، پروفیل و قوطی فولادی

گروه صنعتی آریا سهند تبریز، در مساحتی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی آخولا به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ حمل‌کاری در سال ۱۳۹۵ با بهره‌گیری از توان فنی و علمی کارشناسان داخلی و با هدف تولید انواع لوله‌، پروفیل و قوطی وهمچنین تولید انواع لوله‌های استیل آغاز به کار کرده است .

ظرفیت تولید ماهیانه کارخانه  معادل ۶۰۰۰ تن در ماه است که در فازهای پیش رو تا ۱۲۰۰۰ تن قابل افزایش خواهد بود. با دستیابی به این سقف تولید بیش از ۱۲۰۰۰۰ تن در سال در این کارخانه محصول تولید خواهد شد که در نوع خود عدد بی نظیری است .

تولید باکیفیت انواع لوله، پروفیل و قوطی فولادی در داخل کشور باعث می شود تا صنعتگران داخلی با اطمینان از کیفیت محصولات تولید داخل درصدد رقابت با تولیدکنندگان خارجی برآیند. بر همین اساس، تولیدکنندگان داخلی با دسترسی مناسب و قیمت رقابتی با رقبای خارجی توانسته اند هم محصول با کیفیت عالی تولید کنند و هم در رقابت با محصول خارجی از مزیت های بیشتری برخوردار شوند.

تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد

گروه صنعتی آریا سهند تبریزعلاوه بر اشتغالزایی و تولید محصول با کیفیت مورد نیاز بازار در داخل کشور، موفق شده است بر توانمندی تولیدکنندگان داخلی در بسیاری از زمینه های صنعت کشورمان بیفزاید و از واردات بی رویه ی محصول نهایی نیز بکاهد که ارزش افزوده این کار قابل محاسبه و ارزش گذاری نیست .آنچه محصولات این شرکت را با دیگر محصولات بازار متمایز می کند ، بهره گیری از مواد اولیه مرغوب ، فضای فیزیکی متناسب، تجهیزات مدرن ، دقیق و پیشرفته و به کارگیری نیروم متخصص، جوان و کارآمد است .

فعالان حوزه فولاد و علاقمندان به همکاری با این گروه صنعتی می توانند از طریق سایت رسمی گروه صنعتی آریا سهند تبریز و یا شماره تلفن های 04133108000 با این گروه صنعتی در ارتباط باشند.

نظر شما